Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Stukanie w prawym kole podczas wciskania sprzęgła przy zmianie biegów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam Panów, cos mi zaczęło pukac w kole po stronie pasażera . wygląda to tak : Ruszam wciskam sprzegło do zmiany z 1 na 2 nastepuje puknięcie , rozpędzam sie dalej , wciskam sprzegło do zmiany z 2 na 3 następuje puknięcie , jade dalej wciskam sprzegło do zmiany z 3 na 4 , nastepuje puknięcie , itp. co to może byc , przegub ????

Opublikowano

ja mam to samo u siebie dziś wymienilem wachacze po prawej stronie+łączniki stabilizatorów i dalej cholerstwo puka tylko przy zmianie biegów teraz pozostał mi tylko amor bo przegub tyka na zakretach jak jest zepsuty a moj nic nie stuka jak skrecam w prawo lub lewo , a odziwo bylem dzis jeszcze na badaniach amorów i gośc powiedzial ze są w normie nie są bardzo zuzyte :wallbash: nie mam juz pomysłow normalnie

Opublikowano

ja mam to samo u siebie dziś wymienilem wahacze po prawej stronie+łączniki stabilizatorów i dalej cholerstwo puka tylko przy zmianie biegów teraz pozostał mi tylko amor bo przegub tyka na zakretach jak jest zepsuty a moj nic nie stuka jak skrecam w prawo lub lewo , a odziwo bylem dzis jeszcze na badaniach amorów i gośc powiedzial ze są w normie nie są bardzo zuzyte :wallbash: nie mam juz pomysłow normalnie

A które wahacze wymieniłeś?... W takim przypadku to raczej górne za to odpowiadają.. miałem podobną sytuacje w Passacie, po wymianie było ok...

Opublikowano

witam Panów, cos mi zaczęło pukac w kole po stronie pasażera . wygląda to tak : Ruszam wciskam sprzegło do zmiany z 1 na 2 nastepuje puknięcie , rozpędzam sie dalej , wciskam sprzegło do zmiany z 2 na 3 następuje puknięcie , jade dalej wciskam sprzegło do zmiany z 3 na 4 , nastepuje puknięcie , itp. co to może byc , przegub ????

Powiem ze jak ja tak miałem tylko ze w innym aucie po wymianie przegubu przeszło .

Opublikowano

górne są dobre wymienialem je przed wakacjami a dół dziś wiec to raczej nie wahacze ,obstawiam amorek ale jutro mam nadzieje ze sie to wyjasni u magika

ok, daj znac , ja u mnie obstawiam przegub bo coś chrobocze przy skręcie

Opublikowano

przyczyna stukania była prawa poduszka , w życiu bym nie zgadł. szacunek dla was panowie za fachową diagnoze

Opublikowano

przyczyna stukania była prawa poduszka , w życiu bym nie zgadł. szacunek dla was panowie za fachową diagnoze

Wiedziałem :good: Znam juz ten odgłos na pamięć ..wysrala mi sie juz 2 razy poducha :decayed:

Opublikowano

Wiedziałem :good: Znam juz ten odgłos na pamięć ..wysrala mi sie juz 2 razy poducha :decayed:

ja bardziej stawiałem na przegub lub jakiś luźny wachacz...

Opublikowano

Wiedziałem :good: Znam juz ten odgłos na pamięć ..wysrala mi sie juz 2 razy poducha :decayed:

ja bardziej stawiałem na przegub lub jakiś luźny wahacz...

Było mnie zabarać na wycieczkę to bym Ci powiedział :decayed: Tosikowi odrazu powiedziałem , że to poducha :gwizdanie:

Opublikowano

No fakt , gupi jestem i nie pomysałem

Opublikowano

Witam, ja miałem podobnie - przy zmianie biegu było słychać stuk i przy ostrzejszym hamowaniu też puknięcie, a jak jechałem powyżej 120 to o ostrym hamowaniu nie było mowy, bo prawe koło tak telepało, jakby zaraz miało odpaść - wymiana wahaczy i mooocno zużytych amortyzatorów z przodu i już jest OK.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...