Zomak Opublikowano 17 Stycznia 2015 Opublikowano 17 Stycznia 2015 (edytowane) Proszę o pomoc nie działa turbo samochód rozpędza się do 100 nic więcej po wyciągnięciu bagnetu pluje olejem. tu daje logi 2 x 011 jedno jak turbo działało a drugi jak się wyłączyło http://vaglog.pl/log_200565.html http://vaglog.pl/log_200643.html http://vaglog.pl/log_200642.html http://vaglog.pl/log_200641.html http://vaglog.pl/log_200640.html Edytowane 18 Stycznia 2015 przez Zomak
lukaszooo Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Logi robi sie pojedynczo a nie 3 na raz. Cos jest nie tak z tymi logami, na 3 biegu miałes pedał w podłodze ????????? Przy 3000 RPM silnik wymaga tylko 1800 a to troszke mało. Jaki to silnik ? AWX ???? Zaloguj grupe 11 w BS i obserwuj czy sztanga sie porusza . Powiem tak nie chce mi sie zbytnio nad tym siedziec przy niedzieli ale tak na szybko zobaczyłem ze przepływka chyba zle wskazuje. Co do turba to tak jak pisałem wyzej zaloguj 11BS i obserwuj czy sztanga pracuje. Logi sa dziwne i to bardzo w jednym wygląda tak jakby był tryb awaryjny a nagle turbo wstało i ładnie trzymało cisnienie.... Dziwna sprawa. Dzieje sie tak cały czas czy tylko jak go przegonisz i wpadnie w tyb awaryjny ???? Pasowało by sprawdzić czy układ podcisnienia jest ok jesli tak to turbo na stół.
piotrsob1 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Wygląda jakby EGR się przycinał w pozycji otwartej. Nie kopci z wydechu , jak nie chce jechać ? Spróbuj zaślepić EGR na próbę i pojeździj Na ostatnim logu widać że zaczęło nagle pompować, szkoda że nie było logowane razem z 003, było by widać co pokazywała przepływka .
Zomak Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2015 (edytowane) Wygląda jakby EGR się przycinał w pozycji otwartej. Nie kopci z wydechu , jak nie chce jechać ? Spróbuj zaślepić EGR na próbę i pojeździj Na ostatnim logu widać że zaczęło nagle pompować, szkoda że nie było logowane razem z 003, było by widać co pokazywała przepływka . EGR mam odłączony ale nie jest zaślepiony nwet nie wiem jak wiem tylko że ten wężyk jest zdjęty i wkręcona śruba w niego Edytowane 18 Stycznia 2015 przez Zomak
Zomak Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2015 czasami przy 3 tyś obrotów rozłączło turbo
lukaszooo Opublikowano 19 Stycznia 2015 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Trzeba sprawdzić podciśnienie i rury dolotu. Przepływka zle wskazuje ponieważ w grupie 8 trzecia kolumna ma mniejsze wartości niż druga a tak nie powinno być. Pisze 3 raz zaloguj 11BS i obserwuj sztange, powinna poruszać się nie cale 2cm jeśli tak nie jest geometria do czyszczenia
Zomak Opublikowano 19 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2015 miałem lekką stłuczke i mam małą dziure w intercooler moze to ma wpływ na turbo i te wskazania
łukasz14bn Opublikowano 19 Stycznia 2015 Opublikowano 19 Stycznia 2015 samo odłączenie podciśnienia od egr się może nie spełnić sprawdz czy jest w pozycji zamkniętej bo może być przycięty a najlepiej to go zaślep
Jaro666 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Dokładnie... z dziurawym IC daleko nie pojeździsz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się