Dev Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 łozyska masz w tarczy a jaki kolor ma tarcza ? piekny czerwony czyli jakies 550-600 stopni smaru w łożyskach juz nie ma wiec same łożyska i ich uszczelnienia baj baj
przemek11 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2015 Co polecasz? jak to najlepiej ogarnać? wiem że wymianą, ale masz może coś do zaproponowania i nie drogo?
Dev Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 teraz to masz do wymiany juz wszystko tarcze, klocki, łozyska, pierscienie ABS, płyn i zacisk do regeneracji, który jest spalony w środu z zatartym tłoczkiem którego bedzie trzeba wykrecać metrową żabą i jak widzisz co tanio to bardzo drogo
przemek11 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2015 i jak widzisz co tanio to bardzo drogo no święta racja, ale czasem tak niestety trzeba. Ale powiem Ci że wtedy tot ak samo wyglądało, tylko że nie pomyslałem zeby fotke zrobić pierscienie ABS też? czemu one też? płyn to i tak chciałem zmienić, ten zacisk i tak regenerowac by trzeba było. najbardziej bolą tarcze i klocki bo to wymieniane na nowe w wakacje :/
przemek11 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2015 (edytowane) Koniecznie tarcza do wymiany? i czmeu dokładnie fotkę to miałes zrobic ale zacisku wiem, ale nie miałam czasu rozebrać. planowałem zrobic to w sobote, bo na tyg robote koncze po 16 później już sie nie chce nic robić Edytowane 28 Stycznia 2015 przez przemek11
Dev Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 tarcza jest juz przegrzana, straciła swoje własciwosci, przy jednym dobrym hamowaniu pęknie a Ty zaliczysz pieknego pirueta w rowie albo na jakims swierku
przemek11 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2015 Bałem sie aby mi teraz nie pierd..eła... ale musiałęm zjechac do domu te 3km a miałbyś tam u siebie jakieś tarcze, koronke, łozyska? zebym nie musiał u siebie kombinowac i wbijać pod prasą? Dev, daj mi jakiś kontakt do siebie to dogadalibyśmy się może co do regeneracji tego zacisku, jakieś GG czy coś
przemek11 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2015 haha, a ja patrze i nie widze powiedz mi ile by mnie kosztowała regeneracja takiego zacisku? bo nawet nie wiem o jakich cenach rozmawiam juz nie chodzi mi z proszkowaniem i malowanie, samo doprowadzenie do funkcji życiowych
Dev Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 z jarzmem od 150zł w góre, rok gwarancji i tak bedzie wyglądać
przemek11 Opublikowano 1 Lutego 2015 Autor Opublikowano 1 Lutego 2015 Jestem po "regeneracji" zacisku i wymianie łożyska. Nie było tak tragicznie jak mówił Dev, czyli łożysko rozwalone (nie było tragedii, a smar był nadal) zacisk do kompletnej regeneracji i że tłoczek trzeba będzie wykręcać kluczem francuskim. wyszedł bez najmniejszego problemu 'kręcąc' dzwignią od ręcznego. żadna uszczelka nie była stopiona czy cokolwiek, jedynie gumowa osłona tłoczka była rozerwana całkiem, ale tłoczek nie był skorodowany. gładź była nadal. wymieniłem mu wszystkie elementy gumowe, oraz nowy tłoczek. Ale okazało się po założeniu zacisku i wciśnięciu pedału hamulca że płyn wycieka na zewnątrz z tyłu koło mechanizmu ręcznego. Czyli ponowne rozkręcanie, rozbieranie zacisku a winowajcą okazała się mała uszczelka uszczelniająca mechanizm ręcznego z tyłu. W zakupionym zestawie naprawczym była delikatnie mniejsza niż ori zobaczymy co się teraz będzie działo, mam nadzieje że będzie już ok. pozostała mi tylko wymiana płynu, i gdzieś lekko chyba sie zapowietrzył układ. jedynie musiałem lekko ztuningować szczypce do pierścieni segera
Dev Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 Miałeś stary zestaw autofrena, w nowych oring jest juz grubszy.
przemek11 Opublikowano 1 Lutego 2015 Autor Opublikowano 1 Lutego 2015 (edytowane) Bardzo możliwe, nie przywiązywałem uwagi do nazwy więc Ci nie powiem wiem ze bardzo mnie to wkurzyło :/ ale patrząc na ten zacisk, do tej pory nie wiem dlaczego mi blokowało go. ani mechanizm ręcznego nie jest skorodowany ani nic podejrzanego. ładnie chodził nic nie przycinało Edytowane 1 Lutego 2015 przez przemek11
Dev Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 (edytowane) . Cza bylo linke sprawdzic Edytowane 1 Lutego 2015 przez Dev
przemek11 Opublikowano 1 Lutego 2015 Autor Opublikowano 1 Lutego 2015 tzn? jak miałem zdjętą linke z zacisku ruszałem nią i normalnie bez oporu wchodziła i wychodziła. a wtedy co mi zblokowało 2 razy to wcześniej ręcznego nie uzywałem w ogóle
prezesik18 Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 Dev, zestaw autofrena D4845C będzie miał już tą odpowiednią gumkę uszczelniającą oś dźwigni ręcznego?
Dev Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 po zmianie tego oringu na grubszy nr nie zmienili. Jest ten sam.
Trzesio Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 Panowie da się przejść z zacisku żeliwnego na alu, gdzieś obiło mi się że w którąś stronę klocki podchodzą bez problemu ? ew. czy samą ośkę ręcznego da się zamienić ?
Dev Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 A u mnie ludziska przechodzą z alu na żeliwo. ... Oske podmienisz bez problemu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się