Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B6] Pytanie odnośnie błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam prośbę o interpretację błędów:
1.

Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 8E0 920 900 M
Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D42
Coding: 00101
1 Fault Found:
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
Dobrze myślę że czujnik do wymiany? Dodam iż po nawet długiej trasie temperatura silnika jest mniej więcej 70C i jest stałą.
Auto nie ma problemów z nagrzewaniem się.
2.
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 038 906 019 LJ
Component: 1,9l R4 EDC G000SG 5934
Coding: 00002
1 Fault Found:
18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller
P1635 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A
Niby z klimą problem ale działa bez problemów więc nie rozumiem tego.
Będę wdzięczny za jakieś podpowiedzi i naprostowanie mojego myślenia :D
Opublikowano

1.Wyglada na problem czujnika.

Porównaj temperatury silnika oraz zegarów, rozbieżność około 5 stopni jest ok.

2.Coś z komunikacją klimatronika z resztą auta.Sprawdź wtyczki klimatronika

Opublikowano (edytowane)

Różnica z zegarów i na silniku to 1C. I teraz mysle czy to nie termostat czy zle mysle?

Błąd na klimie to był chyba zapisany wcześniej bo odpinałem ją i włączałem zapłon, teraz skasowałem ten błąd zobaczymy czy wróci.

Edytowane przez Zboro
Opublikowano

Od termostatu nie będzie błędów.

Może wtyczka nie łączy od czujnika

Skoro auto rozgrzewa się do 70 st to wina termostatu, puszcza na duży obieg

Opublikowano (edytowane)

Wyjmij wtyczke od czujnika i ja przeczysc, jesli błąd powróci czujnik do wymiany.

Edytowane przez lukaszooo
Opublikowano

Oka dzieki za podpowiedź.

Opublikowano

Skoro auto rozgrzewa się do 70 st to wina termostatu, puszcza na duży obieg

tylko ze to raczej nie są wiarygodne wskazania czujnika skoro są od niego błedy,

jak wtyczka czujnika dobrze wpięta to pewnie do wymiany czujnik prawdopodobnie

Opublikowano

Czujnik jest podwójny i dziwne byłoby aby oba się uszkodziły tak samo

Różnica z zegarów i na silniku to 1C.

Opublikowano

Jutro będę miał czas to pogrzebie tam i posprawdzam wtyki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...