browaros Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Witam, panowie mogę prosić o opinię chodzi mi o zestaw z linku: http://allegro.pl/audi-a4-b6-b7-2wd-sportowe-zawieszenie-koni-30-30-i4938264461.html obecnie jeżdżę na 1BA i straszna koza z przodu no i przód wyżej niż tył. Chcę to na wiosnę obniżyć. Czy podany zestaw spełni moje oczekiwania, nie chcę żeby było za twardo bo jeżdżę dość dużo. Na chwilę obecną na lato 225/45/17 kiedyś może 18cali.Nada się ten zestaw?Może ktoś z forum sprzedaje?
Ans Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 (edytowane) Kolego, dużo ludzi chciałoby znać opinie ja sam czaje sie na koni strt. w jednym z ostatnich tematow jeden z kolegów napisał, że montuje takie w ten weekend. Ja jeżdżę na Eibachu + bilstein b4 sport i czuje że potrzeba innych amorków i czekam na opinie innych, żeby też wrzucić koni ale sam eibach bardzo przyjemny i miękki, na codzień jak najbardziej, na pewno miętszy od ori s-line 1be czy to 1bv, w podpisie masz zdjęcie jak siadło moje autko na 17" Edytowane 24 Stycznia 2015 przez Ans
tomaszstn Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Jak zmienisz amorki to wszystko się zmieni Odnośnie zestawu Koni, to brać bo cena dobra
browaros Opublikowano 25 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2015 Co konkretniej rozumiesz przez "wszystko się zmieni" ? Ewentualnie gdyby d*pa była niżej niż przód to te wspomniane w innym temacie podkładki z ASO można wrzucać?
KamisG Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Wczoraj wrzuciłem do siebie amory Koni, juz wczesniej mialem springi eibacha....pierwsze wrażenia z przejechanych 80 Km są mega, jeździłem już na 1BE i na gwincie w B5, na chwilę obecną na tym mi się jeździ najlepiej. Co do trzymania się drogi zauważyłem znaczną poprawę w stosunku do 1BA czy 1BE, amorki ciut twardsze jak 1BE, ale nie jedzie się jak taczką. Nie testowałem granic ich możliwości bo jak narazie mam założone zimowe 16". Podejrzewam, że na 18" będą dawać radę absolutnie. W porównaniu do gwintu MTS o wiele lepiej na koleinach, nie ma efektu piłeczki ping-pongowej. Na chwilę obecną polecam, zobaczymy jak będą się sprawować po 60 kkm. tak wyglądała na 1BA + springi Eibach [URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/37a7535d0e4be168.html][IMG]http://images69.fotosik.pl/552/37a7535d0e4be168m.jpg[/IMG][/URL] Aktualnie przód ciut niżej bo koni ma niżej oparcie sprężyny jakies 5mm Dla porównania na 16" i na 1BA wyglądała tak
browaros Opublikowano 25 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2015 dzięki za informacje! Cóż chyba warto szukać na wiosnę tego i spróbować
Ans Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Dzięki wielkie za relacje! wrzucisz fotke jak siadło na koni?
tomaszstn Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Co konkretniej rozumiesz przez "wszystko się zmieni" ? Bo kolega Ans pisał że Eibach jest bardzo miękki, dlatego odpisałem że po zmianie amorków na dedykowane pod Eibacha wszystko się zmieni. Kolega wyżej opisał swoje odczucia. Twardość zawieszenia zmienia się amorkiem, przykład 1BE i 1BV (sprężyna jest ta sama), nie wspominając o lepszych amortyzatorach czy zawieszeniach gwintowanych gdzie jest regulacja twardości właśnie na amorku.
Ans Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 (edytowane) Co konkretniej rozumiesz przez "wszystko się zmieni" ? Bo kolega Ans pisał że Eibach jest bardzo miękki, dlatego odpisałem że po zmianie amorków na dedykowane pod Eibacha wszystko się zmieni. Kolega wyżej opisał swoje odczucia. Twardość zawieszenia zmienia się amorkiem, przykład 1BE i 1BV (sprężyna jest ta sama), nie wspominając o lepszych amortyzatorach czy zawieszeniach gwintowanych gdzie jest regulacja twardości właśnie na amorku. Dokładnie pamietam jak dawno dawno temu jak mialem pierwsze auto kombinowałem z zawieszeniem, wsadziłem weiteca na serie amor, bylo nisko, twardawo i dobijalo strasznie, nie bylo przyjemnie, zalozylem amorki supersporta i auto zrobilo sie kosmiczne, nie bylo twarde, a sprężyste, przestało skakać na wybojach (ping pong) w ogole na + tym tez rozni sie seria od dedykowanych jak widać tutaj właduje chyba koni czekam na dalsze relacje z użytkowania na PL drogach, bo takich mi brakowało Edytowane 26 Stycznia 2015 przez Ans
michalm320 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Czyli na Koni + Eibachu d*pa leży?
lexyy Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Bede mial do sprzedania koni str.t po znikomym przebiegu info priv, amorki bardziej komfortowe, wpadl w rece gwint h&r
Czaki89 Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 Na zdj Audica KamisG na zestawie koni + eibach jak mniemam pro kit 30/30 wygląda jakby d*pa była niżej,a ponoć przód siadł niżej, wiec Mam nadzieje, że Kamil jeszcze tu wpadnie i rozwieje wątpliwości a nawet nam pomierzy odległości od nadkola do ziemi :D
KamisG Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 Na zdj Audica KamisG na zestawie koni + eibach jak mniemam pro kit 30/30 wygląda jakby d*pa była niżej,a ponoć przód siadł niżej, wiec Mam nadzieje, że Kamil jeszcze tu wpadnie i rozwieje wątpliwości a nawet nam pomierzy odległości od nadkola do ziemi Na samych springach przód i tył stały równo, co zależnie jak auto stało mogło powodować takie złudzenie że tyłek leży. Teraz jest lepiej bo koni ma niżej osadzenie sprężyny. Jakoś na dniach porobię zdjęcia. Postaram się też porobić zdjęcia z miarą to może wszystko wyjaśni.Zdjęcie nr 1 które wrzuciłem to sam Eibach, zdjecie nr 2 seria , na koni nie robiłem jeszcze foto, postaram się nadgonić zaległości.
Czaki89 Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 No to tylko czekać teraz na foto jak to się prezentuje. A przed chwilą znalazłem coś takiego, cena myślę że dobra.. ma ktoś , skusił się na to zawieszenie? http://apshop.pl/pl/11074-zawieszenie-kit-ze-sta%C5%82ym-obni%C5%BCeniem-ap.html
pawel121 Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 A czy wie ktoś może czy do sprężyn 1BV nadadzą się te amorki koni, czy zmieni się wysokość? Bo wiem że amory z 1BV maja niżej talerz
tomaszstn Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Nadać się nada, ale jak to siądzie to nikt nie wie, za dużo jest zmiennych w takich zestawach i może być różnica do + - 1-2cm
pawel121 Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 tomaszstn, no właśnie dlatego chciałbym dobrać takie amortyzatory, żeby nie wymieniać sprężyn, a wysokość żeby nie poszła w górę
marcinch001 Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 tomaszstn, no właśnie dlatego chciałbym dobrać takie amortyzatory, żeby nie wymieniać sprężyn, a wysokość żeby nie poszła w górę To moze kup oryginalne i nie bedziesz miał problemu . Cena 407 zł za sztukę
tomaszstn Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 A skąd masz tą cenę? Ktoś pisał że 450zł za 1BE a o BV nie było mowy, tak czy siak jakby nie było dużo drożej to też brałbym ori 1BV.
marcinch001 Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 (edytowane) A skąd masz tą cenę? Ktoś pisał że 450zł za 1BE a o BV nie było mowy, tak czy siak jakby nie było dużo drożej to też brałbym ori 1BV. Cena 407 zł za amortyzator 1BE , a za 1BV 583 zł Edytowane 8 Lutego 2015 przez marcinch001
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się