Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.6v6 za niskie obroty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam problem z obrotami, spadaja za niskopo rozgrzaniu, karoseria drga

Opublikowano

patrzyłes czy masz cale przewody podcisnieniowe i przy parowniku

Opublikowano

no całkiem niezle to wyglada, nie widze tam niszczelnosci


na benzynie tez leą nisko

Opublikowano

Może sonda. Jakie masz spalanie? Zrób diagnozę vag,logi może coś wyjdzie.

Opublikowano

obie sondy nowe, pali mi benzynki 10-11 a lpg 13

Opublikowano

a weź zrób adaptacje przepustnicy i dawki paliwa na nowo

Opublikowano

u mnie wolne oobroty oscyluja w granicy 500-600

Opublikowano

jeśli drga i na benzynie i na lpg to sondy nie mają do tego nic
w ABC nie ma adaptacji przepustnicy z poziomu vag (jedynie sekwencja z kluczyka) przepustnica sama musi złapac nastawy
trzyma te obroty równo czy falują?

Opublikowano

tak trzyma ,

Opublikowano

u mnie po wymianie krokowca trzyma sztywno 1100 obr. :/ za dużo. adaptacji vagiem sie u nas nie robi :/ a przejechalem ze 2 tys km na pewno o d wymiany :/ jeszcze wczoraj wyciek z obu glowic z pod pokrywy zaworów. normalnie wk....wia mnie to auto jak nie wiem. jest to moje 4 audi i z żadnym nie było tyle problemów :/

Opublikowano

u mnie silnik suchy tylko nie moge dojsc z tymi obrotami, u mnie to około 500-600

Opublikowano

Podłączałes pod vaga ? Powinno ci pokazać błąd nastawnika biegu jałowego N71 ( silniczek krokowy )

Sprawdź dolot czy nie ciągnie lewego powietrza, węże od podciśnień czy są cale .

Podczas wymiany krokowca - 2 tygodnie wczesniej - okazało się że pompa paliwa podaje za slabe cisnienie i do tego kąty wtrysków się rozjechały :/ jak nie mam pojęcia......

Po wymianie było ok , obroty ok 800 a pozniej posypał sie krokowy.

Po wymianie na nowy z aso obroty mam 1100 ale obstawiam że winą jest za wysokie cisnienie w silniku ( po tym jak zobaczyłem co tam jest pod pokrywą zaworów to się przeżegnałem )

w Pierwszej kolejności zczytaj błędy z kompa jak ci pokaże N71 to sprawa raczej oczywista.

Jak nie masz gdzie vaga zrobić a byłbyś w krakowie to daj znac podepne ci. ewentualnie za 2 tyg w weekend będę w sączu to z gorlic masz rzut mokrym beretem ;) wezme kompa i ci zvaguje

Sony_dark kiedys wspominał że finalnie za takie zagadki ( w przypadku wymiany krokowca itd a problem nie znika ) może ECU byc odpowiedzialne.

Opublikowano

Zgadza się kolego przynajmniej u mnie pomogło, i już od ok roku może dłużej mam spokój l, ale jak ktoś ma ten silnik to wie że co nóż naprawisz to znajdzie się inny problem. U mnie się już tradycyjnie odezwał czujnik temperatury w chłodnicy bo już na zapłonie wentylator chula na 1 biegu, a po odpaleniu na Drugim. I przy okazji wyczytałem że mi visko poleciała.madakra

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...