viteq 1 Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 witam,po wymianie kata na DP i zmianie dolotu na TIP ile więcej mocy mogę się spodziewać. A4 B6 1.8T AVJ + LPG 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 mniej więcej tyle http://a4-klub.pl/index.php?/forum/14-turbo-chiptuning-i-tuning-mechaniczny/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Galetto 7 Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Jak kat był przytkany, a TIP się zapadał to możesz odczuć lepszy kop, ale jak wszystko było sprawne to żaden przyrost. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orionek65 1 Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 A wie ktoś może jaki intercooler zmieści się do a4b6 AVJ pod seryjny zderzak bez rzeźby ? Na razie jest seria ale chciałbym na początek władować IC , tipa i dp zanim wymienię wtryski na bexa i zmienie mape Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 żaden dosłownie żaden,poczytaj najpierw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 witam,po wymianie kata na DP i zmianie dolotu na TIP ile więcej mocy mogę się spodziewać. A4 B6 1.8T AVJ + LPG AVJ +SOFT - 180-185KM AVJ +DP +SOFT - 185-190KM AVJ+DP +SOFT + WTRYSKI BEX = 190-205KM AVJ DP +SOFT+WTRYSKI BEX+ TIP +FMIC = 210-215KM Widełki są uzależnione od stanu turbo i silnika , ogólnie od indywidualnego stanu całości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hafken 0 Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Prawda że spalanie mniejsze po chipie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekvtec 14 Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Prawda że spalanie mniejsze po chipie ? tak i oleju nie bierze tylko daje 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hafken 0 Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 (edytowane) czyli jak będzie się zbliżać do maxa to lepiej wyciągnąć ?Czy upuścić ? Edytowane 10 Lutego 2015 przez hafken Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RumJanek 3 Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Najpierw jedz do odpowiedniego specjwlisty na wymianę oleju w głowie a potem przeczytaj ze zrozumieniem skąd ma ci sie niby wziasc naddatek oleju w silniku. Wierzysz w czary? - bo ja nie... Wysłano z X10i Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo814 4 Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Prawda że spalanie mniejsze po chipie ? tak i oleju nie bierze tylko daje czyli jak będzie się zbliżać do maxa to lepiej wyciągnąć ?Czy upuścić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekvtec 14 Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 ferdek: sa na tym swiecie rzeczy o ktorych sie fizjologom nie sniło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin850527 1 Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Prawda że spalanie mniejsze po chipie ? tak i oleju nie bierze tylko daje Spalanie mniejsze ale olej?? Najpierw jedz do odpowiedniego specjwlisty na wymianę oleju w głowie a potem przeczytaj ze zrozumieniem skąd ma ci sie niby wziasc naddatek oleju w silniku. Wierzysz w czary? - bo ja nie... Wysłano z X10i Oj prawie sie kolacją zaksztusiłem Nie piszcie głupot bo jak sie ktoś nie zna to skąd ma wiedzieć?? Jak ci bedzie oleju przybywać to patrz na poziom płynu chłodniczego bo go zapewne ubedzie.. I NATENTYCHMIAST do mechanika wtedy. Ps.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viteq 1 Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 (edytowane) witam,po wymianie kata na DP i zmianie dolotu na TIP ile więcej mocy mogę się spodziewać. A4 B6 1.8T AVJ + LPG AVJ +SOFT - 180-185KM AVJ +DP +SOFT - 185-190KM AVJ+DP +SOFT + WTRYSKI BEX = 190-205KM AVJ DP +SOFT+WTRYSKI BEX+ TIP +FMIC = 210-215KM Widełki są uzależnione od stanu turbo i silnika , ogólnie od indywidualnego stanu całości. dzięki za info czy map sensor trzeba zamontować dokładnie w tym samym miejscu co w seri Edytowane 11 Lutego 2015 przez viteq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hafken 0 Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 (edytowane) Przecież wszystko jasne hah. Słowo klucz: ironia. A tak na serio rozumiem że uszczelka może pójść ale jak się zwiększy moc diametralnie a nie w bezpiecznym zakresie, każdy silnik ma jakieś rezerwy. Edytowane 11 Lutego 2015 przez hafken Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekhxc 135 Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 A wie ktoś może jaki intercooler zmieści się do a4b6 AVJ pod seryjny zderzak bez rzeźby ? Na razie jest seria ale chciałbym na początek władować IC , tipa i dp zanim wymienię wtryski na bexa i zmienie mape dołóż drugi z bexa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekvtec 14 Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 W dziale zrób to sam nawet opisalem ta operacje z prawym IC bex 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Lepszy będzie frontcooler Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imhotet 9 Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 W dziale zrób to sam nawet opisalem ta operacje z prawym IC bex wrzuciles w koncu logi gdzies z przed i po montażu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekhxc 135 Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 (edytowane) Lepszy będzie frontcooler oczywiście że lepszy , ale jak kolega chce bez większych przeróbek to jest to dobra opcja , zreszta pod serie... dla bardziej leniwych nietkóre firmy robią coolery bardziej wydajne w miejsce seryjnych montaż p&p ale jak dla mnie przerost formy nad treścią za takie siano można miećFIMC Edytowane 12 Lutego 2015 przez tomekhxc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się