Dev Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 Jarzmo masz wyzsze to i ramie masz wyzsze co za tym idzie dzialajac taka sama siłą zwiekszasz skutecznosc hamowania
przemek11 Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 Pod tym względem to wiem, jakieś zasady fizyki znam. To teraz może inne pytanie, co jeśli by porównać cały komplet ori 312mm do swapa 312mm lecz na zacisku i klocku z 288mm? skuteczność będzie taka sama w obu czy jednak cały zestaw ori 312mm nieco lepszy?
Dev Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 Zacisk i klocek w 288 i 312mm jest taki sam
przemek11 Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 o i o to mi chodziło bo myślałem że jednak klocek jest inny biorąc pod uwagę inny rozmiar tarczy Dzięki za pomoc
Dev Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 Ale zeby bardziej namieszac Ci w bani to Klocek do 320 i 345 jest podobnej wielkosci
przemek11 Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 haha to ja już nie wiem czemu tak jest, czemu nie dają na 'całą' szerokość tarczy
przemek11 Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 (edytowane) no to teraz dopiero mi namieszałeś a powiedz mi za ile mniej wiecej mógłbym wyrwac taki zestaw czyli tarcza 312mm (nie nowa, ale w miare dobrym stanie) i jarzma do tego? i w ogóle jakiego jarzma szukać jak coś? bo spotkałem się z określeniem jarzma pod żeliwną zwrotnice bo szukam na olx ale nic konkretnego nie znalazłem Edytowane 24 Lutego 2015 przez przemek11
Dev Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 Jarzma ok 200zl/kpl tarcze tylko nowe żadnego szajsu
przemek11 Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 (edytowane) stosunkowo drogie te jarzma ale jakiego szukać? lub od czego innego też pasuje np a6 Edytowane 24 Lutego 2015 przez przemek11
Dev Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 Czasami można znaleźć za 100zl ale na prwno nie na forum
przemek11 Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 no trzeba by było szukac od jakiegoś rozbitka może jakie modele lub wersje silnikowe miały tarcze 312mm? chodzi mi od jakich pasują tarcze jak i jarzma, np a6?
Dev Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 W a4 ich nie bylo golf4, ttka, a6 c5 przedlift seat leon, toledo Passat b5l
krzysiekvtec Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Jak by ktos Szukal Tanio Oddam 288 przod z dobrymi klockami trw
StrusQ Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 jeśli A jest większe od B no to logiczne przecież że klocek z 288mm przy 312mm nie będzie 'szorował' po całej powierzchni tarczy do tego przeznaczonej więc wypadało by też zmienić klocki a jak klocki to i CHYBA zaciski A jest równe B i dlatego klocek jest taki sam i "szoruje" po calej powierzchni.
neronman Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 Witam Gdzie mogę dostać sztywny przewód miedziany do zacisku ATE ? Czy może zarobić na długość i wygiąć ?
krzysiekvtec Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 mozna jest duzo firm ktore takie uslugi robia
Dev Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 Witam Gdzie mogę dostać sztywny przewód miedziany do zacisku ATE ? Czy może zarobić na długość i wygiąć ? Moge Ci dorobić
robitl Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 W a4 ich nie bylogolf4, ttka, a6 c5 przedliftseat leon, toledoPassat b5l a takie podejdą: http://allegro.pl/zaciski-jarzma-312-mm-rs-gti-cupra-a3-s3-i5151617619.html? z s3 lub b6 też podpasują?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się