mariuszolek Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 (edytowane) Panowie, auto mam od tygodnia. Dziś pierwszy raz zapuściłem się na autostradę po drodze do Wawy. Przy 180km/h przyspieszając zaczęła migać kontrolka elektroniki silnika. Silnik stracił moc. Odpuściłem gaz, zwolniłem, miganie ustało. Sytuacja powtórzyła się kilka razy. Wracając już się nie pojawiła, jednak czasem przy wysokiej prędkości czułem lekki spadek mocy. Błędy jakie wywaliło w silniku (wszystkie sporadyczne): 19759 Zbyt mała oporność 16684 Losowe wypadanie zapłonu zbyt mała oporność 16685 16688 16689 16690 16687 wszystko to braki zapłonu na poszczególnych cylindrach, zbyt mała oporność. Błąd na każdym prócz cylindra nr 2. Auto ze Szwajcarii. W historii ASO widnieje dwukrotna wymiana wszystkich cewek, ostatnia zdaje się koło 2010r., jakieś 80.000km temu. Pomożecie? Edytowane 18 Lutego 2015 przez mariuszolek
jacek70 Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Do sprawdzenia cewki. Świece dawno wymieniane? Też sprawdź.
gibon_81 Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Ja bym zaczął od sprawdzenia rozrządu.
mariuszolek Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Opublikowano 18 Lutego 2015 (edytowane) Ja bym zaczął od sprawdzenia rozrządu. Pod koniec tygodnia mechanik wymienia mi pasek i całą resztę... Na razie szuka blokady. Czy jeśli jest źle ustawiony mechanik to wychwyci? Do sprawdzenia cewki. Świece dawno wymieniane? Też sprawdź. Świece nie mam bladego pojęcia. Może warto wymienić po prostu dla zasady...? Tym bardziej że kładę LPG Czy może to być wina zapchanego katalizatora? Edytowane 18 Lutego 2015 przez mariuszolek
machu85 Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Nie daj byle komu grzebać przy tym rozrzadzie! Tylko kilka warsztatow się na tym zna
waskivw Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Jak mechanik szuka blokady to chyba jeszcze tego silnika nie robił , więc może być różnie . Zadaj mu pytanie czy wie jak sprawdzić ustawienie rozrządu i czy wie jak się go ustawie bo blokady to 1/2 sukcesu . Podstawa porządna diagnostyka , bo tak wymienisz kupę drogich i nie potrzebnych części , jak np. cewki .
gibon_81 Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Może być katalizator, ale twoje objawy mocno wskazują na rozrząd. Auto z komisu, od handlarza czy od osoby prywatnej?
mariuszolek Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Opublikowano 18 Lutego 2015 (edytowane) Może być katalizator, ale twoje objawy mocno wskazują na rozrząd. Auto z komisu, od handlarza czy od osoby prywatnej? Od handlarza, Szwajcar, sam go rejestrowałem. Do końca 2011 piekna historia w ASO. Dalej nie wiadomo Edytowane 18 Lutego 2015 przez mariuszolek
gibon_81 Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 To sprawdź rozrząd. Może jest nowy tylko źle złożony.
mariuszolek Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Opublikowano 18 Lutego 2015 To sprawdź rozrząd. Może jest nowy tylko źle złożony. Ok, dzięki za pomoc. Dam znać jak i co
machu85 Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Na cewki była akcja serwisowa i na pompę paliwa, więc warto zadzwonic czy już były za darmo wymienione
mariuszolek Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Na cewki była akcja serwisowa i na pompę paliwa, więc warto zadzwonic czy już były za darmo wymienione Obie akcje serwisowe rozliczone Podpowiecie na którym kanale sprawdza się lambdy? Prawdopodobnie mam problem z tą za katalizatorem...
Robero321 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Tu masz opisane wszystko krok po kroku łącznie z testem katów dla 3.0 jest tak samo http://forum.vw-passat.pl/threads/129394-Diagnostyka-sond-lambda-i-katalizatora-1-8T
mariuszolek Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Tu masz opisane wszystko krok po kroku łącznie z testem katów dla 3.0 jest tak samo http://forum.vw-passat.pl/threads/129394-Diagnostyka-sond-lambda-i-katalizatora-1-8T Świetnie, wielkie dzięki
powaguspisz Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Taka sama sytuacja jak u mnie to co opisujesz. A więc zostaw w spokoju rozrząd i nie dotykaj się tam tak jak tu ci radzą - nie potrzebnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się