Dżony W. Opublikowano 4 Marca 2015 Opublikowano 4 Marca 2015 Witam. Mój pierwszy post dotyczy pierwszego diesla jakim jeżdżę. Wcześniejsze audi nie sprawiały mi takich "problemów" Znalazłem dane dotyczące mojej wersji A4B8 Avant Q manual. Byłem na diagnostyce ,hamowni wyszło OK. Auto ma przyspieszac do 100 km w 8,6 s a tu poniżej 9,6 nie można zejść.. podobno te silniki były blokowane na pierwszych biegach.. Jak możecie jakies porady odnośnie sposobu pomiaru tzn ruszania obrotów itp. ewentualnych przyczyn dość dla mnie dziwnego stanu rzeczy. pzdr.
ziomek1988 Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 Na hamowni jaki moment i moc? Czym mierzyłeś czas przyspieszenia?
Dżony W. Opublikowano 6 Marca 2015 Autor Opublikowano 6 Marca 2015 Hamownia C tronic ---174 km, 370 Nm , pomiar OMP. Znalazłem jednak coś ciekawego W ADS wszystko mam ustawione na komfort ,jutro przeprogramujemy i sprawdzam.
lukas309 Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 (edytowane) Hamownia C tronic ---174 km, 370 Nm , pomiar OMP. Znalazłem jednak coś ciekawego W ADS wszystko mam ustawione na komfort ,jutro przeprogramujemy i sprawdzam. jak zmienisz w kanalach na DYNAMIC poczujesz roznice , masz servotronika ?? Edytowane 6 Marca 2015 przez lukas309
skotmen Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 Hamownia C tronic ---174 km, 370 Nm , pomiar OMP. Znalazłem jednak coś ciekawego W ADS wszystko mam ustawione na komfort ,jutro przeprogramujemy i sprawdzam. jak zmienisz w kanalach na DYNAMIC poczujesz roznice , masz servotronika ?? ale przecież moc się nie zmienia to czemu ma być lepiej
lukas309 Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 (edytowane) Hamownia C tronic ---174 km, 370 Nm , pomiar OMP. Znalazłem jednak coś ciekawego W ADS wszystko mam ustawione na komfort ,jutro przeprogramujemy i sprawdzam. jak zmienisz w kanalach na DYNAMIC poczujesz roznice , masz servotronika ?? ale przecież moc się nie zmienia to czemu ma być lepiej ale praca potencjometru na pedale gazu tak i to wystarczy pojezdzil na COMFORT i DYNAMIC to zobaczysz różnice tutaj nie chodzi o moc tylko o reakcje zaspanego pedału gazu na wcisnienie zreszta panowie ja ogarnolem temat i jestem zadowolony a co wy zrobicie wasza sprawa Edytowane 7 Marca 2015 przez lukas309
vvalery Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 No ku... dramat. Nie rób sobie krzywdy przez to. czasami.
lukas309 Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 (edytowane) No ku... dramat. Nie rób sobie krzywdy przez to. czasami. dramatycznie to wyglada twoja wypowiedź tylko tyle umisz powiedzieć co ????? i naucz sie polskiego, ja krzywdy sobie nie robie w przeciwieństwie do ciebie Edytowane 7 Marca 2015 przez lukas309
vvalery Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 No ku... dramat. Nie rób sobie krzywdy przez to. czasami.dramatycznie to wyglada twoja wypowiedź tylko tyle umisz powiedzieć co ????? i naucz sie polskiego, ja krzywdy sobie nie robie w przeciwieństwie do ciebie Pisałem o tej sekundzie, a nie o twojej wypowiedzi. Więc się nie unoś i nie pdagogizuj. Taką sekundę można uzyskać umiejętnościami, prawie pustym bakiem, oponami itp.
Dżony W. Opublikowano 8 Marca 2015 Autor Opublikowano 8 Marca 2015 Kolego Widzę że masz doświadczenie :hi:powiedz ile tracę sekund na oponie 205/60 r16 zimowej z 2,4 bara ? Jaka będzie różnica przyspieszenia miedzy bakiem 60 l i 10 l wg mnie to około40 kg? Co do umiejętności to pytałem się rzeczywiście o sposób w pierwszym poście. Nie mam doświadczenia z takim wynalazkiem . Poprzednie wózki to tylko AHC,ADU ,BBK i 3xAAN i zawsze jechały tak jak miało być. Ten jako firmowy. cóż zrobić . Lubimy tutaj polatać sobie po Ludwikowicach,kamionkach ,uwierz mi cos tam wiem o Audi i jeździe. Ideą mojego postu jest to że Auto jedzie na parametrach silnika 140 konnego (elastyczności ,przyspieszenia) ,a sprawdziłem niby jest ok. Więc może ja coś robię źle z gruźlikiem? Zapraszam jak wyciśniesz z niego to co ma być dostaniesz klucze
vvalery Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 (edytowane) ......Zapraszam jak wyciśniesz z niego to co ma być dostaniesz klucze Propozycja nie do odrzucenia. - Co mi z kluczy jeszcze nie wiadomo jakich -. Wolałbym samochód. - Piałem o tym gdyż na zlotach corolla club wywalając z auta wszystko i jadąc na oparach oraz odpowiednim zestawie felg i opon dużo zyskiwaliśmy na 400m. Stare dobre czasy ech - Edytowane 8 Marca 2015 przez vvalery
lukas309 Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 No ku... dramat. Nie rób sobie krzywdy przez to. czasami.dramatycznie to wyglada twoja wypowiedź tylko tyle umisz powiedzieć co ????? i naucz sie polskiego, ja krzywdy sobie nie robie w przeciwieństwie do ciebiePisałem o tej sekundzie, a nie o twojej wypowiedzi. Więc się nie unoś i nie pdagogizuj. Taką sekundę można uzyskać umiejętnościami, prawie pustym bakiem, oponami itp. nie unosze się kolego, widocznie nie wiesz co to znaczy CYTUJ a potem masz żal - no cóż .........
Dżony W. Opublikowano 8 Marca 2015 Autor Opublikowano 8 Marca 2015 Czasy rzeczywiście były lepsze i samochody na pewno. Powtarzalność pomiarów była w różnych warunkach temperatury ,paliwa itd.To nie to.Przynajmniej u mnie. Sprawdzimy jeszcze na DYNAMIC ale słabo to widzę. Póki co w pn. na kompa bo uruchmili ADS a przy okazji zrobili Coming home w dzień a w nocy brak podświetlenia zegarów... Co do wywalania z auta to ja bym zaczął od dwumasów ,EGR-ów,DPF-ów,potencjometrów i całego tego gówna.
vvalery Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 Czasy rzeczywiście były lepsze i samochody na pewno. Powtarzalność pomiarów była w różnych warunkach temperatury ,paliwa itd.To nie to.Przynajmniej u mnie. Sprawdzimy jeszcze na DYNAMIC ale słabo to widzę. Póki co w pn. na kompa bo uruchmili ADS a przy okazji zrobili Coming home w dzień a w nocy brak podświetlenia zegarów... Co do wywalania z auta to ja bym zaczął od dwumasów ,EGR-ów,DPF-ów,potencjometrów i całego tego gówna. Dżony to daj znać czy pomogło bo sam jestem ciekaw. A ztym wywalanim to masz rację. Powodzenia w łyknięciu i pobiciu tej sekundy.Pozdrawiam
Dżony W. Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Hej No niestety nic lepszego na dynamic się nie wydarzyło. Na razie problem ze światłami musze załatwić. Potem może jakiś chip albo 3.0 do wsadzenia. Dla zainteresowanych pomiary: 0-60/80/100 km/h 4,47/6,91/9,59 s 60-100 3 bieg 5,7 s Hej No niestety nic lepszego na dynamic się nie wydarzyło. Na razie problem ze światłami musze załatwić. Potem może jakiś chip albo 3.0 do wsadzenia. Dla zainteresowanych pomiary: 0-60/80/100 km/h 4,47/6,91/9,59 s 60-100 3 bieg 5,7 s Dla zainteresowanych -po zrobionym chipie 0-100 km/h 8,0 s 60-100km/h 4,8 s ( w pomiarze 0-100 km/h -3,6s)
KystianP Opublikowano 18 Maja 2015 Opublikowano 18 Maja 2015 Hej No niestety nic lepszego na dynamic się nie wydarzyło. Na razie problem ze światłami musze załatwić. Potem może jakiś chip albo 3.0 do wsadzenia. Dla zainteresowanych pomiary: 0-60/80/100 km/h 4,47/6,91/9,59 s 60-100 3 bieg 5,7 s Hej No niestety nic lepszego na dynamic się nie wydarzyło. Na razie problem ze światłami musze załatwić. Potem może jakiś chip albo 3.0 do wsadzenia. Dla zainteresowanych pomiary: 0-60/80/100 km/h 4,47/6,91/9,59 s 60-100 3 bieg 5,7 s Dla zainteresowanych -po zrobionym chipie 0-100 km/h 8,0 s 60-100km/h 4,8 s ( w pomiarze 0-100 km/h -3,6s) tak wygląda przyśpieszenie u mnie
skotmen Opublikowano 19 Maja 2015 Opublikowano 19 Maja 2015 (edytowane) Nie jest źle Edytowane 19 Maja 2015 przez skotmen
dzwiedziu Opublikowano 22 Maja 2019 Opublikowano 22 Maja 2019 Witam 1. A przy jakich obrotach zmieniać biegi żeby najszybciej przyśpieszyć 2. A przy jakich żeby było jak najmiesze spalanie
KonradA4troop Opublikowano 23 Maja 2019 Opublikowano 23 Maja 2019 (edytowane) Ja jak chcę jak najszybciej przyspieszyć to 2000-3300obr około, a ekonomicznie to wiadomo, niskie obroty i wysoki bieg, no i delikatnie z gazem. Około 1600-1900 najlepiej, ja nieraz i na 1200 jeżdżę (lubię to wyrwanie diesla do przodu z samego dołu) :E ale dwumas wtedy mocno obrywa. Co do przyśpieszenia, mierzyłem mojego 143 CAGA i do 100 pokazał mi 10.2 sekundy, tyle że na kostce mierzony, 2 osoby w środku. No a 2 sprawa ja mam dwumas padnięty i ogl. sprzęgło przez co też traci trochę na przyspieszeniu, ale i tak uważam że to bdb wynik, biorąc pod uwagę auto z 350k przebiegu, no i oczywiście 2 sprawa to osiągi mogą nawet zależeć od temp. powietrza, ciśnienia atm. filtrów, oleju i wielu innych rzeczy. Więc tą 1 sek. się nie przejmuj. Wiadomo, np. stary olej na pewno gorzej chłodzi silnik, stare filtry powietrza na pewno dają większe opory, DPF w jakimś stopniu przypchany tak samo itd. itp. i tu może być ta właśnie 1 sekunda. Edytowane 23 Maja 2019 przez KonradA4troop
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się