cypek80 Opublikowano 12 Marca 2015 Autor Opublikowano 12 Marca 2015 Woda by się zagotowała a płyn chłodzący czyli glikol nie
edekxp Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 Woda by się zagotowała a płyn chłodzący czyli glikol nieNie ma znaczenia ważne ciśnienie.Glikol różni się tylko temperaturą zamarzania
cypek80 Opublikowano 12 Marca 2015 Autor Opublikowano 12 Marca 2015 Nie tylko temp wrzenia również 197,3 °C Glikol etylenowy, Temperatura wrzenia
edekxp Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 (edytowane) Otwórz korek i zagrzej auto i zobacz czy się nie zagotuje W aucie nie masz czystego glikolu tylko mieszankę z wodą 40-60% Edytowane 13 Marca 2015 przez edekxp
Majki1985 Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 Nie poprawiam chlopaki macie racje ja sie nie znam tylko tak jest napisane w opisie termostatu a co powiecie na to http://allegro.pl/termostat-behr-oryginal-vw-audi-a4-a6-c5-1-8t-2-0-i5102266299.html
edekxp Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 Ok http://allegro.pl/behr-termostat-06b121111-audi-a4-b6-a6-c5-2-0-alt-i4950228737.html Po co szukasz termostatu jak twój pewnie dobry
Majki1985 Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 Ok http://allegro.pl/behr-termostat-06b121111-audi-a4-b6-a6-c5-2-0-alt-i4950228737.html Po co szukasz termostatu jak twój pewnie dobry Nie rozumiem sugesti chciałemsie doradzic
Majki1985 Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 Pomyliłem kolegę z tym co założył wątek A więc jakies fotki moze link jak sie zabrac za wymiane termostatu czy trzeba kolektor sciagac czy alternator hmmm?
edekxp Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 podawałem do 1.8t, w 2.0 pewnie podobnie http://www.audiworld.com/tech/eng106.shtml
Majki1985 Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 podawałem do 1.8t, w 2.0 pewnie podobnie http://www.audiworld.com/tech/eng106.shtml Dzięki
Kodzak Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 (edytowane) Majki, śmiało bierz termostat BEHR Polecam. Edytowane 13 Marca 2015 przez Kodzak
Majki1985 Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 Majki, śmiało bierz termostat BEHR Polecam. Bierre:0
Gawel90 Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 (edytowane) Podlacze sie pod temat, ostatnio vag wywala mi blad: 17700 - map controlled engine cooling thermostat (f265): open circut P1292 - 004 - no signal/communication - intermittent Dodam, ze silnik szybko sie nagrzewa i trzyma temperature ok 90-95 stopni, wskazowka nie wariuje jednak po rozgrzaniu nie stoi pionowo na 90 stopniach tylko jest z milimentr wysunieta w prawo, ale nie wiem moze to jest normalne. Czy oznacza to, że mam termostat do wymiany czy coś jeszcze innego moze sie na to składać ? Czy od tego bledu moze mi poszarpywac silnik, dlawic sie przy przyspieszaniu ( szczegolnie na zimnym silniku ) czy w ogole to nie ma ze soba zwiazku ? Edytowane 16 Marca 2015 przez Gawel90
edekxp Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 Raczej nie ma związku błąd pewnie z grzałką termostatu, da się to naprawić, albo wymiana na nowy
Majki1985 Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 Raczej nie ma związku błąd pewnie z grzałką termostatu, da się to naprawić, albo wymiana na nowy Ja dzisiaj zamowilem na allegro firmy behr 183zł z wysyłka
Gawel90 Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 Majki tez wywalało Ci taki blad jak u mnie ? Jakies dodatkowe objawy, ktore sklonily Cie do wymiany na nowy ?
edekxp Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 Opisałbyś dokladniej jak to naprawic ? Trzeba termostat rozebrać i "wydłubać" tą wtyczkę grzałki.Potem dolutować nowe kabelki i wtyczkę zalać jakimś klejem lub sylikonem oczywiście trzeba sprawdzić czy grzałka ma przejście.Z reguły nie pali się ona tylko urywają się kabelki 1
cypek80 Opublikowano 16 Marca 2015 Autor Opublikowano 16 Marca 2015 (edytowane) Może to ci pomoże : zaciągnięte z http://www.autogasforum.gr/viewtopic.php?f=3&t=1838&start=40 Edytowane 16 Marca 2015 przez cypek80
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się