Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 T Anb dziwny problem do ogarnięcia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Możliwe,do mnie mowił ze mam układ zapłonowy hitachi-co sie zgadza,tam byly juz inne i lepsze cewki. No ale problem nadal do ogarniecia

Opublikowano (edytowane)

Masz raczej takie samo ANB jak ja. Już sprawdzałem czy podlega akcji serwisowej - nie ;)

Jak widać, u mnie jeszcze ori siedzą.

16609585768_8e328419eb.jpg[/url]

btw. Jednak mam zdjęcie jak wyglądała odma po wyjęciu. Oczywiście nie była rozczłonkowana, ale wyjmując łatwiej było pęknięcie pociągnąć do końca.

16177209293_578112a8c2.jpg

Edytowane przez soulmaster3m
Opublikowano

standard

Opublikowano (edytowane)

No ładnie rozpierdzielona. Ogółem gość mówił jak uszczelkę szlak trafiło pod klawiatura to świece były zalane no i zmierzam do tego ze cewki tez były zalane nowy i mówił ze mogą być do wymiany.

Ja juz sobie powiedziałem. Nie będę wymieniał w ciemno bo juz w ch rzeczy wymieniłem i nadal coś go odcina

Edytowane przez hunter91
Opublikowano (edytowane)

Masakra

Edytowane przez buczek1980
Opublikowano (edytowane)

Jutro jadę do aso po przekaźnik pompy paliwa okaże się wszystko

Przy okazji wymienia mi i po mecze ich pytaniami

Edytowane przez hunter91
Opublikowano

Jak tam kolego? Ogarnięte?

Opublikowano

Nie mieli czasu zrobić.na bank problem z układem zapłonowym.jadę jutro podmienić i okaże się

wypadal zaplon na 3 cylindrze.Cewka podmieniona i auto jezdzi nie przerywa.

I CH** PRZERYWA NADAL JUZ MNIE KREW ZALEWA ! ! !

jakis dziwny blad przeplywki mi wyskakuje g60 czy g70 .Za słaby przepływ. Cholera jasna nowa przeplywka. ale zauwazylem ze jest wtyczka popękana po klejona.Teraz moje pytanie brzmi.

czy wtyczka popekana ma na to wplyw? bo wydaje mi sie ze jezeli tak to auto w tryb awaryjny by przechodzilo tak jak po odlaczeniu przeplywki .

Prosze o pomoc.

Opublikowano

Nie mieli czasu zrobić.na bank problem z układem zapłonowym.jadę jutro podmienić i okaże się

wypadal zaplon na 3 cylindrze.Cewka podmieniona i auto jezdzi nie przerywa.

I CH** PRZERYWA NADAL JUZ MNIE KREW ZALEWA ! ! !

jakis dziwny blad przeplywki mi wyskakuje g60 czy g70 .Za słaby przepływ. Cholera jasna nowa przeplywka. ale zauwazylem ze jest wtyczka popękana po klejona.Teraz moje pytanie brzmi.

czy wtyczka popekana ma na to wplyw? bo wydaje mi sie ze jezeli tak to auto w tryb awaryjny by przechodzilo tak jak po odlaczeniu przeplywki .

Prosze o pomoc.

Musiałbyś sprawdzić czy wszystkie kable we wtyczce od przepływki sa całe i nieprzetarte. Jeżeli tak to jak wczesniej napisałem problem z przepływka i nie sugeruj sie ze nowa. Ja mialem 3 u siebie i dopiero na niemieckim oryginale bosha jest ok

Opublikowano

Ta też jest nowa po numerach zamówiona i co?

Wymieniłem wtyczkę,o dziwo błędu nie było już po dłuższych przejazdach ale auto przerywa powyżej 5 -6 tys. To znaczy coś go odetnie ale jak odejme gaz i dodam znowu jest ok. Hmm gdzie jest regulator ciśnieńa paliwa?

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/315746-prosba-o-analize-logow-rece-opadaja-18-t-anb-150km/#entry4457484

Opublikowano

sprawdz spalanie stukowe na kanale 013

jesli jest stukowe to moze byc regulator ale nie musi

predzej obstawiam cos z zaplonem (czyt. cewki)

a z logow niepokoi mnie mały boost

Opublikowano

czemu maly jest niby tyle co seria.Lekko wypadal zaplon ponoc.Jaki regulator ? a moze modul zaplonowy ten na filtrze co mam ?

Opublikowano

maly bo powinno trzymac 1500mbar z lekka gorka do 5000obr a u ciebie powyzej 3 tys jest juz 1400

regulator paliwa o ktorym wspomniales
modul zaplonu tez moze byc przyczyna - latwo go podmienic tylko nie biegnij do aso bo mozna go dostac normalnie w sklepie - bosch je robi za ok 140zł nowke

ale ja wciaz obstawiam cewki, w tym silniku nie sprawdzisz ich inaczej poki nie wymienisz na inny komplet i zwykle to sie sprawdza, jesli auto szarpie a wszystko bylo sprawdzane zwykle to sa cewki, lub swiece

Opublikowano (edytowane)

na bank jest cos z zaplonem,tak mi sie wydaje. Generalnie po 3 -4 przejazdach gdzie szarpie to nastepne juz nie szarpią.Heh to jest pariodia co


DODAM ze czasem jest problem z odpalleniem go za pierwszym razem.To znaczy prubuje odpalic i chyram go z 5-7 sec i dopiero odpali ale ledwo ledwo niskie obroty po 1 sec sie wyrównują.
moze faktycznie moduł.hmm

swiece nowe,cewka jedna nowa

Edytowane przez hunter91
Opublikowano (edytowane)

Jak on się nazywa dokładnie PCV?

Jak do tego doszedles

Cholercia nigdzie nie ma na allegro czegoś takiego. Może numer katalogowy trzeba

Edytowane przez hunter91
Opublikowano

odlacz cala odme z kolektora i zaslep weze po niej i bedziesz wiedzial, ten zaworek laczy sie z tym kolankiem polamanym co fotka jest wyzej

Opublikowano

Jak on się nazywa dokładnie PCV?

Jak do tego doszedles

Cholercia nigdzie nie ma na allegro czegoś takiego. Może numer katalogowy trzeba

zawór odmy skrzyni korbowej , doszedłem do tego po tym jak już wymieniłem wszystkie cewki , świece , moduł zapłonu , potem sprawdzałem rozbierałem wszystkie wężyki zaworki aż doszedłem do tego zaworka w środku miał dziurę zamówiłem nowy w aso koszt koło 20 zł ale znalazłemhttp://google.plczesc/zawor-odmy-skrzyni-korbowej,audi,a4-8e2-b6-2000-11-2004-12,1-8-t-150km,5-4731-15506-100760-0-301-112281.htmlteż tutaj

Opublikowano

Jutro sprawdzę

Nie dojdę tam bez ściągania kolektora.mam trochę inaczej jak na filmie

Opublikowano

dojdziesz jak sie uprzesz, ja cala odme demontuje bez ruszania kolektora

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...