strazak93 Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 (edytowane) Witam,prosiłbym o analizę logów,mam problem z wypadajacymi zapłonami,wymienione świece,i cewka ,która miała niby przebicie,ale dalej silnikiem rzuca,zwłaszcza na wolnych obrotach,bądz jak jadę na 5 biegu przy około 2000tys,nie wiem co z tym fantem zrobić,logi jak umiałem tak zrobiłem pb- http://vaglog.pl/log_207032.html lpg- http://vaglog.pl/log_207031.html Edytowane 4 Marca 2015 przez strazak93
Łukasz13 Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 Na pb i na lpg tak samo? na pb to jeszcze logi jakoś wyglądaja do przełknięcia ale na lpg tragedia.
strazak93 Opublikowano 3 Marca 2015 Autor Opublikowano 3 Marca 2015 Zwłaszcza na lpg,choć czasami na pb na jałowym tez go trzęsie,możliwe że padający reduktor będzie dawał takie objawy?,ostatnio jak jechałem na urlop cały załadowany,to kilka razy podczas wyprzedzania jak mu depnołem to przeskoczył na pb,i był bład sondy 17511,choć check nie wywaliło
Łukasz13 Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 Za malo logow zeby cos powiedziec, zrob statycznie na pb po skasowaniu bledow 002+033+015 tak samo na lpg, do tego reszte logow na pb dynamicznie 115+118. Wypadanie zaplonow na lpg moze byc spowodowane zuzytymi wtryskami, jakie sa? Reduktor jaki?
strazak93 Opublikowano 3 Marca 2015 Autor Opublikowano 3 Marca 2015 Logi postaram się zrobić jutro,co do wtrysków to są hany zielone,możliwe że maja już przelot pod 90tyś,co do redutora to nie jestem pewny Tomasetto ale czy arctic czy alaska,ale jak byłem na regulacji instalacji po kupnie samochodu to gośc mówił że jest na styk,i długo nie pociągnie,jak sprawdzałem parametry instalacji to cisnienie ma zadane prawie1,4.
Łukasz13 Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 No jak artic czy alaska to ciezko ten silnik mial alaska ledwo 90 km uciagnie, hanki po takim przebiegu to tez moze byc roznie, miejmy nadzije ze wypadajce zaplony to nie pierwsze objawy wypalonych zaworow....
strazak93 Opublikowano 4 Marca 2015 Autor Opublikowano 4 Marca 2015 (edytowane) Może nie będzie tak źle, bo nie mam ciężkiej nogi, malo kiedy przekraczam 3,5-4tys/obr, a błąd ubogiej mieszanki zaczoł się pojawiać niedawno bez checka.Dzisiaj w drodze do pracy znowu zaczoł przerywać, ale po przełaczeniu na PB szedł w miare normalnie, wychodzi na to że głównie przerywa na lpg. Oto dzisiejsze logi; PB dynamiczne 115,118 http://vaglog.pl/log_206989.html 002,033 http://vaglog.pl/log_206988.html statyczne 002 http://vaglog.pl/log_206990.html 015 http://vaglog.pl/log_206991.html 033 http://vaglog.pl/log_206992.html LPG statyczne 002 http://vaglog.pl/log_206993.html 015 http://vaglog.pl/log_206994.html 033 http://vaglog.pl/log_206995.html Podpiołem się pod sterownik LPG i obserwowałem jednocześnie wypadanie zapłonów na vagu,zazwyczaj pojawiał sie na 3 cylindrze(akurat na nim jest nowa cewka),potem wyłączyłem wtryskiwacz lpg na 3 w programie,po tym zabiegu zapłon już nie wypadał ,na reszcie cylindrów oprócz jednego przypadku 2 był spokój,czyli na mój rozum amatora to wtryski gazowe chyba nadają się do kosza,ale czekam na opinie doświadczonych w tym temacie kolegów z forum co do oceny dzisiejszych logów. Edytowane 4 Marca 2015 przez strazak93
Łukasz13 Opublikowano 4 Marca 2015 Opublikowano 4 Marca 2015 No to raczej sam sobie udzieliles odpowiedzi na pytania, wtrysk lpg mozesz podmienic na inny cylinder i wtedy sprawdzic jeszcze czy wypadanie sie przenosi ale raczej masz winowajce, takze moze czas na regeneracje instalacji typu nowe wtryski i reduktor dostosowany do fabrycznej mocy, bo szkoda silnika a turbina widac ladnie jeszcze dmucha. Na pb jest prawie ok, mozesz sprawdzic szcselnosc dolotu profilaktycznie, jak nic nie wykaze to po ogarnieciu lpg mozesz zaczac powoli odkladac na nowa przeplywke jesli ma byc idealnie.
strazak93 Opublikowano 7 Marca 2015 Autor Opublikowano 7 Marca 2015 (edytowane) Jestem po wizycie u gazownika,co dziwne jak mnie wypadał zapłon na 3,to u gazownika wypadał na 2 i 4,trochę zgłupiałem,ale uzgodniliśmy wymiane w celu sprawdzenia wtrysków 2,4,na próbę czy będzie poprawa,dopiero w poniedziałek,ale dzisiaj zrobiłem mały test i zamieniłem wtryski 4 z 1,i znowu ciekawostka zapłon zaczoł wypadać na 3,i ze dwa razy na 4,teraz to już totalnie zgłupiałem,dodam że obserwowałem podczas jazdy i na postoju,na postoju zaczyna wypadać zazwyczaj w momencie gdy sonda na 33 kanale korekta leci sporo na minusie. Edytowane 7 Marca 2015 przez strazak93
edekxp Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 (edytowane) Wtrysk leje pewnie. Skoro wypada 3 gar to czemu zmieniałeś 4-1 Czasem pomaga przeczyszczenie hanek np benzyną ekstrakcyjną Te pewnie już wysłużone i trzeba wymienić na nowe, może barakudy Edytowane 8 Marca 2015 przez edekxp
strazak93 Opublikowano 9 Marca 2015 Autor Opublikowano 9 Marca 2015 Zamieniałem 4 z 1 dlatego że u gazownika o dziwo 3 była ok,natomiast szalała 4,gazownik ma zamiar wymienić wtryski a takie same,dając dwa lata gwarancji. Dzisiaj byłem u gazownika ,wymiana wtrysków na Hana Gold załatwiła sprawe,jak na razie zapłony przestały wypadać,zostaje w niedalekiej przyszłości jeszcze wymiana reduktora.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się