Bras Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 Witam! Jestem posiadaczem auta od 1,5 roku. Po zakupie auto sprawowało sie elegans... Okolo pół roku temu, adoptowałem przepustnice (linka) na innej przepływce (od volvo)ori oczywiscie strzeliła przy czyszczeniu. Nie było błedów na vag (to normalne pomimo innej przepływki? po odpieciu nie ma różnicy), wiec uznałem ze jest ok. Ale mocy to to nie ma, przed adaptacja rwało kapcie na 3-jce. Dv wymieniłem na ori sprawny, N75 ori sprawny, przepływka podmieniona tez nie od audi ale róznicy nie ma, błedów na Vag-u BRAK, Auto po odłaczeniu gruchy-samolot. Co jest 5 ? niewiem czy dobrze logi wyszły, bo dzisiaj ciasno na autobanie. Logi:http://vaglog.pl/log_203160.htmlhttp://vaglog.pl/log_203159.htmlPOzd!
Łukasz13 Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 Wszystko fajnie ale nie te kanaly, aeb 002 007 013 025.
Bras Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Opublikowano 9 Lutego 2015 (edytowane) dzieki jutro wrzuce...a co odnosnie tej przepłyki, mozliwe zeby błedu nie wywalało, mimo ze jest inna, czy ecu zmixował?przepływka ma wpływ na adaptacje przepustnicy? Edytowane 9 Lutego 2015 przez Bras
Bras Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Opublikowano 9 Lutego 2015 pierwszy lift, bez xnenonów, a czemu?
Bras Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Opublikowano 9 Lutego 2015 (edytowane) nie moge foty wzucic... na stronie zarejerstrowanych mam 99 na papierze tez... moze składak Edytowane 9 Lutego 2015 przez Bras
pioteros Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 Po vinie masz 99 ale faktycznie pewnie końcówka roku,masz przecież datę 1 rej w dowodzie
Bras Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Opublikowano 9 Lutego 2015 fakt. data zatwierdzenia 98, pierwsza rejerstracja 99, tym sie kierowałem, mój bład.
robitl Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 a jeśli można sie podpiąć to chciałbym się zapytać jakie kanały logów zrobić żeby dowiedzieć się WSZYSTKIEGO o silniku itd bo trochę mi obroty falują ale tylko przy dojeżdżaniu do świateł i raz czy dwa po włączeniu ogrzewania spadły o 300, może to wina przepływki albo czegoś innego ale chciałbym zrobić to raz a dokładnie bo to narzeczona jeździ tym samochodem a niedługo walentynki więc ja jej odpicuje furkę a ona mi .... silnik 1.8t apu automat tip. program wag com 311 bo tylko taki udało mi się zainstalować kabel od viakena ten polski za 50zł
Bras Opublikowano 10 Lutego 2015 Autor Opublikowano 10 Lutego 2015 A wiec oto logi : http://vaglog.pl/log_203211.htmlhttp://vaglog.pl/log_203212.html To jak pomoze ktos?
pioteros Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 n75 jakos za duzo otwiera ci WG jak dla mnie, reszta logow okpowinno DT zaworka byc na ok 40% w przedzialu powyzej 3000obr a ty masz 20parekiedys mialem podobny problem to wymiana turba pomoglamoze to byc tez wina samej gruszki
Bras Opublikowano 10 Lutego 2015 Autor Opublikowano 10 Lutego 2015 no to nie zbyt mnie pocieszyłeś a przepływka w normie? siedzi tam od volvo... nie powinna miec ok 150g/s?
pioteros Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 150 w przeliczniku 0.8 to bys mial ponad 180KM, 125g/s dla 150KM to tyle ile powinno byc ja bym zaczal od tej gruszki, pozyczyl od kogos, kupil czy cos, podmienil chociaz nie jest to latwe bez wyjmowania turboewentualnie mozesz zapiąć MBC na sztywno ustawiony na 0.6b i jezdzic..
Bras Opublikowano 10 Lutego 2015 Autor Opublikowano 10 Lutego 2015 wkladałem 2 przypadkowe przepływki, gdzie musiałem piny rozginac bo gniazdo troszke wezsze, czemu nie ma błedu?? postaram sie zmotac turbo, widzialem wczoraj całkiem niezłe na szrocie... Pytanie z innej gruchy: czy pasek rozrzadu, powinien byc luzny przy naciskaniu reka?
pioteros Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 zalezy jak luzny bo to pojedzie wzgledne
Bras Opublikowano 10 Lutego 2015 Autor Opublikowano 10 Lutego 2015 (edytowane) ugina sie jakies 2,5 cm"ewentualnie mozesz zapiąć MBC na sztywno ustawiony na 0.6b i jezdzic.."wpinajac ten zawór, musze n75 wywalic? Edytowane 10 Lutego 2015 przez Bras
Łukasz13 Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 Kwestia jest tego typu że wkładając inna przepływke nie wiesz czy ona poprawnie wskazuje, a doładowanie jest dobierane między innymi po jej wskazaniach, jesli przepływka wskazuje wiecej niż jest w rzeczywistosci komp będzie obcinał doładowanie i tak może być w tym przypadku patrzac na wysterowanie n75. Jesli chcesz byc pewnien podłącz manometr do kolektora i sprawdz podczas jazdy jak ładuje turbina, albo załóż normalna przepływke od aeb.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się