Buchcio080 5 Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Witam. Znalazłem taki oto artykuł http://www.audizine.com/forum/showthread.php/235106-DIY-B6-1-8t-Vacuum-line-and-Check-Valve-removal-simplification i chętnie zrobił bym taką czystkę u siebie. tylko jest problem. Angielski nie jest moją mocną stroną a zdjęcia nie są dobrej jakości. Czy mógł by ktoś to dobrze przetłumaczyć bądź łopatologicznie wyjaśnić co odłączyć i co z czym później podłączyć, aby silnik działał właściwie? Dodam, że jestem mechanikiem i grzebanie mi nie straszne. Pozdrawiam. PS ten artykuł nie jednemu się przyda ;D 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulmaster3m 8 Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Ja bym zaczął od poszukania zaślepki na wyjęty zawór combi coby nie zacząć wyciągać co zbędne a na końcu wkładać sam zawór z powrotem. Wbrew nazwom to nie jest zawór EGR, więc ta ori zaślepka w ASO nie będzie pasować - inny rozstaw śrub. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 (edytowane) Odkręc kombizawór od głowicy na jego podstawie wycinasz z blachy i robisz dwa otwory na śruby, zaslepka gotowa, mozesz dac troche silikonu i przykrecasz do głowicy. Wywalasz rurki metalowe od kombi do pompy, pompe z przewodami, robisz zaslepke do otworu w filtrze powietrza ( korek od pepsi pasuje idealnie ). Węzyk sterujacy kombizaworem przycinasz troche i wpinasz do z tyłu n112 jest tam wolne wjeście z tyłu zaworka takie odpowietrzenie w ten sposób zaworek masz zapętlony i eliminujesz możliwość zaciagania przez zaworek lewego powietrza, zostaje jeszcze wyłączenie w sofcie układu sai, też opisać? i gotowe. Edytowane 12 Lutego 2015 przez ?ukasz13 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulmaster3m 8 Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 ooo, z ecu to ja bym poprosił bo nie szukałem. Teraz raczej starałem się naprawić układ, ale jak coś znowu padnie to nie widzę innego wyjścia jak wyjąć. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zen8000 5 Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 A jak silnik reaguje po Usunięciu tego ustrojstwa. Wiem że ta pompa pomaga rozgrzać kata.Więc gdy wpakuje downpipe teoretycznie nie będzie potrzebna. Czy mam rację? Słyszałem Też taką wersję że ta pompka przedmuchóje układ odpowietrzenia silnik. Czy jest taka możliwość że gdy ją usunę odma i cały układ Będzie się szybciej zapychać 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekvtec 14 Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Ja wywalilem pope przejechane 300 km i brak. Bledow i praca silnika na zimnym w normie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smart.bart 7 Opublikowano 13 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2015 Krzysiek, nadal ok bez SAI, jakieś problemy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekvtec 14 Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Wszystko ok juz zapomnialem ze to dmuchalo po odpaleniu dodatkowo mam wylaczona w ecu wiec jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smart.bart 7 Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Dzięki serdeczne. No to wywalamy :-) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sambo 2 Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Mam pytanie, przy wymianie kata na DP. Odpiąłem wtyczkę od SAI, aby odkrzacz mi nie chodził Czy może to mieć na coś wpływ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeks80 0 Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Mam pytanko czy tą cienką rurkę która jest razam z rurką od sai przykrencona do pokrywy zaworów idzie do tipa też usuwa się Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zen8000 5 Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Też wypiłem wtyczkę po założeniu dp. Ale auto dalej przygasa tak jak by się SAI załączało nie kumam Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Oprócz odpięciu wtyczki to jeszcze chyba trzeba wyłączyć programowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Też wypiłem wtyczkę po założeniu dp. Ale auto dalej przygasa tak jak by się SAI załączało nie kumam Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka Odpioles i zaslepiles przewod od kombizaworu?Wysłane z mojego Q8HD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sambo 2 Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 (edytowane) Ja wypiąłem tylko kostkę.. Trzeba coś jeszcze robić? Czy może lepiej wpiąć kostkę z powrotem do czasu wycięcia tego z softu? Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Edytowane 2 Października 2015 przez sambo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zen8000 5 Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Na razie tylko odpielem wtyczkę bo nie miałem czasu na wyalenie reszty. Ale mam wrażenie ze auto się zachowuje jak by ta pompa chodziła bo tak trochę zawyje światła przygasną jak był by większy pobór prądu. Zawsze myślałem że to przez tą pompę ale dalej tak robi Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulmaster3m 8 Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 (edytowane) Ehhh, czytam was i nie wierzę. Czytać panowie ze zrozumieniem, dokładnie, od deski do deski. 1) Jest link do świetnie napisanego tematu i nawet język angielski nie powinien być barierą skoro są obrazki. 2) Jest mój temat o naprawie/regeneracji układu, długi, ale jest w nim raczej wszystko. Więc według mojego tematu można sobie porównać co wywalić i jak to się nazywa. 3) Układ jest prosty i banalny, wywalasz wszystko a w ecu może sobie nawet zostać, co ci szkodzi jeden błąd, że układ nie działa. 4) Po co babrać się w odłączanie wtyczki od pompy która jest w trudno dostępnym miejscu skoro wystarczy wyjąć bezpiecznik lub przekaźnik ulokowany w skrzyneczce ecu. 5) Odłączając pompę dalej będzie otwierany zawór combi, więc i spaliny dalej będą szły na pompę bo nie będzie dmuchane powietrze. Zaślepka musi/powinna być i już. Edytowane 3 Października 2015 przez soulmaster3m 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sambo 2 Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Powiedz mi czy jak zostawię SAI podłączona a mam DP to będzie jakis problem? Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zen8000 5 Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Wtyczka jest na wierzchu a że byłem w kanale podczas montażu dp to ja wypiłem. I napisałem również że wywale to ustrojstwo jak będzie czas. Także czytać ze zrozumieniem Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulmaster3m 8 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 (edytowane) Nie pisałeś, że wywalisz, a że nie masz czasu na wywalenie co wcale nie jest jednoznaczne. Poczytaj się czasem Btw, oczywiście wyjęta wtyczka została dobrze zabezpieczona przed wilgocią i wodą ogólnie, co nie? Btw2. https://en.wikipedia.org/wiki/Secondary_air_injection Btw3. http://www.knowyourparts.com/technical-articles/egr-secondary-air-systems/ Nie odpowiem na PW bo nie ma sensu każdemu pisać tego samego. Zostawię wiadomość tutaj. Jako, że czytacie i nie rozumiecie to powtórzę coś co już pisałem w swoim temacie o naprawie SAI. Masz CATa, przyda się SAI choć być nie musi, nie masz CATa, czyli masz DP, po uj ci SAI, ale to tylko moje zdanie bo ja też czytam i nie rozumiem i oglądam tylko obrazki. Edytowane 4 Października 2015 przez soulmaster3m Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się