CiachoO84 Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 to wypowiedz jednej firmy ktora bawi sie w a tunning mechaniczy czy to co napisali jest prawda?? Zmieniam zdanie na temat hybryd. Emotikon smile Przy FWD i okrojonym budżecie to chyba najlepsze rozwiązanie. O ile oczywiście turbosprężarka jest należycie zmodyfikowana. Jak ta, którą tym razem zamontowaliśmy. Pacjent: A4 B6 1.8T AVJ- turbosprężarka hybrydowa wykonana na K03- wydajniejsze wtryskiwacze 380cc- sztywny dolot TIP- centralny intercooler FMIC- SAI usunięte i wyłączone Określmy to jako setup wstępny/tymczasowy, bo wtryski okazały się dużo za małe i nie było co dmuchać. Z tego powodu na razie bez wykresu. Do wykorzystania potencjału turbinki konieczny jest montaż wtrysków 440/480cc oraz wydajniejszej pompy paliwa.
marcindlug Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 najlepszy mod jaki mozna zrobic w b6 to dolozenie quattro ciekawe co to za hybryda skoro potrzebne wtryski 440 - jakos nie widze zeby na dupce z k03 wyszly okolice 300KM ale moge sie mylic
Boomel Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 Ja mam zrobiona hybryde z k03 i przy max wydajnosci hybrydy wtryski z bama sie kończą i zeby max moc uzyskac musze większe wtryski kupić a myślałem że 380cc w zupełności wystarczą ; )
Łukasz13 Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 Zapodaj logi bo dziwne to troche ile pompuje przy 6 tys?
SebolA4 Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Ja mam zrobiona hybryde z k03 i przy max wydajnosci hybrydy wtryski z bama sie kończą i zeby max moc uzyskac musze większe wtryski kupić a myślałem że 380cc w zupełności wystarczą ; ) To na ile te 380 wystarczają przy dobrej hybrydzie k03 ?
gregor10 Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 na 250-260Km, ale z odpowiednim przebiegiem mocy, na pewno nie starczą żeby utrzymać tą moc do końca. powyżej 250Km zalecam 440cc
CiachoO84 Opublikowano 12 Marca 2015 Autor Opublikowano 12 Marca 2015 za dwa tygonie napisze co uzyskalem k03s wtryski z saba 373 cc downpipe to wypowiedz jednej firmy ktora bawi sie w a tunning mechaniczy czy to co napisali jest prawda?? Zmieniam zdanie na temat hybryd. Emotikon smile Przy FWD i okrojonym budżecie to chyba najlepsze rozwiązanie. O ile oczywiście turbosprężarka jest należycie zmodyfikowana. Jak ta, którą tym razem zamontowaliśmy. Pacjent: A4 B6 1.8T AVJ- turbosprężarka hybrydowa wykonana na K03- wydajniejsze wtryskiwacze 380cc- sztywny dolot TIP- centralny intercooler FMIC- SAI usunięte i wyłączone Określmy to jako setup wstępny/tymczasowy, bo wtryski okazały się dużo za małe i nie było co dmuchać. Z tego powodu na razie bez wykresu. Do wykorzystania potencjału turbinki konieczny jest montaż wtrysków 440/480cc oraz wydajniejszej pompy paliwa. ten problem nie jest moj tylko tam gdzie planuje to zrobic kolega miał wlasnie taki problem dlatego sie spytalem co tutaj jest nie tak wrclaguna (dziś, 19:36):Notatkaile razy bede przypominał ???PROSZE UZUPEŁNIC PROFIL prosze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się