strami 0 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 (edytowane) Witam. Zapaliła mi się dziś podczas jazdy kontrolka od silnika. Na kompie wyskoczył taki oto błąd: VCDS-Lite Version: Release 1.2 Sunday, 22 February 2015, 20:32:49. Control Module Part Number: 8E0 907 557 Component and/or Version: 2.0L R4/5VS 0006 Software Coding: 0011501 Work Shop Code: WSC 63291 VCID: EEAFCDBBB98F 1 Fault Found: 16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 001 - Upper Limit Exceeded Sonda lamda, katalizator czy coś innego? Proszę o pomoc. Pozdrawiam! Edytowane 22 Lutego 2015 przez strami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Katalizator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strami 0 Opublikowano 23 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Katalizator. Jechać na emisje spalin czy najpierw zrobić testy sond i kata ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 zrób test ale kat nie pierwszej młodości wiec pewnie poleciał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Jechać też możesz. Zobaczysz co wyjdzie i będziesz pewny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostr8 0 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Witam, podłącze się do tematu bo prawdopodobnie podobny przypadek, dwa błędy które się pojawiają w krótkim odstępie czasu: 17526-Oxygen Lambda Sensor Heating: B1S2: Open Circuit P1118 -35-10- Intermittent 17522-Oxygen Lambda Sensor Heating B1S2: Internal Resistance too high P1114 -35-00 Silnik 1.8T AVJ Dopisze ze wcześniej zapalał mi się check i też miało to być związek z sondą kolega mechanik założył na tą drugą sondę za katalizatorem, coś co miało oszukać kompa i miało nie zapalać check. Po przejechaniu 400 km zapaliło znowu, teraz zapala co 20 km. Co podpowiadacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benyA4 7 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 kolega Strami mial blad 16804 ktory dotyczy slabej wydajnosci katalizatora w silniku ALT mozna pokabinowac z tulekami , bo z z tego co mi wiadomo nikt do konca nie opanowal jak wylaczyc w kompie sonde diagnostyczna za katem. U ciebie kolego ostr8 sa bledy zwiazane z uszkodzeniem sondy, w silniku 1.8 T mozna ja jednak wylaczyc u kazdego lepszego elektronika . Pozbywasz sie tym samym problemu niesprawnego katalizatora oraz uszkodzonej sondy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostr8 0 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 kolega Strami mial blad 16804 ktory dotyczy slabej wydajnosci katalizatora w silniku ALT mozna pokabinowac z tulekami , bo z z tego co mi wiadomo nikt do konca nie opanowal jak wylaczyc w kompie sonde diagnostyczna za katem. U ciebie kolego ostr8 sa bledy zwiazane z uszkodzeniem sondy, w silniku 1.8 T mozna ja jednak wylaczyc u kazdego lepszego elektronika . Pozbywasz sie tym samym problemu niesprawnego katalizatora oraz uszkodzonej sondy. Ale pozbywam się jedynie wizualnego (brak zapalania się checka) problemu. Ale problem dalej będzie istniał i czy to nie będzie miało wpływu na prace silnika? Drugie pytanie czy te błędy jakikolwiek mogą mieć związek z ubywaniem oleju? I trzy jezeli chciałbym wyłączyć komputerowo tą sonde? czy check bedzie działał na inne podzespoły? czy już w ogóle sie nie zapali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benyA4 7 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Sonda za katem zostala wprowadzona ze wzgledu na ochrone srodowiska. Jej wylaczenie w silniku 1.8T nie ma zadnego wplywu na prace silnika, Nie powoduje tez wywalania checka zwiazanego z praca sondy, ale cala reszte komputer kontroluje normalnie. Kiedys sporo sie tym interesowalem bo chcialem by mi wylaczono w silniku 2.0 niestety w wolnossacych jest z tym problem, a w 1.8 T kazdy chip tuner zrobi bez problemu. poczytaj o tym w dziale uklad wydechowy , sporo o tym jest napisane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 W 2.0 tez nie jest problemem wyłączenie drugiej sondy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benyA4 7 Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 No nie wiem , dzwonilem juz do paru firm i kazdy twierdzil ze mimo prob usuniecia ciagle wywala jakies bledy. Rozmawialem tez z firma produkujaca emulatory elektroniczne i Ci tez maja z tym problem.Moze kolego polecisz jakas firme , chetnie z nimi o tym pogadam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TooMeeK87 0 Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 No nie wiem , dzwonilem juz do paru firm i kazdy twierdzil ze mimo prob usuniecia ciagle wywala jakies bledy. Rozmawialem tez z firma produkujaca emulatory elektroniczne i Ci tez maja z tym problem. Moze kolego polecisz jakas firme , chetnie z nimi o tym pogadam. Uderz do kolegi. http://a4-klub.pl/index.php?/user/10817-adrian998998/ Robi to od ręki (jak sam napisał około 1h to zajmuje) ja czekam na dogodną okazje żeby nie jechać specjalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kepes 0 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Uderz do kolegi. adrian998998 - Przeglądanie profilu - Audi A4 Klub Polska Robi to od ręki (jak sam napisał około 1h to zajmuje) ja czekam na dogodną okazje żeby nie jechać specjalnie. No i udało się wyłączyć bezproblemowo tą sondę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalcycu 0 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Witam koledzy i jak udało się wyłączyć tą sondę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strami 0 Opublikowano 18 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 Pytanie do osób które zakładały u siebie tulejki: Na jaką średnice najlepiej rozwiercić tą dziurkę od spalin? Słyszałem coś kiedyś o fi 7 mm czy to prawda ? Oryginalnie jest fi 2 mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pejo 0 Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 Pytanie do osób które zakładały u siebie tulejki: Na jaką średnice najlepiej rozwiercić tą dziurkę od spalin? Słyszałem coś kiedyś o fi 7 mm czy to prawda ? Oryginalnie jest fi 2 mm. z tego co ja słyszałem to 4mm max 5mm, bo 7mm to raczej sporo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strami 0 Opublikowano 21 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 Sprobuje najpierw z fi 2mm, ewentualnie jak nie będzie efektów to będę rozwiercał na coraz wiekszą średnice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się