Kondziu100 Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Tak jak w temacie tyle pochłonęło mi oleju. Jaka może być wstępnie przyczyna? Był wymieniony olej na Shell 5w-40 + płukanie i po przejechaniu 3000 km olej poszedł z "dymem". Dym jest biały i nie czuć oleju. Audi A4 B5 1.6 AHL
Porter3 Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Nie wiem, jak się do tego ustosunkować, ale to wycinek z oficjalnej instrukcji do A4 B5
Kondziu100 Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Opublikowano 18 Lutego 2015 do tysiąca powinni jeszcze jedno zero raczej dopisać
neoxpl Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Wlej 10w-40 moze twoj motor nie jest wstanie jezdzic na 5w i go pije.
Kondziu100 Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Opublikowano 19 Lutego 2015 no właśnie po sprzedaży o dziwo nie było żadnej informacji na temat oleju dlatego został wlany Shell 5w-40 i teraz ponownie ten sam olej Następnym razem zaleje 10w-40
darek995 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Dokładnie jeszcze nikt olejem nie uleczył auta! to są stare jakieś domniemania pseudomechaników że przy danym przebiegu zmienia się na inny olej czyt. po 100kkm 10w40 a po 200kkm to już musi być 15w40 NIE ! 5w40 i nie powinno być tak nadmiernego zużycia, niestety to oznacza że trzeba będzie przeprowadzić mały remont uszczelniacze itp.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 miałem podobny problem i tak jak kolega wyżej ci napisał czeka cię mały remont chyba że na początek spróbować same uszczelniacze zaworowe może to tylko one są winne i któryś z mechaników ogarnie ci to bez ściągania głowicy
jacek70 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Jedynym pewnym wyjściem jest wymiana uszczelniaczy i pierścieni. Swoją drogą to pierwsze słyszę o wymianie uszczelniaczy bez ściągania głowicy. Coś nowego???
Dev Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 łatwo ogarnąć w 8 zaworowym ale w 20-to zaworowym to juz nie mały wyczyn
jacek70 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 No proszę znowu jakaś nowina. Jednak ja podchodzę sceptycznie do takich napraw. Nie żeby kogoś urazić,ale ja jak ten niewiernych Tomasz- itd.
Kondziu100 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Przepraszam za odkopanie. Czy ktoś już przeprowadzał remont tego silnika? Stąd moje pytanie jaki jest koszt remontu?
kubson Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Znajomemu też tak brał olej jak zmienił na 5w40 z pewnego zródła. zmienił na 10w40 spowrotem i jak ręką odjął
Dev Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Przepraszam za odkopanie. Czy ktoś już przeprowadzał remont tego silnika? Stąd moje pytanie jaki jest koszt remontu? to zalezy co bedziesz chciał zrobic, podstawa to głowica i pierscienie panewki tez przydało by sie wymienic do tego pełen zestaw uszczelek do głowicy, pod glowice i do bloku kolejna sprawa to robocizna, demontaz i montaz silnika cięzko okreslic, 2000-3000zł
Kondziu100 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2015 wymienię olej na 10w40 jak na razie... Firmy Valvoline będzie dobry? Dodam jeszcze że mam mokry przewód od odmy (olejem), który jest nad silnikiem
Dev Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Jak pojawil sie olej znakiem tego jest gdzies pęknięcie.
darek995 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 wymienię olej na 10w40 jak na razie... Firmy Valvoline będzie dobry? Dodam jeszcze że mam mokry przewód od odmy (olejem), który jest nad silnikiem Pare postów wyżej na ten temat pisałem, zmiana oleju nie leczy auta tylko objaw. Prędzej czy pózniej i tak zje ten olej i tak.
Kondziu100 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Ile mogą kosztować same części..?
titono Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Ile mogą kosztować same części..? Witam, Niedawno robiłem remont, z tego samego powodu - zużycie oleju. Winne były pierścienie olejowe, które straciły "sprężystość". Koszt części (pierścienie, uszczelki, panweki korbowe) + robota głowicy (planowanie + szlif zaworów i gniazd) około 600zł.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się