krzysiek1606 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 ale ja mam gdzies czy byly zwrotnice alu czy zeliwne http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3014152113220-JTC980-O17406-wahacz-zawieszenia-kola-przod.html
pioteros Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2015 (edytowane) jak już chcesz być czegoś pewien to nei sugeruj się w 100% katalogami hurtowni motoryzacyjnych...jedyne dolne wahacze w passacie b5 polift miały numery4B3407151K4D0407151P8D0407151E4B0407151i żaden z nich nie miał 16mm sworznia WEDŁUG etki Edytowane 15 Stycznia 2015 przez pioteros
tomaszstn Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 mam q wiec nie miałem problemów Jak masz Q, bo z opisu wynika co innego, to po co pchałeś się w jakieś 269? Bez sensu. Odnośnie zwrotnic nie lepiej Ci wsadzić z S4? Faktem jest że masz trochę gratów do zmiany, w B5 2.5TDI nie trzeba było nic zmieniać.
krzysiek1606 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 niemozliwe bo ja mam z paska b5fl 2.5tdi 2003r i maja nr 4B 3407155A i maja maly sworzen
pioteros Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2015 (edytowane) niemozliwe bo ja mam z paska b5fl 2.5tdi 2003r i maja nr 4B 3407155A i maja maly sworzen dobrze wiedzieć na przyszłość ale zwrotnice masz żeliwną? dziwne że ETKa nie pokazałe również i tego numeru a patrzyłem dla rocznika 2005 nawet mam q wiec nie miałem problemów Jak masz Q, bo z opisu wynika co innego, to po co pchałeś się w jakieś 269? Bez sensu. Odnośnie zwrotnic nie lepiej Ci wsadzić z S4? Faktem jest że masz trochę gratów do zmiany, w B5 2.5TDI nie trzeba było nic zmieniać. a w jakie inne miałem się pchać w rozsądnych pieniądzach plugnplay ? zwrotnic z S4 nie chce bo są cięższe od alu a chodzi mi o zbicie masy z przodu auta szczególnie tej która jest pod amorem, póki co jest plan na dobre 320mm które nie będą też ciężkie do tego dobre lekkie koło 16 cali na dobrej oponie żeby móc zwijać asfalt też na dziurach jakie mam we wsi, bo mój priorytet to sprawne poruszanie się a wygląd w między czasie w 2.5tdi masz duże łożysko i przegub i tam faktycznie zmieniając na zwrotnice z S4 nic więcej nie ruszasz Edytowane 15 Stycznia 2015 przez pioteros
tomaszstn Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Ano racja, w Q to tylko kasa Cię ogranicza, teraz jeździłem B5, przód 345, tył 300 i felga 18" ale ciężki silnik i skrzynia tip. Rzeczywiście trochę czuć tą masę nieresorowaną
pioteros Opublikowano 16 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2015 dostać tył 300x22 to teraz ciężko a jak jest to za cenę 1000zl i więcej, do tego musiałbym zmieniać linki na dłuższe i przewody na inne wiec w 1500 bym się nie zamknął na pewno 269 wyszły mnie z regeneracja i tarczami klockami używanymi ale dobrymi 750zl i to z przewodami w oplocie
tomaszstn Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Tylko że dobry tył robi większą robotę niż przesadzony przód, oczywiście jeśli poprzestaniesz na 320 to tył może być. jeśli jednak zmienisz na 345 bądź więcej to tył i tak będzie do zrobienia.
pioteros Opublikowano 16 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2015 nie jest zle, uwazam ze wentylowana 269 na nieco mniejszym klocku i tak jest lepsza jak lita 288 z b7, a znajac zycie zagotowac 300x22 i tak bym umial bez problemu w trasy jezdze bardzo rzadko zeby czesto hamowac z predkosci >100km/h prawie do zera, ale nie o tym temat ;0
HarryH Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 A z b6 alu zwrotnice podejda do b5? Oczywiście zmieniając potrzebne rzeczy.
pioteros Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2015 no niby tak ale mimo wszystko jakos mam obawy ze może kat pochylenia kola minimalnie ulec zmianie bo nikt nie udowodni ze sa identyko na wymiar jak zeliwne
HarryH Opublikowano 19 Stycznia 2015 Opublikowano 19 Stycznia 2015 To będę testował Piotrek, biorę od Marcina komplet i zobaczymy jak to będzie z b6 z zwrotnicami.
pioteros Opublikowano 19 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2015 a spoko ja też już mam namierzone Alu zwrotnice
Kowi87 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Opublikowano 19 Stycznia 2015 To czekam na wasze przeboje bo ja rusze z tematem pewnie dopiero w kwietniu
NexoPL Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Panowie orientuje kos sie jak wyglada taki swap z b6 V6 do b5 V6Q? Heble i przeguby z b5 podejda?
pioteros Opublikowano 31 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2015 hebel nie, polosie powinny
NexoPL Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 f*ck pare dni temu heble wymienilem...
pioteros Opublikowano 1 Lutego 2015 Autor Opublikowano 1 Lutego 2015 po to sie wymienia zwrotnice zeby nowsze heble pasowaly do b5tek chyba ze skombinujesz sobie samo jarzmo pod 288mm na alu zwrotnice wtedy wszystko bedziesz mogl sobie przelozyc, i zaciski i tarcze i klocki
Dev Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 (edytowane) Piotrek, do alu zwrotnic potrzebujesz kompletnych półosi z V6-ki (nie S4), AJLa lub ATJta, prosty wahacz, wiadomo. kabel od ABSu przelutujesz i to wszystko. ale zanim to zrobisz to piasty trzeba dawac do tokarza bo 90% jest skoślawionych. U mnie leżą juz takie zwrotnice ale jakos nie bardzo chce.mi się za to brać. Edytowane 1 Lutego 2015 przez Dev
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się