Zboro Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Witam, Mam prośbę o interpretację błędów:1. Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 920 900 M Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D42 Coding: 00101 1 Fault Found: 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Dobrze myślę że czujnik do wymiany? Dodam iż po nawet długiej trasie temperatura silnika jest mniej więcej 70C i jest stałą. Auto nie ma problemów z nagrzewaniem się. 2. Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 LJ Component: 1,9l R4 EDC G000SG 5934 Coding: 00002 1 Fault Found: 18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller P1635 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Niby z klimą problem ale działa bez problemów więc nie rozumiem tego. Będę wdzięczny za jakieś podpowiedzi i naprostowanie mojego myślenia
edekxp Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 1.Wyglada na problem czujnika. Porównaj temperatury silnika oraz zegarów, rozbieżność około 5 stopni jest ok. 2.Coś z komunikacją klimatronika z resztą auta.Sprawdź wtyczki klimatronika
Zboro Opublikowano 25 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2015 (edytowane) Różnica z zegarów i na silniku to 1C. I teraz mysle czy to nie termostat czy zle mysle? Błąd na klimie to był chyba zapisany wcześniej bo odpinałem ją i włączałem zapłon, teraz skasowałem ten błąd zobaczymy czy wróci. Edytowane 25 Stycznia 2015 przez Zboro
edekxp Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Od termostatu nie będzie błędów. Może wtyczka nie łączy od czujnika Skoro auto rozgrzewa się do 70 st to wina termostatu, puszcza na duży obieg
lukaszooo Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 (edytowane) Wyjmij wtyczke od czujnika i ja przeczysc, jesli błąd powróci czujnik do wymiany. Edytowane 26 Stycznia 2015 przez lukaszooo
kosmo.a3 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Skoro auto rozgrzewa się do 70 st to wina termostatu, puszcza na duży obieg tylko ze to raczej nie są wiarygodne wskazania czujnika skoro są od niego błedy, jak wtyczka czujnika dobrze wpięta to pewnie do wymiany czujnik prawdopodobnie
edekxp Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Czujnik jest podwójny i dziwne byłoby aby oba się uszkodziły tak samo Różnica z zegarów i na silniku to 1C.
Zboro Opublikowano 27 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2015 Jutro będę miał czas to pogrzebie tam i posprawdzam wtyki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się