Lolek Opublikowano 17 Stycznia 2015 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Całkiem całkiem. Bez awaryjności i wora kasy na zmiany
emay Opublikowano 17 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2015 chciałeś napisać worków, taczek, tirów $$$
szczuraz Opublikowano 17 Stycznia 2015 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Dzisiaj po spocie stwierdzam ze po następnych inwestycjach musisz moją listę maneli z odzysku trochę powiekszyc. Lakier jest mega. [emoji111] jeszcze tylko drobny detaling na wiosne i będzie igła od płaczacego hitlersyna. [emoji6] [emoji41] Tapniete z HGW 2
Lolek Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 chciałeś napisać worków, taczek, tirów $$$ może być nie mogłem się rozpisywać bo psiarnia za mną jechała ;p
emay Opublikowano 14 Marca 2015 Autor Opublikowano 14 Marca 2015 (edytowane) Wykonane zmiany: - Większe SMIC od Sid - Wymiana oleju na Motul 5w40 300V - Wymiana oleju w skrzyni i dyfrze na Motul Gear 75w90 - Gwintowane zawieszenie AP - Komplet wahaczy Lemforder - Stabilizatory H&R 21mm - Hamulce S4 B6/7 345mm Zimmermann Coat-Z perforowane + Ferodo DS + kierownice powietrza z VW Phaeton ( dzięki DEV ) - Przewody hamulcowe w stalowym oplocie - Płyn hamulcowy Motul RBF 600 DOT4 - Wymiana obu DV na 710P - Wymiana węży podciśnień na silikon niebieskie - Wymiana F-Hose - Wymiana napinacza + łańcuch 4-6 cylinder - Uszczelnienie góry Lalka dostała trochę gratów: Trochę fot z montażu: Edytowane 9 Stycznia 2017 przez emay
emay Opublikowano 14 Marca 2015 Autor Opublikowano 14 Marca 2015 Jak po zmianie stabilizatorów? żyleta, warte swojej kasy. Wiadomo oponki pewnie teraz szybciej powiedzą papa
szczuraz Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 Robi robote. Czekam aż wejdziesz z modami do środka [emoji6] Tapniete z HGW 2
mebleusz Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 O kurde, z zewnatrz wyglada jak moja ale w sedanie chyba trzeba sie zgrac na zrobienie wspolnej foty pod mm
emay Opublikowano 16 Marca 2015 Autor Opublikowano 16 Marca 2015 (edytowane) 274 KM/421 Nm - wydech seria z katalizatorami Edytowane 9 Stycznia 2017 przez emay
Gracjan Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 Zdrowa Będę miał do sprzedania mój sterownik z programem od EcuProject na 335KM i 494Nm z usuniętym immo, podłączasz i jeździsz, chętny?
emay Opublikowano 16 Marca 2015 Autor Opublikowano 16 Marca 2015 Zdrowa Będę miał do sprzedania mój sterownik z programem od EcuProject na 335KM i 494Nm z usuniętym immo, podłączasz i jeździsz, chętny? Nie mam nowych turbin tak jak Ty. Softa raczej w Jetronik zrobię.
Wandej Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 A to do Ciebie leciały na sobote OZ`ty? Miłego użytkowania
peacenotwar Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Jak temperaturka z tymi ic'kami? Mierzyłeś?
duffy Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 spawałeś uchwyty do collerów żeby powiesic na seryjnych wieszakach czy masz je tylko na tych blaszkach zamocowane?
peacenotwar Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 BTW jakbyś chciał zamienić przednie fotele na recaro w niebieskiej alcantarze to pisz pw
emay Opublikowano 21 Marca 2015 Autor Opublikowano 21 Marca 2015 Jak temperaturka z tymi ic'kami? Mierzyłeś?Zmierze w sobotę.spawałeś uchwyty do collerów żeby powiesic na seryjnych wieszakach czy masz je tylko na tych blaszkach zamocowane? Uchwyty i wieszaki dospawane. Wszystko względem Oem. Mierzyłem dzisiaj temperaturę w dolocie. Powiem Wam, że jestem mega zadowolony. Przy 17 stopniach na dworze temperatura w zależności od szybkości potrafiła wahać się od 33 do 40. Powyżej 40 to jedynie jak stałem na światłach. Zaznaczam, że założyłem kierownice OEM, trochę je dociąłem i posiadam halogeny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się