mortek1986 Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 mam problem z obrotami, spadaja za niskopo rozgrzaniu, karoseria drga
Songoaudis Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 patrzyłes czy masz cale przewody podcisnieniowe i przy parowniku
mortek1986 Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Opublikowano 8 Lutego 2015 no całkiem niezle to wyglada, nie widze tam niszczelnosci na benzynie tez leą nisko
Patrykpe Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 podłącz pod vag i Ci pokaze po błędach gdzie szukac przyczyny;)
jacek70 Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 Może sonda. Jakie masz spalanie? Zrób diagnozę vag,logi może coś wyjdzie.
mortek1986 Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Opublikowano 8 Lutego 2015 obie sondy nowe, pali mi benzynki 10-11 a lpg 13
Songoaudis Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 a weź zrób adaptacje przepustnicy i dawki paliwa na nowo
mortek1986 Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Opublikowano 8 Lutego 2015 u mnie wolne oobroty oscyluja w granicy 500-600
maju91 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 jeśli drga i na benzynie i na lpg to sondy nie mają do tego nicw ABC nie ma adaptacji przepustnicy z poziomu vag (jedynie sekwencja z kluczyka) przepustnica sama musi złapac nastawytrzyma te obroty równo czy falują?
DanekPL Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 u mnie po wymianie krokowca trzyma sztywno 1100 obr. :/ za dużo. adaptacji vagiem sie u nas nie robi :/ a przejechalem ze 2 tys km na pewno o d wymiany :/ jeszcze wczoraj wyciek z obu glowic z pod pokrywy zaworów. normalnie wk....wia mnie to auto jak nie wiem. jest to moje 4 audi i z żadnym nie było tyle problemów :/
mortek1986 Opublikowano 24 Lutego 2015 Autor Opublikowano 24 Lutego 2015 u mnie silnik suchy tylko nie moge dojsc z tymi obrotami, u mnie to około 500-600
DanekPL Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 Podłączałes pod vaga ? Powinno ci pokazać błąd nastawnika biegu jałowego N71 ( silniczek krokowy ) Sprawdź dolot czy nie ciągnie lewego powietrza, węże od podciśnień czy są cale . Podczas wymiany krokowca - 2 tygodnie wczesniej - okazało się że pompa paliwa podaje za slabe cisnienie i do tego kąty wtrysków się rozjechały :/ jak nie mam pojęcia...... Po wymianie było ok , obroty ok 800 a pozniej posypał sie krokowy. Po wymianie na nowy z aso obroty mam 1100 ale obstawiam że winą jest za wysokie cisnienie w silniku ( po tym jak zobaczyłem co tam jest pod pokrywą zaworów to się przeżegnałem ) w Pierwszej kolejności zczytaj błędy z kompa jak ci pokaże N71 to sprawa raczej oczywista. Jak nie masz gdzie vaga zrobić a byłbyś w krakowie to daj znac podepne ci. ewentualnie za 2 tyg w weekend będę w sączu to z gorlic masz rzut mokrym beretem wezme kompa i ci zvaguje Sony_dark kiedys wspominał że finalnie za takie zagadki ( w przypadku wymiany krokowca itd a problem nie znika ) może ECU byc odpowiedzialne.
sony_dark Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Zgadza się kolego przynajmniej u mnie pomogło, i już od ok roku może dłużej mam spokój l, ale jak ktoś ma ten silnik to wie że co nóż naprawisz to znajdzie się inny problem. U mnie się już tradycyjnie odezwał czujnik temperatury w chłodnicy bo już na zapłonie wentylator chula na 1 biegu, a po odpaleniu na Drugim. I przy okazji wyczytałem że mi visko poleciała.madakra
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się