bialy93 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Sorry ale nie miałem wczesniej styczności z 2.0 tdi i ucze się dopiero, przy bmw to miałem wszystko obcykane. Czym różnią się imbusy z otworami i bez, a jak wyciągnąłeś całą pompę to coś sie ustawia? Bo bede wymieniał sprzegło olej filtry itd to już przy okazji chce zdjąć miske. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Nie nic się nie ustawia... Imbus z otworem to pierwszego typu zabierak potem VW zrobiło zmianę konstrukcyjna na pełny bez otworów. Miskę żeby zdjąć to musisz silnik umieść do góry i przednie mocowania sanek odkręcić aby sanki się opuściły bo będzie ciężko przy manewrowaniu miska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bialy93 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 ok fajnie bo ktoś mi mówił że coś trzeba ustawiać bo później mogą sie koła zębate minąć i pompa nie będzie robić cisnienia. więc wole się upewnić co i jak. Moje audo ma niby 294tys km i nic nie było robione, tzn nie było robione sprzegło i podobno nikt nie zdejmował miski. A nie orientujecie sie czy ktoś zdjec nie wstawiał z demontażu pompy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djbasto 1 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Ja jak dawałem pompę do regeneracji to kazali mi dokładnie zobaczyć jak są ustawione wałki, już teraz nie pamiętam dokładnie ale na obu są nacięcia i z tego co pamiętam to gostek kazał ustawić silnik tak jak do wymiany rozrządu zablokować blokadami i w tym właśnie momencie nacięcia na wałkach powinny być ustawione pionowo. Podobno ma to spore znaczenie bo wałki są tak wywarzone i tak mają pracować. Więc najlepiej zdjąć miskę zablokować silnik jak do wymiany czyli pierwszy tłok w górnym martwym punkcie i zerknąć jak są ustawione, a najlepiej zrobić zdjęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 do wymiany samego zabieraka gdzie jest moduł na kołach nie trzeba nic ostawiać, napęd na łańcuszku - to tak... przecież całej kasety z wałkami nie demontujesz.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bialy93 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 No właśnie mówili mi że jak oddaje się pompe do tzw przerobienia czyli zrobienie nowego wałka i powiększenie gniazda to trzeba coś ustawiać. a w sumie dobrze mówicie ustawić rozrzad pozaznaczac itd ale w planach mam zerknąć jak to wygląda i ew wymienić wałek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Do przerobienia wałka na powiększony imbus demontujesz kasetę i wyjmujesz wałek napędzający pompę oleju. Wałek wysyłasz i otrzymujesz przerobiony. Wkładasz do kasety tak by po włożeniu wałki były np. oba w linii czyli poziomo. Silnik i rozrząd ustawione na znaki. Wkładasz kasetę z wałkami. Z tyłu kasety masz na wałkach wycięcia. Mają być zablokowane specjalną blokadą. Oczywiście bez przesady da się zrobić bez niej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartez80 31 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2016 !Grześ a możesz podac na pw cene za taką usługę regeracji gniazda w walku i dorobieniu imbusa , oraz jak dlugo trwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djbasto 1 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2016 !Grześ a możesz podac na pw cene za taką usługę regeracji gniazda w walku i dorobieniu imbusa , oraz jak dlugo trwa? Ja zapłaciłem 700zł. Warunek to trzeba samemu zdemontować kasetę z pompą oleju i zawieźć do nich na regenerację. Regeneracja trwała nie całą godzinę więc czekałem na miejscu u nich w firmie. Nawet kawy dali się napić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek 5 Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 !Grześ a możesz podac na pw cene za taką usługę regeracji gniazda w walku i dorobieniu imbusa , oraz jak dlugo trwa? Ja zapłaciłem 700zł. Warunek to trzeba samemu zdemontować kasetę z pompą oleju i zawieźć do nich na regenerację. Regeneracja trwała nie całą godzinę więc czekałem na miejscu u nich w firmie. Nawet kawy dali się napić. Ta firma drąży gniazdo imbusa i zakłada większy? czy Tylko Grześ z Wodzisławia robi takie rzeczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djbasto 1 Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 !Grześ a możesz podac na pw cene za taką usługę regeracji gniazda w walku i dorobieniu imbusa , oraz jak dlugo trwa? Ja zapłaciłem 700zł. Warunek to trzeba samemu zdemontować kasetę z pompą oleju i zawieźć do nich na regenerację. Regeneracja trwała nie całą godzinę więc czekałem na miejscu u nich w firmie. Nawet kawy dali się napić. Ta firma drąży gniazdo imbusa i zakłada większy? czy Tylko Grześ z Wodzisławia robi takie rzeczy? Nie wiem czy zakładają większy ale na pewno robią utwardzanie gniazda wraz z ich wydłużaniem, i wtedy dostajesz imbus bodajże 120mm zamiast oryginalnego 80mm. Więc zabierak ma 4cm większą powierzchnię do swojej pracy i wtedy tak nie cierpi ta końcówka która się wyrabia, najlepiej zadzwonić do nich i zapytać bo ja już nie pamięta tej ich technologii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek 5 Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 To by zmieniało postać rzeczy. Na pewno będę się orientowal jak to tak u nich wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xidex 0 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 Macie moze jakies namiary z WLKP kto naprawia regeneruje pompy? Posiadam silnik BPW i mam zamiar zrobic ten zabieg lecz nie mam niestety komu tego oddac. Jesli jest ktos na forum kto sie tym zajmuje i mieszka w granicach 150-200 km od Kalisza to moge dojechac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 Miałem właśnie do zrobienia napęd pompy i okazało się że trafiłem na imbus szumnie nazwany "powiększony". Ktoś już regenerował metodą powiększania. Niestety zużył się. Ile zrobił km - nie wiadomo. 4 cm więcej z tego wynika nie zawsze jest lepiej Gruby jest lepszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUTURUM 10 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 ma się rozumieć wydłużony z serwisu za 18 zł?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 a skąd ma to wiedzieć? na zabieraku nie ma nr katalogowego VAG. Miałem właśnie do zrobienia napęd pompy i okazało się że trafiłem na imbus szumnie nazwany "powiększony". Ktoś już regenerował metodą powiększania. Niestety zużył się. Ile zrobił km - nie wiadomo. 4 cm więcej z tego wynika nie zawsze jest lepiej Gruby jest lepszy. wypracowany sam zabierak czy gniazdo również? od początku 2010 roku, dostępne zestawy naprawcze zespołu wałków z ASO, przygotowane są pod zabierak 10cm, więc niekoniecznie po regeneracji... może że ktoś machnął od takiej naprawy z 300kkm albo i więcej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUTURUM 10 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Co to znaczy zestawy naprawcze po zabierak 10 cm?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Co to znaczy zestawy naprawcze po zabierak 10 cm?? Nie ma, jak to fragmenty wypowiedzi, wyrwane z kontekstu..... coś jak w "wyborczej" 03G103295AL + 03G115281E + elementy towarzyszące (zależne od sposobu napędu wałków) ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafa61 0 Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Witam, Przeniosłem temat ......z ( likwidacja wałków ) Chciałbym poradzić sie w sprawie regeneracji pompy olejowej a dokladnie modułu, w silniku BRD , podczas kontroli imbus od strony modułu był masakrycznie wytarty, prawie okrągły a można powiedzieć ze przyjechałem dosłownie na ostatnią chwilę . Brd z 2008' przeletane 211 tyś. Z tego co wiem koszt tego to 580/600 zł + koszt przesyłki w obie strony. Gdzie polecacie wyslac do TMA serwis czy Futurum. Zaznaczę ze chciałbym swoja zregenerowana z powrotem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 TMA serwis mogę polecić - ja tam robię. Futurum też są ok - zaprzyjaźniony warsztat tam robi i nie narzeka. Wysyłasz swój wałek i przysyłają Ci Twój zregenerowany ze sterczącym nowym imbusem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się