michal_145 Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Witam, Niedawno kupiliśmy A4 1.8T LPG. Niestety nie moge sie polaczyc z niczym, auto jest niewykrywalne, program i kabelek dobrze skonfigurowany - na innych autach działa. Czy przy montazu LPG instalatorzy ingeruja w ta czesc instalacji? czy moze gdzies indziej szukac przyczyny? W aucie swieci sie ABS (najprawdopodobniej po wymianie klockow), chcialbym to naprawic. Z góry dziekuje za wskazowki, Michal
Tom A4 Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 (edytowane) sprawdź zasilanie czy jest w gnieździe obd i czy wszystkie piny są na miejscu może któryś jest uszkodzony. Lpg nie ma nic do diagnostyki Edytowane 1 Marca 2015 przez Tom A4
michal_145 Opublikowano 1 Marca 2015 Autor Opublikowano 1 Marca 2015 Diody na obu kablach na ktorych sprawdzalem swieca tak jak przy normalnej komunikacji, piny sa widoczne na swoim miejscu
Tom A4 Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 komunikacji brak tylko z ecu czy z wszystkim się nie łączy ? jaki rok tego audi ?
Łukasz13 Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Lpg może być podłączone do linii k zależy jaka instalka, spróbuj odłączyć bezpiecznik od lpg i wtedy sprawdź, choć nie sądzę żeby ktoś instalował kompa lpg z obsługą obd do AEB.
michal_145 Opublikowano 1 Marca 2015 Autor Opublikowano 1 Marca 2015 Niestety nie łączy się z niczym, rocznik 1998, gdzie znajde bezpieczniki od LPG? Pierwszy raz na oczy widze auto z gazem
Tom A4 Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 bezpieczników szukaj pod maską musza być gdzieś blisko centralki lpg. Co do braku łącności to proponuje miernikiem sprawdzić czy aby na pewno w gnieździe obd jest napięcie bo interfejs może uzyskać napięcie z samego usb i będzie pokazywał że wszystko jest ok do sprawdzenia też bezpiecznik nr 12 10A
michal_145 Opublikowano 23 Lipca 2015 Autor Opublikowano 23 Lipca 2015 Niestety napięcie jest z gniazda OBD2, jednak komunikacji nie ma, bezpiecznik nr 12 sprawny. Czy da sie podlaczyc kabelek diagnostyczny "na krotko"?
marcin_franz Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 Może masz gdzieś odcięty przewód k od gniazda odb. Mozesz podłączyć na krótko. Musisz podać plus, mase i linie k możesz wziąć na przykład z kostki radia. Chyba najłatwiej. Tylko które piny gdzie ro musisz poszukać, bo teraz nie pamiętam.
janko156 Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 Michał czy udało się rozwiązać problem bo mam teraz to samo brak komunikacji [ COM Port status: OK Interface status:3 not found or not ready ] dodam że jeszcze dwa miesiące temu wszystko było ok. jak sprawdzić zwarcie w gnieździe obd2?
marcin_franz Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 Michał czy udało się rozwiązać problem bo mam teraz to samo brak komunikacji [ COM Port status: OK Interface status:3 not found or not ready ] dodam że jeszcze dwa miesiące temu wszystko było ok. jak sprawdzić zwarcie w gnieździe obd2?To wygląda na jakiś problem z interfejsem. Może kabelek uległ uszkodzeniu. Czy po podłączeniu pod gniazdo obd zapala się dioda na kabelku?
janko156 Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 Zamówiłem nowy interfejs viaken to zobacze czy się połączy, w stary kabelku dioda się zapala. Czy wie ktoś jakie napięcie powinno być na lini k na wyłączonej stacyjce? bo u mnie jest 3volt.
michal_145 Opublikowano 9 Listopada 2015 Autor Opublikowano 9 Listopada 2015 Czesc, na samym poczatku podlaczylem sie bezposrednio pod sterownik silnika A nastepnie zdiagnozowalem zwarcie w pompie ABS, po jej odlaczeniu wszystko wrocilo do normy. Napieciami bym sie nie sugerowal, w kazdym aucie mialem inne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się