ricco90 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 jak w temacie turbo przy przyspieszaniu (pedal w podloge przy kazdym biegu) skacze do ponad 1,5 bara po czym spada do 1,1. czy to normalne? nieraz jest tak jakby nie dostawalo cisnienia wskazowka dochodzi na 0,5 bara jakby wchodzil w tryb awaryjny. co sprawdzic zawor n75 , dv czy moze wezyki? dodam ze turbo po regeneracji (wymiana spekanego zeliwa). pozdrawiam
Imhotet Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 sprawdz wężyk od gruszki do n75 czy jest cały i dobrze zalozony, w aucie jest wirus czy seria ?
kosmo.a3 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Miałem podobnie. Wyczyść n75. czyszczenie raczej nie da długo pomaga, niestety wymiana na nowy, lub do sprawdzenia podmiana na 2 dobry
cris1503 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 no ok, ale niech najpierw wyczyści i zobaczy czy to na 100% jego wina
Uzieblo Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Ja bym sprawdził wszystkiego wezyki od podciśnienia, potem wyczyscilbym n75 ale na 80% to jakiś dziurawy przewód gumowy
gregor10 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 zapomniałeś , mówiłem CI ze soft jest spaprany i boost szaleje
yras7 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 U mnie było podobnie i po licznych próbach i sprawdzeniach okazało się że n75 do wymiany....
ricco90 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2015 wymienilem n75 na drugi od kumpla i wezyk od gruchy bo byl spuchniety i narazie jest ok. pamietam Gregor ale teraz to dawalo 1.7 bara i wywalalo blad 16622 (czujnik A cisnienia turbiny- wysokie napiecie zbyt mala opornosc) i przechodzil w tryb awaryjny i cisnelo 0.4 bara i check na desce a teraz po wymianie idzie do 1.4 i spada na 1.1 bara
ricco90 Opublikowano 7 Lutego 2015 Autor Opublikowano 7 Lutego 2015 jednak to nie byl n75 po przejechaniu 100km znowu wyskoczyl check , powodem blokowania byl blad mieszanki dlugoterminowej spowodowany zlym zestrojeniem gazu , komputer wchodzil w tryb awaryjny i dlatego auto nie chcialo jezdzic. jednak wizyta u gazownika dala rade
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się