H4mm3R Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 spanky Ty się śmiej wiadomo że B5 jest lżejsze i się przez to szybciej zbiera :gwizdanie:[br]Dopisany: 17 Kwiecień 2010, 16:42_________________________________________________Turbo jedzie w poniedziałek do czyszczenia ale pojawił się kolejny problem... coś się w środku rozszczelniło i wpier... mi płyn chłodniczy do turbo
Bart-S Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 coś się w środku rozszczelniło i wpier... mi płyn chłodniczy do turbo Oppps....
H4mm3R Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 Turbo wyczyszczone + wymiana kierownicy turba, dziś powinna przyjść chłodnica EGR (choć mogłem ją całkiem wyrzucić i zaślepić otwory ale o środowisko trzeba też trochę dbać ) i muszę się znów umówić z Wojtkiem na program [br]Dopisany: 20 Kwiecień 2010, 09:07_________________________________________________chłodnica EGR już jest, a termin u Wojtka mam dopiero na 6maja, bo tyle roboty ma [br]Dopisany: 20 Kwiecień 2010, 10:29_________________________________________________To wrzucam wykres z hamowni nie do końca jest to wiarygodne ale zawsze jakieś porównanie a różnica w przyspieszaniu odczuwalna w weekend posprawdzam jak wygląda sprawa ze spalaniem
Bart-S Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 Ja tam znawcą nie jestem ale seria to mi na niezłą gimelę wygląda (szczególnie ta "dziura" na środku). Teraz masz pięknie wyrównane + troszkę więcej mocy. Dla mnie bomba - tylko rzeczywiście teraz jak to ze spalaniem będzie. Testuj Tomku no i gratulacje Po rozmowie z Irkiem (jaro4444) zachęcony jego opinią - przejadę się do chłopaków z DYNO na jakąś porządną diagnostykę silnika. Przy okazji porozmawiamy sobie o programie dla CVT A właśnie Tomku - jak wygląda sprawa kosztów?
H4mm3R Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 Auto lepiej przyśpiesza i to tak do 160km/h a nie jak wcześniej... 110km/h i dziura Liczyłem na trochę więcej kucyków, choć może jest ich tam więcej... tylko tego nie widać bo multi przy 4200rpm automatycznie zmieniał bieg. Co do kosztów: czyszczenie turbo 200zł + nowa kierownica turbo 150zł + programowanie 1200zł. Muszę przynać że Wojtek (Aligator) trochę czasu spędził na programowaniu (5h).
smoku666 Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 łądnie H4mm3R ładnie daj znać co ze spalaniem, i jak pojeździsz trochę po mieście to zobacz czy multi przy spokojniej jeździe pracuje identycznie jak przed programem czy są jakieś różnice ja miałem ostatnio okazje zaliczyć dwie trasy po ponad 200km, i w dodatku musiałem gonić kolesia w 320CDI, więc but not stop, i np jak trafiłem na passata w manualu z AFV to spokojnie mogłęm go wyprzedzić a on cisnął też na maxa, a kiedyś było to praktycznie nie możliwe...
czaki22 Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 no to gratulacje musze wkońcu wykozystac potencjał mojego motoru
H4mm3R Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 Tydzień już pojeździłem, więc mogę co nieco napisać o spalaniu i odczuciach z jazdy. Na początek dodam, że dużo częściej zmienia mi średnie spalanie na FISie i nawet przy zrównoważonej jeździe Dane według FISa: przy spokojnej jeździe, między wioskami (50-100km/h) FIS pokazywał 6,5L z tendencją spadającą. przy jeździe na tempomacie (110-140km/h na ekspresie, po pagórkowatym terenie) FIS pokazywał 7-7,5L. Przy robieniu tych pomiarów, jeździłem sam Ostatnio jechałem z kumplami (5 osób w aucie) i jazda była trochę bardziej agresywna to FIS pokazywał pomiędzy 8-9L. Sama skrzynia, jako tako nie zmieniła charakteru pracy, tylko Nm jest bardziej odczuwalny przy wyprzedzaniu. Muszę jeszcze V-max sprawdzić i zrobić filmik jak teraz przyśpiesza, bo przed programem robiłem i mam porównanie
Bart-S Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 Czyli o ile podniosło Ci się spalanie bo pewnie masz jakieś porównanie? Czekamy na filmik
H4mm3R Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 Spalanie raczej nieznacznie, jak jeżdżę spokojnie to to samo, a jak jeżdżę szybciej to tak 0,5-1,5L/100km ale to inna jazda, niż na serii :>
marchem Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 Witam Może trochę z innej beczki. Czy występują jakieś problemy z "hamowaniem" mulitronica? Mam informację od tunera, że może mi zhamować jeśli podpiszę zrzeczenie się do roszczeń w razie awarii Co wy na to ?
H4mm3R Opublikowano 20 Czerwca 2010 Opublikowano 20 Czerwca 2010 A czytałeś cały temat albo chociaż kilka ostatnich stron? To byś co nieco wiedział... Zawsze jest ryzyko, u mnie nie było problemów. [br]Dopisany: 13 Maj 2010, 20:57_________________________________________________Dziś miałem wolną chwilę i chęci, więc nakręciłem filmiki do porównanie Przed programem, tryb D Po programie, tryb D Przed programem, tryb S Po programie, tryb S Najlepiej sami oceńcie różnicę
Bart-S Opublikowano 20 Czerwca 2010 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Pięknie Nie mam stopera a chętnie sprawdziłbym Twoje aktualne 0-100 Na oko - niecałe 9 sek?
skipy Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 super 8,5 sek na sporcie ,juz mam termin u aligatora 2005 avant 2.0 tdi bpw ,zobaczymy co aligator z tego wycisnie[br]Dopisany: 29 Czerwiec 2010, 16:59_________________________________________________No i moj tez juz zawirusowany,roznica widoczna podobnie jak u kolegi wyzej ,pytanie na jakich kolach bylo autko podczas nakrecania filmiku???? niestety nie schamowalem auta w obawie o uszkodzenie skrzyni, nie moge sie pochwalic jaka mam teraz moc,mam nadzieje ze blisko 170 ps
H4mm3R Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 Koła to 18x8J ori RS6 225/40/R18 Dunlop sport maxx TT. W przyszłym tygodniu będę miał coś a'la G-tech i zrobię pomiary, bo jak kręciłem filmik to miałem problem z ubywającym płynem chodniczym, który osiadał mi się na kierownicy turbo i wydaje mi się, że były przeładowania
skipy Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 jescze jedno mnie martwi, autko mi pali 7 na tasie i ciezko zejsc ponizej, wiadomo klima i czasem sie kogos wyprzedzi ,czy to nie za duzo? o miescie nie wspomne bo mam ciezka noge i lubie pocisnac ,pozdrawiam
H4mm3R Opublikowano 31 Lipca 2010 Opublikowano 31 Lipca 2010 Wszystko zależy jaka to trasa... u mnie średnie spalanie to 7,3/100 ale ja lubię sobie co chwilę kogoś wyprzedzić :gwizdanie: a jak jadę przepisowo nie przekraczając setki to FIS pokazuje średnie spalanie ~6,3/100 PS: szkoda że auta nie hamowałeś...
skipy Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 a miasto jak wyglada u Ciebie? bo ja zeby zejsc ponizej 10 to naprawde musze jezdzic jak emeryt, jezeli chodzi o agresywna jazde w trybie sport i gaz na maksa to fis pokazuje od 13 w gore na autostradzie przy 140 fis pokazywal 8 litrow a przy 120 km juz 7, generalnie moje drugie autko b6 1.9 tdi 130 konne jest o wiele oszczedniejsze ,wiec chyba to wina skrzyni
H4mm3R Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 ja ogólnie mało po miescie jeżdżę, ale jak już jadę to coś ok. 8,4L wiadomo że klima robi swoje + szersze koła ni i FIS zawyża :gwizdanie: aktualizowałeś sterownik skrzyni?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się