hunter91 Opublikowano 12 Marca 2015 Autor Opublikowano 12 Marca 2015 Możliwe,do mnie mowił ze mam układ zapłonowy hitachi-co sie zgadza,tam byly juz inne i lepsze cewki. No ale problem nadal do ogarniecia
soulmaster3m Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 (edytowane) Masz raczej takie samo ANB jak ja. Już sprawdzałem czy podlega akcji serwisowej - nie Jak widać, u mnie jeszcze ori siedzą. [/url] btw. Jednak mam zdjęcie jak wyglądała odma po wyjęciu. Oczywiście nie była rozczłonkowana, ale wyjmując łatwiej było pęknięcie pociągnąć do końca. Edytowane 12 Marca 2015 przez soulmaster3m
hunter91 Opublikowano 13 Marca 2015 Autor Opublikowano 13 Marca 2015 (edytowane) No ładnie rozpierdzielona. Ogółem gość mówił jak uszczelkę szlak trafiło pod klawiatura to świece były zalane no i zmierzam do tego ze cewki tez były zalane nowy i mówił ze mogą być do wymiany. Ja juz sobie powiedziałem. Nie będę wymieniał w ciemno bo juz w ch rzeczy wymieniłem i nadal coś go odcina Edytowane 13 Marca 2015 przez hunter91
buczek1980 Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 (edytowane) Masakra Edytowane 13 Marca 2015 przez buczek1980
hunter91 Opublikowano 23 Marca 2015 Autor Opublikowano 23 Marca 2015 (edytowane) Jutro jadę do aso po przekaźnik pompy paliwa okaże się wszystko Przy okazji wymienia mi i po mecze ich pytaniami Edytowane 23 Marca 2015 przez hunter91
hunter91 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Nie mieli czasu zrobić.na bank problem z układem zapłonowym.jadę jutro podmienić i okaże się wypadal zaplon na 3 cylindrze.Cewka podmieniona i auto jezdzi nie przerywa. I CH** PRZERYWA NADAL JUZ MNIE KREW ZALEWA ! ! ! jakis dziwny blad przeplywki mi wyskakuje g60 czy g70 .Za słaby przepływ. Cholera jasna nowa przeplywka. ale zauwazylem ze jest wtyczka popękana po klejona.Teraz moje pytanie brzmi. czy wtyczka popekana ma na to wplyw? bo wydaje mi sie ze jezeli tak to auto w tryb awaryjny by przechodzilo tak jak po odlaczeniu przeplywki . Prosze o pomoc.
buczek1980 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Nie mieli czasu zrobić.na bank problem z układem zapłonowym.jadę jutro podmienić i okaże się wypadal zaplon na 3 cylindrze.Cewka podmieniona i auto jezdzi nie przerywa. I CH** PRZERYWA NADAL JUZ MNIE KREW ZALEWA ! ! ! jakis dziwny blad przeplywki mi wyskakuje g60 czy g70 .Za słaby przepływ. Cholera jasna nowa przeplywka. ale zauwazylem ze jest wtyczka popękana po klejona.Teraz moje pytanie brzmi. czy wtyczka popekana ma na to wplyw? bo wydaje mi sie ze jezeli tak to auto w tryb awaryjny by przechodzilo tak jak po odlaczeniu przeplywki . Prosze o pomoc. Musiałbyś sprawdzić czy wszystkie kable we wtyczce od przepływki sa całe i nieprzetarte. Jeżeli tak to jak wczesniej napisałem problem z przepływka i nie sugeruj sie ze nowa. Ja mialem 3 u siebie i dopiero na niemieckim oryginale bosha jest ok
hunter91 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Ta też jest nowa po numerach zamówiona i co? Wymieniłem wtyczkę,o dziwo błędu nie było już po dłuższych przejazdach ale auto przerywa powyżej 5 -6 tys. To znaczy coś go odetnie ale jak odejme gaz i dodam znowu jest ok. Hmm gdzie jest regulator ciśnieńa paliwa? http://a4-klub.pl/index.php?/topic/315746-prosba-o-analize-logow-rece-opadaja-18-t-anb-150km/#entry4457484
pioteros Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 sprawdz spalanie stukowe na kanale 013jesli jest stukowe to moze byc regulator ale nie musipredzej obstawiam cos z zaplonem (czyt. cewki)a z logow niepokoi mnie mały boost
hunter91 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2015 czemu maly jest niby tyle co seria.Lekko wypadal zaplon ponoc.Jaki regulator ? a moze modul zaplonowy ten na filtrze co mam ?
pioteros Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 maly bo powinno trzymac 1500mbar z lekka gorka do 5000obr a u ciebie powyzej 3 tys jest juz 1400regulator paliwa o ktorym wspomnialesmodul zaplonu tez moze byc przyczyna - latwo go podmienic tylko nie biegnij do aso bo mozna go dostac normalnie w sklepie - bosch je robi za ok 140zł nowkeale ja wciaz obstawiam cewki, w tym silniku nie sprawdzisz ich inaczej poki nie wymienisz na inny komplet i zwykle to sie sprawdza, jesli auto szarpie a wszystko bylo sprawdzane zwykle to sa cewki, lub swiece
hunter91 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2015 (edytowane) na bank jest cos z zaplonem,tak mi sie wydaje. Generalnie po 3 -4 przejazdach gdzie szarpie to nastepne juz nie szarpią.Heh to jest pariodia co DODAM ze czasem jest problem z odpalleniem go za pierwszym razem.To znaczy prubuje odpalic i chyram go z 5-7 sec i dopiero odpali ale ledwo ledwo niskie obroty po 1 sec sie wyrównują. moze faktycznie moduł.hmm swiece nowe,cewka jedna nowa Edytowane 12 Kwietnia 2015 przez hunter91
michalski83 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 u mnie powodem wypadania zapłonów (misfire) był zaworek w rurce o oznaczeniu T który jest pod kolektorem ssącym sprawdz nie powinien przepuszczać Dokładnie jak w tym przypadku https://www.youtube.com/watch?v=UH5LD7HP0YM
hunter91 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2015 (edytowane) Jak on się nazywa dokładnie PCV? Jak do tego doszedles Cholercia nigdzie nie ma na allegro czegoś takiego. Może numer katalogowy trzeba Edytowane 12 Kwietnia 2015 przez hunter91
pioteros Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 odlacz cala odme z kolektora i zaslep weze po niej i bedziesz wiedzial, ten zaworek laczy sie z tym kolankiem polamanym co fotka jest wyzej
michalski83 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Jak on się nazywa dokładnie PCV? Jak do tego doszedles Cholercia nigdzie nie ma na allegro czegoś takiego. Może numer katalogowy trzeba zawór odmy skrzyni korbowej , doszedłem do tego po tym jak już wymieniłem wszystkie cewki , świece , moduł zapłonu , potem sprawdzałem rozbierałem wszystkie wężyki zaworki aż doszedłem do tego zaworka w środku miał dziurę zamówiłem nowy w aso koszt koło 20 zł ale znalazłemhttp://google.plczesc/zawor-odmy-skrzyni-korbowej,audi,a4-8e2-b6-2000-11-2004-12,1-8-t-150km,5-4731-15506-100760-0-301-112281.htmlteż tutaj
hunter91 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Jutro sprawdzę Nie dojdę tam bez ściągania kolektora.mam trochę inaczej jak na filmie
pioteros Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 dojdziesz jak sie uprzesz, ja cala odme demontuje bez ruszania kolektora
Rekomendowane odpowiedzi