Hezen Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 (edytowane) Witam. W najbliższym czasie mam zamiar wymienić wtryski a co za tym idzie sprawdziłem dawkę oraz kąt wtrysku. Mam pytanie odnośnie kąta wtrysku w silniku AFN, w Basic setings kąt wtrysku pokazuje mi średnio 38, natomiast w Measuring Block jest wartość dużo wyższa bo aż 80. Skąd są te różnice? mam sie czymś martwić? U brata w silniku 1Z, gdy ustawiałem z nim kąt wtrysku, wskazania BS oraz MB mniej więcej się pokrywały. Edytowane 24 Stycznia 2015 przez Hezen
bozmek Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Bs pokazuje ci wartość pomijajac czujnik temp ktory poprawia kata wtrsyku ale powinien tak 55-60 a ze az 80 ci wywalilo
Hezen Opublikowano 24 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2015 (edytowane) No w BS mam średnio 38-40, a w MB jest prawie 80 :/ EDIT: Poprawka. Dzisiaj brat do mnie przyjechał z laptopem, sprawdziłem na rozgrzanym silniku kąt wtrysku W BS wynosi 38-41, a w MB jest 55-60 tak jak pisałeś Nie wiem dlaczego ponad miesiąc temu były takie różnice... może silnik nie był do końca rozgrzany? Edytowane 24 Stycznia 2015 przez Hezen
krzysiek1606 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 No w BS mam średnio 38-40, a w MB jest prawie 80 :/ EDIT: Poprawka. Dzisiaj brat do mnie przyjechał z laptopem, sprawdziłem na rozgrzanym silniku kąt wtrysku W BS wynosi 38-41, a w MB jest 55-60 tak jak pisałeś Nie wiem dlaczego ponad miesiąc temu były takie różnice... może silnik nie był do końca rozgrzany? w bs ustaw pomiedzy 50-60 to ms bedzie taki sam,
Quba_88 Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Witam a jesli w BS mam 57-62 a w MB gdzies 2-3, co to oznacza?
Quba_88 Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Odwrotnie w MB 57-62, a w BS 2-3. Silnik masz rozgrzany? silnik rozgrzany do 90.
mantix Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Na rozgrzanym silniku w BS ustaw około 50
Musashi Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 mozesz ustawic 55. to gorna granica tolerancji, a w miare zuzycia paska rozrzadu i napinacza, kat sie zmniejsza. natomiast silnik lepiej bedzie sie uruchamiac
Hezen Opublikowano 30 Marca 2015 Autor Opublikowano 30 Marca 2015 (edytowane) Musaschi, ma to jakis bardzo negatywny wpływ na silnik? Kolega niedawno kupił A4 B5 AFN'a, od razu wymienił rozrząd i teraz ma kąt ustawiony na 80... a mówiłem mu żeby mechanik od razu ustawił kąt. Teraz ma to w du** bo silnik pali od strzała a samemu tego nie zrobi - brak chęci i wiedzy, nie raz mu proponowałem że mu to zrobie ale jak mu tak dobrze to ja w parade pchać się mu nie bedę Edytowane 30 Marca 2015 przez Hezen
trepek Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 Co to za mechanik, ktory po wymianie rozrządu kąta wtrysku nie ustawiał? To jest partanina a nie robota. Przyśpieszony kąt wtrysku ma negatywny wpłyn na układ korbowo-tłokowy, większe ilości tlenków azotu oraz oczywiście silnik głośniej pracuje. Nie trzeba w 1Z/AFN rozgrzewać silnika aby w BS zobaczyć jaki jest kąt wtrysku.
mantix Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 Trepek, powiedz mi czy jak jest w BS powiedzmy około 40 to MB powinno przestawiać w górę na biegu jałowym czy nie?
trepek Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 Trepek, powiedz mi czy jak jest w BS powiedzmy około 40 to MB powinno przestawiać w górę na biegu jałowym czy nie? W MB jest kąt wtrysku po korekcji przez ECU i jego wartość zależy od różnych czynników (jak temp paliwa, płynu chlodniczego itp) i ECU ustala ten kąt za pomocą zapisanych map. Ten kąt jest wyższy bądź równy temu, co masz w BS.
Hezen Opublikowano 30 Marca 2015 Autor Opublikowano 30 Marca 2015 Trepek, nie wiem komu dawał... nie wtrącałem mu się bo to jego auto a jak przedtem podpowiedziałem mu kilka rzeczy to zwykle miał to w d*pie albo krzywo na mnie patrzył. Od tamtej pory niech sobie robi co chce, a jak przyjdzie ze zjebanym autem to go odeśle do tego grzebka co mu rozrząd robił Dzieki za wyjasnienie nt. wpływu kąta na silnik. Wysłane z mojego GT-I9100
Quba_88 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 aktualnie w BS skaka od 3 do 7 wiec mam ustawic kolo 50 na rozgrzanym silniku, czy dobrze rozumiem.
krzysiek1606 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 czy aktualnie w BS skaka od 3 do 7 wiec mam ustawic kolo 50 na rozgrzanym silniku, czy dobrze rozumiem. czytac nie umiesz ? w bs ustawiasz miedzy 50-60 ja osobiscie ustawiam blizej 60
Quba_88 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 czy aktualnie w BS skaka od 3 do 7 wiec mam ustawic kolo 50 na rozgrzanym silniku, czy dobrze rozumiem. czytac nie umiesz ? w bs ustawiasz miedzy 50-60 ja osobiscie ustawiam blizej 60 czytac umiem, chcialem sie upewnic kolego, dzieki .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się