lukaszooo Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 witam, mam pytanko czy łacznik o ktorym jest mowa to ta czesc ???? TULEJA Audi A4 8E0 2001-2004r. 8E0611743F (1174222862) - Archiwum Allegro
dudas307 Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 Si. Jak masz blisko ASO to jedź do nich, ja zapłaciłem 21zł za tą tulekę.
czarny__26 Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 Witam Zakupiłem już w ASO ten gumowy łącznik ale nie wiem jak go wymienić. Jak do tej pory nie znalazłem jak się do tego zabrać. Przez niego przechodzi przewód do serwa ale mam pytanie jak go rozłączyć, w którą stronę ściągać tą tuleje od strony akumulatora czy komory silnika?? Możesz mi podpowiedzieć jak to zrobić żeby nic nie zepsuć i żeby nie spędzić całego dnia przy tym?? Pozdrawiam
lukaszooo Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 wyciągnij sobie akumulator, bedziesz miał lepszy dostęp. Nastepnie musisz wyciągnąć przewody, przewody sa poprostu wsadzone w tulejke poprzez plastikowe kolanka, przewód od strony silnika wyciągasz pod kątem prostym do przegrody w strone silnika a od strony akumulatora pod katem prostym do przegrody w strone akumulatora (ja pomagałem sobie w ciągnieciu dużym srubokrętem ) samo wyjęcie starej tulejki z przegrody jest praktycznie nie możliwe bez uszkodzenia jej, z drugiej strony po co komu stara sparciała tulejka ????? po 2 próbach wyjęcia tulejki wkur... sie i uciąłem jedna strone przy samej przegrodzie a reszta sama wyleciała Teraz montaż nowej tulejki, posmaruj ją sobie smarem lub olejem aby latwiej było ja wsadzic. Aplikujesz ja od strony akumulatora, wciskaj ile sie da palcem i innymi urządzeniami tak aby jej nie uszkodzić, efekt końcowy ma byc taki ze kołnierz musi wyjść na przegrodę od strony silnika, wsadzasz przewody i akumulator i cieszysz sie lub nie (tak jak w moim przypadku) dobrymi hamulcami Jesli jestes z mazowieckiego zapraszam do mnie ogarnę ci to w jakies 10 min w przy okazji mogę wymienić olej klocki i inne badziewia:hi:
jarekp Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 Dopadło chyba i mnie- Hamulce mam tylko za pierwszym razem (ale i tak w połowie położenia pedał twardnieje bardziej niż wcześniej), drugie hamowanie to sztywniejszy hamulec a kolejne to już beton i prawie zero hamowania (trzeba się mocno zaprzeć o fotel). Oczywiście jak po hamowaniu ruszę/przejadę kawałek to tak jakby mi się układ resetował i znowu mam hamulec na raz.Vag też od jakiegoś czasu pokazuje błąd EGR. Czyżby podciśnienie? Mam dokładnie to samo, jakieś rozwiązanie problemu?
lukaszooo Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 Masz 5 stron wiadomości a tobie nawet nie chce sie tego przeczytac, odpowiedz na twoj problem padła jakies 10 razy
jarekp Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 Na tych 5 stronach więcej jest o wodzie w serwie, liczyłem na odpowiedz typu: "wymiana łącznika pomoże" ale widzę że sprawdza się powiedzenie: "umiesz liczyć licz na siebie". Tak czy inaczej dziękuję Tobie za odpowiedź.
lukaszooo Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 Myslisz ze na forum sa wróżki i przez neta powiedzą ci "wymien czesc za 5 zł i bedzie ok" kup łącznik moze pomoże choć watpie, nastepnie sprawdz vacum pompe, jesli wszystko jest ok wymien płyn hamulcowy, w serwisie skody chca za taka usługe 100zł z ich płynem. Powinno pomóc jesli dalej beda jakies problemy zostaje serwo.
jarekp Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 najpierw piszesz, że odpowiedź na mój problem padła 10 razy, teraz piszesz że wątpisz czy proponowane rozwiązanie pomoże, sam sobie zaprzeczasz i dziwisz się że pytam. Po prostu nie chce w ciemno wymienić połowy samochodu, wymienię ten łącznik i podzielę się informacja czy pomogło. Na dziś dziękuję.
lukaszooo Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 Strasznie leniwy jesteś, przeczytaj ten watek i zobaczysz ze to co napisałem wyzej było podawane co najmniej 10razy. Łącznik kosztuje 20 zł a ty sie zastanawiasz zeby w ciemno nie wpędzić sie w strasznie wysokie koszty wynoszące 20zł
jarekp Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 to Ty przeczytaj, zamieściłem cytat i więc pytanie było do konkretnej wypowiedzi, co kolega zrobił i czy przyniosło to oczekiwane rezultaty. Piszesz: wymień łącznik, później płyn, później vacum, później serwo a to są już koszty. Nie podoba Ci się co tu piszę to nie czytaj, idź dalej wyrywać buraki
melman_zyrafa Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 U mnie pomogło: - Wymiana łącznika - wyssanie oleju z serwa (olej z podciśnienia- miałem uszkodzoną uszczelkę w vacuum pompie) - odpowietrzenie całego układu
lukaszooo Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 koszty jakie poniesiesz aby to sprawdzić to jakies 130zł ale przecież to duze koszty ...........
jarekp Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 Bardzo dziękuję, o taką odpowiedź mi chodziło, szybko i na temat bez wytykania czy chce mi się czytać czy nie.
Dzekson Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Panowie, kolejnym elementem twardego hamulca jest króciec pompy vacuum. Cały czas byłem przekonany, że to iż on ma pewien luz jest poprawne, żeby nie przenosił drgań. Jednak jak sie okazało po podpięciu wakuometru, podciśnienie jakie było w układzie zależało od położenia króćca (-0.2 : -0.9 bar) Stwierdziłem, że zanim wymienię pompę vacuum postaram się to jakoś naprawić. No i udało się. Wystarczy wymontować pompę, wyczyscic dobrze ten króciec i docisnać go maksymalnie do środka. Następnie zaklepałem w 3 miejscach obudowę aby go zablokować i skleiłem klejem do metalu. Wszystko działa, podaje stałe podciśnienie -0.9 bara ( obstawiam, że takie być powinno bo nigdzie nie mogłem tego wyczytać ), serwo działa prawidłowo. W końcu pozbyłem się twardego hamulca
dobry_k Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Panowie, kolejnym elementem twardego hamulca jest króciec pompy vacuum. Cały czas byłem przekonany, że to iż on ma pewien luz jest poprawne, żeby nie przenosił drgań. Jednak jak sie okazało po podpięciu wakuometru, podciśnienie jakie było w układzie zależało od położenia króćca (-0.2 : -0.9 bar) Stwierdziłem, że zanim wymienię pompę vacuum postaram się to jakoś naprawić. No i udało się. Wystarczy wymontować pompę, wyczyscic dobrze ten króciec i docisnać go maksymalnie do środka. Następnie zaklepałem w 3 miejscach obudowę aby go zablokować i skleiłem klejem do metalu. Wszystko działa, podaje stałe podciśnienie -0.9 bara ( obstawiam, że takie być powinno bo nigdzie nie mogłem tego wyczytać ), serwo działa prawidłowo. W końcu pozbyłem się twardego hamulca Witam wszystkich. Tak czytam ten wątek i czytam i widzę ze dopiero tu kolega Dzekson poruszył kolejną istotną kwestię, a mianowicie króćca z pompą vacum. W moim aucie miesiąc temu też miałem pierwsze objawy twardego hamulca, który przeważnie był miekki i hamował ostro ale też czasami mialem kamień pod nogą. W moim przypadku byl to obluzowany przewód króćca do pomby vacum. Zamiast klejenia proponuje oczyścic wszystko z tluszczu i zasmarować specjalnym silikonem. To rozwiązanie moze być o tyle lepsze iż silikon jest elastyczny i drgający silnik nie spowoduje rozszczelnienia sie połaczenia a na kleju może tak być, pozdrawiam
Dzekson Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Pojedziemy trochę i w razie czego jak by się coś działo będę pisał, zobaczymy jak się sprawują oba rozwiązania Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Smirnoff Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 I mnie dopadł problem twardego hamulca. Dziś podczas wymiany łącznika po odłączeniu przewodu od strony akumulatora zauważyłem iż w środku przewodu jest brązowa maź poniżej poglądowa fotka. Proszę o info czy to normalne. Dodam iż wymiana łącznika nie przyniosła efektu.
POWER-KRIS Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Syczy bo druga strona membrany ma odpowietrzenie by mogła się cofnąć. Sony Xperia E dual Tapatalk 4
jaca.gsm Opublikowano 25 Września 2013 Opublikowano 25 Września 2013 Czy jest ktoś w stanie zrobić zdjęcie w którym miejscu znajduje się gumowy łącznik? Zakupiłem już nawet w ASO ale nie mogę zlokalizować położenia na ścianie grodziowej. Pomóżcie proszę. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się