radekrp90 Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 (edytowane) Może nie ma kompletnie ciśnienia oleju?! Dziwne trochę, że skoro po obrotach ręcznych wszystko się napinało nagle po odpalaniu strzeliło (tym bardziej, że części były nowe). EDIT: Jedyne co mi przychodzi na myśl to: - nie dokręcone koła zębate (nastawniki) na wałkach - źle ustawiony rozrząd (czy blokady na 100% pasowały po dwóch/trzech obrotach?) - brak ciśnienia oleju, a tym samym cofnięcie się napinacza choć przy nowym sprężyna powinna go przytrzymać - jeśli były montowane nowe hydropopychacze (czy raczej hydrauliczne kompensatory luzu) powinno się odczekać przynajmniej 30 minut przed pierwszym uruchomieniem (muszą się "ułożyć"). Edytowane 7 Lutego 2017 przez radekrp90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezarbjj Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 Jestem od nie dawna posiadaczem A4 w B8 z silnikiem 3.2 V6 FSI w QUATTRO które ma już przelatane 200 000. Jestem narazie na etapie rejestracji auta. Później będę chciał dać do serwisu i zrobić wszystko co tylko powinienem zrobić na początku. Więc pytanie do was, co byście radzili zrobić w pierwszej kolejności i jaki ten olej wlać syntetyk, półsyntetyk MOTULA a może co innego byście doradzili. Oczywiście będę chciał też wymienić rozrząd tylko jeszcze nie wiem gdzie. Jestem z Warszawy i jeszcze tak naprawdę nie wiem jaki warsztat wybrać, gdzie mnie nie skasuja i zrobią tak jak należy. więc proszę o rady. Pozdrawiam Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezarbjj Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Jakieś odpowiedzi??? Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puczyl1990 Opublikowano 2 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2017 Ponawiam pytanie kolegi (z tym, ze kolega napisal o a4 b8 a tu juz siedzi inny silnik), jakieś sugestie co zrobic po zakupie? Co sprawdzic? i Jaki jest koszt wymiany rozrzadu teraz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OliWeber Opublikowano 16 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2017 Możesz sprawdzić, przestawienie wałka rozrządu VAGiem i będziesz wiedział czy czeka Cię robienie rozrządu czy nie. U mnie 220 tys. km i odpalam po tygodniu stania np. i nawet nie zadzwoni łańcuchem przez ułamek sekundy. Samochód z Niemiec i tam na gwarancji w 2008 wymieniali cały silnik także pewnie teraz już mam poprawione wadliwe napinacze itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekbielsko Opublikowano 16 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2019 Cześć, Jestem tutaj nowy. Nie chciałem zakładać nowego tematu ponieważ pytanie dotyczy właśnie 3.2 FSI a konkretnie jednego elementu. Na zdjęciu zaznaczyłem część której nazwy nigdzie nie mogę znaleźć a mój problem jest taki, że w miejscu gdzie kończy się wężyk zaczęło się pocić olejem (zaznaczone strzałką). Sprawa dość uciążliwa szczególnie zapachowo i dość nieestetycznie to wygląda. Wężyk jest cały, opaska również, to wygląda jakby było jakieś uszczelnienie połączenia wężyka i jego wejścia. Zauważyłem, że jak silnik jest wyłączony to element na który nachodzi wąż jest luźny (można poruszać ok 1mm) natomiast na włączonym jest zassany (:)) i wtedy powstaje minimalna szczelina. Nie wiem czy dobrze to opisuje Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlueArrow91 Opublikowano 17 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2020 Witam wszystkich. Mam pytanie odnośnie tego silnika: Czy taki dźwięk jak na filmiku poniżej jest normalny? (Chodzi mi o dźwięk bzyczenia/buczenia przy wchodzeniu na obroty a nie o cykanie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gordo Opublikowano 8 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2020 W moim 3.2 nie słychać tego terkotania. Co prawda silnik cyka ale to chyba akurat normalne. Co do samego rozrządu to co należy wymienić aby mieć spokój z tematem na kolejne 100k km? Mechanik wycenił mi na 8-10 tys. za wymianę, a czytałem, że ludzie zamykali się w 5 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gordo Opublikowano 23 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2020 Panowie jak to jest z tym olejem, a mianowicie jaka klasyfikacja? C3 midsaps czy raczej fullsaps Acea A3/B3? Czy ten model audi posiada tzw. katalizator TWC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 23 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2020 2 godziny temu, gordo napisał: Panowie jak to jest z tym olejem, a mianowicie jaka klasyfikacja? C3 midsaps czy raczej fullsaps Acea A3/B3? Czy ten model audi posiada tzw. katalizator TWC? A3/B4 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gordo Opublikowano 26 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2020 Czy ktoś już wymieniał odmę? Gdzie jest zlokalizowana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gordo Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Panowie ile wchodzi płynu chłodniczego do naszych 3.2? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 30 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2023 W dniu 29.08.2020 o 10:02, gordo napisał(a): Panowie ile wchodzi płynu chłodniczego do naszych 3.2? 11 litrow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WallEast Opublikowano 20 Września Udostępnij Opublikowano 20 Września (edytowane) Witam. Czy ten silnik w B7/C6 jest taki sam w B8? Czy jest możliwy swap 3.2FSI z A4/A5 B8 do A4 B7? Edytowane 20 Września przez WallEast Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się