kafarek Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 Witam, ogolnie mam na zawieszeniu przejechane niecałe 20 kkm, lecz miałem lekka kolizje i przy sprawdzaniu stanu technicznego auta okazało się że owy wachacz czyli banan został uszkodzony (wybity) i tak myśle czy po wymianie bede musiał jechac na geometrie. Dzieki za pomoc !
jacek70 Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 Nie będziesz musiał, chyba że dojdą końcówki drążka . Wtedy tak.
pablo85pg4 Opublikowano 9 Marca 2015 Opublikowano 9 Marca 2015 Podepnę się pod temat. Mam pytanie odnośnie wahacza dolnego czyli banana. Chciałbym spróbować zrobić to sam. Czy dam radę to zrobić w domowych warunkach tzn bez kanału?
Wojtek18t Opublikowano 9 Marca 2015 Opublikowano 9 Marca 2015 Bez problemu, ja wymieniałem wszystkie 8 wachaczy bez kanału
pablo85pg4 Opublikowano 9 Marca 2015 Opublikowano 9 Marca 2015 Ale przecież po założeniu nowego wahacza muszę go dokręcić na "obciążeniu". Jak to zrobić?
kafarek Opublikowano 11 Marca 2015 Autor Opublikowano 11 Marca 2015 Moj sie tak trzymał na sworzniu, że dopiero młotek 5 kg przyszedł z pomoca ustrojstwo jedne. A ja sobie do tego elegancko z wybijakiem podszedłem haha .
Wojtek18t Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 Podłóż jakiś klocek albo drugi lewarek pod swożeń opuść auto żeby oparło się na swożniu i wtedy dokręć.
robitl Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 (edytowane) a ja mam takie pytanie, jak w warsztatach mają podnośniki a nie mają kanału to jak dokręcają pod obciążeniem bo nie wierzę żeby się bawili w jakieś podstawianie pod koła podnośników do skrzyń itd a nikt się czołgał nie będzie pod samochodem. pytam bo czeka mnie wymiana kompletu i albo zrobię to sam albo dam do mechanika(sprawdzony)ale raczej oni dokręcą wszystko na sztywno w powietrzu bo mają tylko podnośniki kolumnowe. Edytowane 11 Marca 2015 przez robitl
jacek70 Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 (edytowane) a ja mam takie pytanie, jak w warsztatach mają podnośniki a nie mają kanału to jak dokręcają pod obciążeniem bo nie wieże żeby się bawili w jakieś podstawianie pod koła podnośników do skrzyń itd a nikt się czołgał nie będzie pod samochodem. pytam bo czeka mnie wymiana kompletu i albo zrobię to sam albo dam do mechanika(sprawdzony)ale raczej oni dokręcą wszystko na sztywno w powietrzu bo mają tylko podnośniki kolumnowe.Pewnie przykręcają w powietrzu i wcale się tym nie przejmują bo robią nie dla siebie tylko dla klienta. Jak się popsuje to zawsze zwalą na złą jakość , a do błędu się żaden nie przyzna. Potem klient i tak zapłaci. Edytowane 11 Marca 2015 przez jacek70
kafarek Opublikowano 12 Marca 2015 Autor Opublikowano 12 Marca 2015 Tzn, jak ja wymieniałem na warsztacie wymienilismy elegancko na podnosniku sruby dokrecone jako tako aby sie trzymały w miare ciasno, z podnosnika na kanał i sie dowaliło sruby do konca i po temacie
reizen Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 Panowie mam pytanko . Czy przy dokręcaniu górnych wahaczy , wszystkie śruby dokręcam dopiero po opuszczeniu auta , czy tylko te śruby przy gumowych tulejach ? a tę nieszczęsną długą śrubę którą zawsze ciężko odkręcić dokręcić w powietrzu ?
przemek11 Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 a jak się ma sprawa dokręcenia wahaczy przy wymianie gdy razem z nowymi wahaczami ląduje gwint? mam dokręcać to przy takiej wysokości mniej wiecej na jakiej bede jeździł na gwincie???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się