Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Felga 16", 17", a moze 18" do A4 B6 Sedan


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mesiah, jeśli dalej szukasz opon to na allegro właśnie zaczęła się promocja na dniach. Do Audi widzę felgi od S-Line chromowane, zobacz sobie jak to ładnie wygląda :)

Opublikowano (edytowane)

O jakiej dokładnie promocji odnośnie opon piszesz? Opony już kupiłem ale chętnie sprawdzę.


a jak sprawa wygląda po bardzo ciulowych drogach - czytaj koleinach - na -30 - pytam bo rozumiem że masz doświadczenie w tych sprawach

Odpal sobie mapy google i "przejdź się" po morągu i okolicy , zobaczysz kiepskie drogi. Jeździłem na pro kicie -30 do tego 4x 225/40 a później z tyłu wrzuciłem 235/40. Zero różnicy. Myślę , ze tył gra mniejszą rolę. Na przód wrzuciłbym coś węższego typu 215-225 wtedy nie będzie Ci tak rzucać kierownicą. Na 215 wręcz wcale bo wrzuciłem teraz takie opony i jest przepaść. Z tyłu 215 wygląda kiepsko.

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

Tanie kółka. Kwestia gustu.

Opublikowano (edytowane)

Te drugie będą w sam raz.

Tyle że są w masakrycznym stanie.

Bez szpachlowania i malowania się nie obędzie.

Mam identyko tyle że włoskie.

Oponki polecane przeze mnie to 215/50/17 i będzie gicior.

Edytowane przez Fido
Opublikowano

zawsze mozna kupic tanio i je ogarnac :) chyba ze sie jeszcze wstrzymac i ogladac dalej ;)

Opublikowano

zawsze mozna kupic tanio i je ogarnac :) chyba ze sie jeszcze wstrzymac i ogladac dalej ;)

Dokładnie,

Znajdź oryginały byle były proste, niespawane. Lakier zawsze można zregenerować.

Czasem można znaleźć komplet porysowanych ale prostych kół do odnowienia w przyzwoitej cenie,

Pozdrawiam!

Opublikowano

szkoda tylko ze w rejonie wawy nic nie widze :( tak bym sobie sprawdzil. Na zdj tak tego nie widac


PS.

A tak w razie co jakie opony na fele 16" ? Bo nie wiem jak z kasa bede stal. Teraz mam 205/55 michelin.

Opublikowano

Takie same. Tylko ,że r16 to kołpak. Poniżej 17 nie kupuj.

Opublikowano

chodzi o to ze jesli bedzie brak kasy to zarzuce na te fele co mam jakies opony na lato. jak kasa bedzie to zakupie razem z fela 17" albo 18".

musze miec jakas ewentualnosc aby niejezdzic w lato na zimowkach :P

Opublikowano

Chyba ,że. Na 16 standard to 205/55 tak jak masz teraz.

Opublikowano

a cos z nizszym profilem? I walic w firmy ktore wymieniales wczesniej? Ewentualnosc musze miec, mam nadzieje ze sie uda kupic z felami :)

Opublikowano

Po co Ci niższy profil przy 16? Jak ma być tanio bo to wyjście awaryjne to bierz 205/55. Największy wybór i najniższe ceny.

Opublikowano

niestety ewentualnosc ewentualnosci :(

ale jestem dobrej mysli zobaczymy jak bedzie ;) dziex ;)

Opublikowano

Witam, mam podobny dylemat jak założyciel tematu mam s-line 5-ramienne 17" 225/45 opony letnie już pewnie będą do wymiany więc mam zamiar je zapodać na zimę z nowymi gumami 215/50.
Na lato myślałem o 18" tylko mam dylemat z oponami. Do tej pory na 225/45/17 trochę w koleinach jest nieciekawie czy na 225/40/18 będzie jakaś zmiana na + lub - ?
Mam zawieszenie standard 1BA. Dodam że chory jestem na taką fele:


sdc15908q.jpg

ew
190984737_2_644x461_felgi-aluminiowe-18-

Odnośnie felgi 1 to czy ona podejdzie bo a4 b6 z szerokością 8j i et 47 ? A może ktoś ma foto z tą felga na aucie ? :)

Opublikowano (edytowane)

Przy tej szerokości opony zawsze będzie trochę nosić w koleinach niezależnie czy masz 17" czy 18".

Pierwsze felgi mają trochę duże ET ale można to ogarnąć odpowiednim dystansem. Bardziej martwiłbym się otworem centrującym ale na to też są pierścienie więc można dopasować takie koło do B6. Najważniejsze, żeby było ORI a nie jakieś chińskie podróbki.

Tylko, że przy zawieszeniu 1BA kiepsko będzie wyglądało 18" koło. Przydałaby się jakaś delikatna gleba np -35mm.

Edytowane przez Animal0911
Opublikowano (edytowane)

Wymiana sprężyn na 1BE by wystarczyła ? amory mam po prawie nówki na tyle... A te dystanse do zimówek 215/50/17 et 45 trzeba było by ściągać... dystanse mają oddzielne śruby do piasty i od dystansu fela czy trzeba dłuższe śruby zastosować i wszystko razem się przykręca?

Edytowane przez TooMeeK87
Opublikowano

Trzeba dłuższe śruby zastosować zazwyczaj. 1BE do 18 to dużo za mało. U mnie w podpisie masz link do foto mojej B5 na 18 i einachu pro kit -30. Nawet na nim była koza. Na zdjęciu aż tak tego nie widać. Według mnie do 18 minimum -35 vogtland np. żeby za dużo na komforcie nie stracić.


No i tu już niestety seryjne amory nie dadzą rady. Niby mozna je stosować do -40 ale taki amor już nie trzyma sprężyny za mordę i może być efekt piłeczki Tu zaczyna się kolejny problem bo nie ma dobrych tanich amorów. Wszystko poniżej 250-300zł/szt to badziew. Ładuj vogtlanda -35 lub pro kita do tego zostaw swoje seryjne amory i paczaj jak to się zachowuje.

Opublikowano

Dokładnie 1BE może być zbyt małym obniżeniem. Ja mam sprężyny H&R i dają radę na seryjnym amortyzatorze a przy okazji wygląd w porównaniu do serii 1BA to po prostu przepaść. Moim zdaniem Vogtland albo wspomniany Eibach spokojnie można dać na seryjny amor. Będziesz miał dobre połączenie wyglądu i lepszego prowadzenia auta a stosunkowo niewielkie pieniądze.

Opublikowano

Na tyle mam amory BILSTEIN i na przodzie też pewnie niedługo wymiana to przy okazji i sprężyny może wpadną. U Animal'a fajnie to wygląda ale macie racje na 18' na 1BA wygląda gorzej jak taczka z gruzem . :rolleyes: Więc albo zrobić to porządnie i dać minusa albo nie ruszać. Więc kombinowanie uważam za rozpoczęte. :thumbup1: dzięki za pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...