Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wylot korbowodu przez miskę


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, jest to pierwszy post mianowicie pytanie moje brzmi dlaczego co mogło być przyczyną, że korbowód wyleciał przez miskę olejową stało się to przy ruszaniu.
Króciutko po kolei auto kupione dzień wcześniej. Jazda z większą prędkością po drodze ekspresowej pikanie kontrolki od oleju natychmiastowy postój. Ponowny start pod eskortą policji i przy ruszeniu wyleciał korbowód...
załączam fotki..
51178982543966628497.jpg
85455607237215606409.jpg



Historię opiszę w jakimś odpowiednim dziale.
TL:DR
1. Kupiłem auto.
2. Dłuższa jazda 120 km/h .
3. Kontrolka oleju.
4. Ponowny start strzał.

Edytowane przez wojtu20
Opublikowano

O to stary miałeś mega pech współczuję ... szczerze nie mam pojecia czemu tak miałeś ... a olej sprawdzony był wogóle ? ..... to co leciałeś 120km/h i nagle jebło ci na trasie ? ja pierdziele grubo ...

Opublikowano

Motorownia do wymiany

Opublikowano

Lecialem, kontrolka od oleju piip postój trójkąt itp policja dojechala mandaty brak odblaskow mówią ze mnie od eskortują bym uruchomił i jechal do najbliższego zjazdu przy ruszaniu chyba dwa wkladałem i dźwięk jak szkiełko strzeliło..

Ile moze kosztować przeszczep? Tzw swap?

Opublikowano

Ajajaj współczuję. Swap może wyjść różnie. Zależy czy chcesz sam przekładać czy oddasz do warsztatu - wtedy dojdzie robocizna.

Opublikowano

Oddam nie chce spaprać roboty i mieć jak coś kogoś kto będzie czuwał. Panowie jakie mogly byc przyczyny takiego cuda? Temp byla okej lecz po zatrzymaniu i sprawdzaniu temperatury bylo ciut za 90stopni jak ruszalem to bylo normalnie 90stopni.. Kwestia teraz co radzicie wsadzać? 2.8 2.6 2.4?

Opublikowano

Wrzucasz to co bylo

Opublikowano

Ale rzeznia :o

Opublikowano

Współczuje Ci kolego, ale też od razu się zareklamuje, mam do sprzedania motor 2.4 APS :D

Więc jakbyś swapował na 2.4 to wal śmiało :)

Opublikowano

u mnie w 2.8 ATQ miałem to samo, tyle że ja kupiłem już w takim stanie i do dziś nie wiem czemu u mnie wyszedł bokiem

Opublikowano

ja bym oddał auto !

Opublikowano

Może jakiś zagęszczacz aleju a'la doktor. Podejrzana sprawa. A nie wbiłeś czasem z 5 na R- kiete :)

Współczuję kolego.

Opublikowano

Poprostu kupiłeś trupa czyli gowno w papierku, gdybyś poszedł do sadu odzyskał byś kasę. Silnik po rozgrzaniu stracił resztki ciśnienia co spowodowało pewnie po raz kolejny przytarcie, jak go odpaliles to panewki pewnie trzymaly i puścił nadszarpniety korbowod. Sprzedajacy na 100% dobrze o tym wiedział.

Opublikowano

a może ktoś mi powiedziec jakim prawem policjant nakazał uruchonienia pojazdu ktory był teoretycznie niesprawny??

Opublikowano

No niestety glupich nie sieją oni się rodzą .......

Opublikowano

Kolego rozmawiałem że znajomym . Masz prawo oddać auto i żądać zwrotu kasy . Jak nie to sąd i sprawę masz wygraną :wink: Sprawa z życia wzięta jak kolega kupil Leona. Wypadł z drogi na zakręcie i po tym okazało się że samochód był złożony z 3. Od zakupu do wypadku minęło 1.5 roku. Założył sprawę, gość przegrał na 1 rozprawie musiał oddać kasę i to co kolega włożył w eksploatację przez 1.5 roku :wink: Więc nie ma co się cackać z baranem który Ci to sprzedał.

Opublikowano

Po 1.5 roku to troche watpliwe ale jesli tutaj wracałes od goscia który ci to wcisnoł to jawnie zrobił cie w konia. Sprzedał ci produkt który był uszkodzony a kase dostał jak za sprawny i dobrze o tym wiedział. Od takich spraw jest urząd spraw konsumenta, zadzwoń przedstaw sprawe to nic nie kosztuje a moze pomóc.

Opublikowano

Konsultowałem sie z prawnikiem sprawa moze sie wlec z dwa lata zaleznie od rozpraw a do tego czasu auto nie moze zostać naprawione. Musiałbym udowodnić temu panu, że działał w złej woli...

Szkoda by auto stało dopisaliśmy aneks oddal za polowe robocizny.

Auto powędrowało do mechanika poinformuje w tym temacie co dalej itp.

Macie jeszcze jakieś pomysły co moglo byc tego przyczyną ? Dlaczego po czasie pojawila sie wyzsza temperatura silnika niż 90stopni ?

Opublikowano (edytowane)

Panewki sie przycierały i podwyższały temp, standardowy objaw podczas zacierania kazdego silnika. W twoim przypadku pewnie panewki sie zatarły i zatrzymały wał góra silnika pracowała dalej z racji dostarczonego paliwa i niestety korbowód był najsłabszym ogniwem, przeważnie silnik poprostu staje dęba i gasnie ale czasem dzieje sie tak jak u ciebie

Edytowane przez lukaszooo
Opublikowano (edytowane)

Przyczyna przegrzania padnięty termostat, co doprowadziło do przegrzania jednostki,
Do wymiany poszedł goły słupek silnika koszt okolo 1200 za słupek, przy okazji regeneracja sprzęgła...
Przypadkowo panom udało się coś zepsuć w kompie nie pokazuje prędkości i ile paliwa ani temperatury, W sumie to tylko obrotomierz działa..
W kolejnym tygodniu poprawią.
Dziękuję za pomoc.
Myślę że temat można zamknąć.
Chętnie na pytania odpowiem w prywatnie.

Edytowane przez wojtu20

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...