slo Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 (edytowane) Witam, Postaram się jak najbardziej szczegółowo opisać problem. Mam auto po swapie skrzyni oraz napędu. Włożyłem skrzynie z 3.0V6 oraz quattro. Auto posiada instalacje gazową. Swap wiązał się z przełożeniem zbiornika paliwa i tu pojawia się problem. Używana pompa, którą kupiłem razem ze zbiornikiem wytrzymała kilka odpaleń po czym zdechła. Mechanik wsadził inną pompę, tak na chwilę żeby dokulać się do momentu kupna nowej (odbierałem wtedy auto od swapu). Zdechła po drugim czy trzecim odpaleniu. Musiałem odpalać na gazie i umożliwiło mi to powrót do domu z uszkodzoną pompą paliwa. Kilka dni później auto dostało nową pompę paliwa - podobno BDB: http://allegro.pl/pompa-paliwa-audi-a4-1-8t-1-8-t-190km-2000-2004r-i5091139115.html Jeździłem bez problemu kilka dni, jednak przedwczoraj zauważyłem że raz po raz auto dlużej kręci zanim odpali. Dzisiaj na trasie zdechła doszczętnie. Zatrzymałem się na kawkę na stacji, wchodze do auta, kręce i nic. Odpaliłem na gazie i tak pokonałem dalszą trasę. Czy oprócz samego odpalania na gazie, jest to szkodliwe dla auta ? Czy ma ktoś pomysł jak rozwiązać taki problem ? Edytowane 28 Lutego 2015 przez slo
jacek70 Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 Ile paliwa w baku? Może rezerwa i pompki się zacierają?
slo Opublikowano 28 Lutego 2015 Autor Opublikowano 28 Lutego 2015 to raczej odpada. W komorze w któej jest pływak jest ok 1/4 poziomu. Jeśli to ma znaczenie, to pływak z drugiej komory jest niepodłączony do licznika. No ale chyba po jednym czy dwóch odpaleniach od razu by się nie zatarła pompa ? Poza tym dzisiaj ta pompa zdechła po ok 300km jazdy i 10minutowym zatrzymaniu się na stacji. Wtedy wsiadłem do auta, rozrusznik kręcił i nic. Wcześniej dziś cały dzień było dobrze i rano auto odpaliło bez problemów.
gajtas Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 kolego pompa nie zdechnie odrazu będzie dawać oznaki i będzie ja słychać!!! chyba że pech...więc nawet zapowietrzony układ po chwili odpali , pompę słychać po przekręceniu stacyjki, sprawdź wtryski czy jest paliwo,...i już :-) pozdr
slo Opublikowano 28 Lutego 2015 Autor Opublikowano 28 Lutego 2015 paliwo jest. Po odebraniu auta dolałem jeszcze benzyny za 70zł. Jezdżę tylko na gazie więc brak paliwo można wykluczyć
niestandardowy Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 teraz auto na tej pompie pali czy nie?
gajtas Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 nie wiem jak tu wygląda przy tym elemencie ale myślę że parametry tych pomp znasz poza tym pewnie jest regulator ciśnienia mechaniczny lub elektroniczny więc może warto o tym pomyśleć chyba że się mylę i nie ma to znaczenia bo wszystko o tych samych jednostkach a i tak d*pa,
j3drula Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 Ostatnio gadaliśmy na spocie odnośnie działania pompy paliwa podczas zasilania na gazie.. Czy w czasie jazdy po zmianie na bene z gazu też zgaśnie? Coś mi się wydaje, że się psuje bo nie dostaje paliwa (czynnik również chłodzący) + to że cały czas pracuje? Może coś w tym być? Czy głupoty piszę?
slo Opublikowano 28 Lutego 2015 Autor Opublikowano 28 Lutego 2015 nie wiem jak tu wygląda przy tym elemencie ale myślę że parametry tych pomp znasz poza tym pewnie jest regulator ciśnienia mechaniczny lub elektroniczny więc może warto o tym pomyśleć chyba że się mylę i nie ma to znaczenia bo wszystko o tych samych jednostkach a i tak d*pa, Nie wiem nic. Kupiłem tylko nową pompę i dałem mechanikowi żeby ją włożył bo miałem auto uziemione. j3drula, podczas odpalenia na gazie co chwile odzywa się 3krotny sygnał dźwiękowy informujący że auto zostało uruchomione w trybie awaryjnym
gajtas Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 pompy padają jak bramki na legii więc coś jest nie tak!!! chyba że pech...musi być powrót więc chodzi cały czas robi ciśnienie pytanie teraz takie jeśli się pompa zaciera bo chodzi na sucho to powinien być przekaźnik który ja wyłączą po przejściu na gaz
niestandardowy Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 musisz brac wszystko pod uwage: - to chyba nie ori pompa ( byc moze po prostu slabej jakosci ) - uklad paliwowy do sprawdzenia pd wzgledem przepustowosci bede szczery, zainwestuj w jedna i porządną pompe paliwa bo ta co kupiles nic a nic nie daje sie byc wiarygodna. ale fakt, idzie sobie zadac pytanie pierwsza siadla ...
slo Opublikowano 28 Lutego 2015 Autor Opublikowano 28 Lutego 2015 Marcin, pompa dobra czy nie dobra to jest teraz nei ważne bo pompy padają wszystkie.. Skoro żadna nie wytrzymała więcej niż kilka dni to coś musi być nie tak. Nawet gdyby nie było paliwa to przeciez od razu bym nie dał rady zapalić a nie np dopiero po tygodniu tak jak było w przypadku ostatniej pompy. pompy padają jak bramki na legii więc coś jest nie tak!!! chyba że pech...musi być powrót więc chodzi cały czas robi ciśnienie pytanie teraz takie jeśli się pompa zaciera bo chodzi na sucho to powinien być przekaźnik który ja wyłączą po przejściu na gaz Nie wiem jak jest skonstruowana moja instalacja LPG.
sasna Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 instalacje miałes robiona w Pitec-u tak jak ja mi tez pompa siadła tylko ja zmieniłem na uzywany ori. i na razie cisza.
slo Opublikowano 28 Lutego 2015 Autor Opublikowano 28 Lutego 2015 tak w pitec. Ale gaz tu nie ma znaczenia. Panowie a może zagibany filtr paliwa ? Wymieniałem z pół roku temu
rafal1234 Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 Wszytko było ok do przełożenia zbiornika wiec przynajmniej dla mnie oczywiste jest to że przy tej przekladce coś było nie tak zrobione.
Radeksc Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 Teoretycznie gazownicy nie odcinają pompy paliwa, cały czas powinien być obieg. Nawet jeśli to odcinają zasilanie i pompa nie chodzi. Dziwna sytuacja, jak wymieniłeś pompę i jeździłeś kilka dni na benzynie przed przejściem na gaz nie był mułowaty czy coś? Może zapchany filtr paliwa? Podpinałeś kompa sprawdzić błędy?
slo Opublikowano 28 Lutego 2015 Autor Opublikowano 28 Lutego 2015 Wszytko było ok do przełożenia zbiornika wiec przynajmniej dla mnie oczywiste jest to że przy tej przekladce coś było nie tak zrobione. tak, tylko nie wiadomo co. Dostałem info żeby zalać więcej paliwa. w Q poziomy w zbiornikach są wyrównywane przez przepompowywanie z jednej komory do drugiej dlatego zaleca się jeździć z więcej niż połowa zbiornika.. No ale żeby przy 1/4 paliwa na zegarach juz nie mozna było odpalić? Dziwna sytuacja, jak wymieniłeś pompę i jeździłeś kilka dni na benzynie przed przejściem na gaz nie był mułowaty czy coś? Może zapchany filtr paliwa? Podpinałeś kompa sprawdzić błędy? Nie był mułowaty. Był taki samy na benzynie jak na gazie. Filtr paliwa wymieniałem pół roku temu. Kompa nie podpinałem A może jakiś syf w zbiorniku któego gość nie domył/nie wypłukał ?
rafal1234 Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 Raczej to nie stan paliwa.Gdyby przy 1/4 nie można było odpalić to byłby idiotyzm. Nie po to jest kontrolka od rezerwy.
slo Opublikowano 28 Lutego 2015 Autor Opublikowano 28 Lutego 2015 dokładnie. podejrzewam jeszcze syf w baku. Teoretycznie pompy mają takie siateczki które blokują dostęp brudu do pompki, no ale jednak..Może ta siatka się czymś oblepiła i nie zaciąga paliwa ? Czy zacząć od wymiany filtra paliwa ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się