Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 2.0TFSI QUATTRO BPG USA K04-064 355HP@467NM - Powered by gregor10.pl| SPRZEDAM !


arek_cccp

Rekomendowane odpowiedzi

No jestem strasznie ciekaw twoich osiągów..;)

Ostatnio racelogic pokazywał 5.2-5.4 0-100 u mnie.. Moc masz delikatnie większa +turbo..

Niestety 0-200 nie udało nam sie ponieważ moja droga testowa aktualnie jest remontowana ale w najbliższym czasie powtórzymy pomiary.. Mimo wszystko zaskoczyła mnie Esa bo niby fabryka podaje 5.8. ;) droga plasciutka bez spadu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież są filmiki na pierwszej stronie tematu i 9 bodajże oraz osiągnięcia ;).

racelogic 0-100 4.8s ;) lajtowy start to 5s czyli jak RS4 B7 0-190 9-10s było na filmie.

łap ten ciekawszy zakres

Edytowane przez arek_cccp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ładnie :) oczywiscie śledzę temat od początku aczkolwiek tak szybko u CB sie wszystko pod maska zmienia wiec nie wiem czy aktualne tamte filmiki :D

Zawsze byłem ciekaw jak taki silnik poradziłby sobie np z prędkością 220-230 km/h na autobahnie przez około 300km? Byłby trochę wysilony czy jednak spokojnie by sobie pracował ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie prędkości na seryjnym silniku po programie 250km osiągałem bez problemu aczkolwiek nie przez 300km w Polsce to chyba nie ma takiej drogi, żeby lecieć tyle z stałą prędkością 200+ przez 300km. Vmax zabija silnik czyli 260+ i im dłuższa jazda trzeba mieć wskaźnik EGT ale ja nie latam po 260+ najważniejsze zakresy to 0-100, 50-150 100-200, żeby wyprzedzać bezpiecznie ot wsio. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A myślisz, ze ten Twoj V8 to taka niezniszczalna konstrukacja ? :)

To nie jest stary, pancerny V8 ABZ.

Obydwa będą sobie tak samo radziły przy wiekszych predkościach.

K04-064 to nie mała pipiczka jak hybryda na k03 że moc jest na granicy bezpieczeństwa i coś popęka. Sam blok zniesie taką moc.

Trzeba jak w każdym silniku dbać o dobry olej ewentualnie chłodnice oleju i osprzęt.

Arek tylko prośba abyś nie zrobił krzywdy autu. Chodzi mi o jakieś wystające za duże felgi, które nie pozwalają żeby jezdzić zgodnie z możliwościami auta, gleby czy inne "negatywy".

Edytowane przez wampir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn ja pracuje w Niemczech i często po prostu wracam na weekend do kraju a jak wiadomo tam sobie można śmigać dlatego tez wziąłem duży silnik chociaż właśnie przeszła mi myśl wcześniej modzic grubo 1.8T ale poza lepszymi osiągami silnik chyba by nie zniósł często takich tras..

Wampir akurat o serwisowanie sie nie martw, wszystko na bieżąco i najwyższa półka, plus spontaniczne przeglądy. Staram sie jak moge ;)

Edytowane przez Binek1.8T
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wrzucaj do jednego worka 1.8T i 2.0T FSI. Inne przedziały mocowe i momentu oraz komfort jazdy.

2.0TFSI z k04 pozwala osiągnąć większą moc z dużo szerszym i wyższym momentem obrotowym. Silnik ma prostą konstrukcję i stosunkowo niskie koszty serwisu. Niektórzy jednak muszą mieć V8 zeby sie lepiej czuć. :)

V8 oferuje dużą moc, wyższy moment do 2000obr ;) inna reakcje na gaz oraz dzwiek, ale dobrze, ze Twoj silnik trafił na Ciebie i ma odpowiedni serwis bo wiekszosc dogorywa z niesprawnymi napinaczami i masą innych rzeczy i potem rodza sie historie, że V8 w B6 nie trzyma mocy. Silnik ma kiepskie chłodzenie i w ciasnej budzi w B6 w upał szybko się "gotuje" co przekłada się na oddawaną moc ale jak nie ma upałów to jedzie. Zresztą ponad 5s do setki to już czuć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Broń Boże, żadnych negatywów i udziwnień, auto ma jeździć zgodnie z jego mocą pod maską ;) a felga ma być lekka typu OZ i ładnie wyglądać lekki dystans by spasować ładnie z budą i wsio. W germany style czy inne się nie bawie i fele 10j :D. Jeśli chodzi o osprzęt to ma jeszcze zapas spokojny tak jak wampir to ujął. Olej to podstawa u mnie obecnie jeździ Millers CFS 5w40 NT. Jak dla mnie zaleta V8 to tylko dźwięk na tym się kończy :D w 2.0 tfsi jest tych zalet więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde ludziska aż fajnie się czyta jak dbacie o autka :good: , własnie dlatego dołączyłem do a4 klub :a4fan: kilka detali w zewnątrz i już w ogóle będzie miazga Arek :good: co tu duż gadać, podoba mi się i autko i Twoje podejście do tematu, mam nadziej że będzie okazja się kiedyś spotkać na jakimś zlocie :good: Oby tak dalej !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiele tam nie zostało do zrobienia z zewnątrz :D, dobra felga 18'' zderzak przód sline z czarnym grillem lampy z czarnym środkiem listwy drzwiowe s4 jakieś fajniejsze końcóweczki wydechu i myślę, że finito ;) ważne, że jeździ a to, że wygląda niepozornie to tylko zaleta bo nie jeden się może zdziwić. :D

Jedynie te lampy z czarnym środkiem mi się jakoś nie widzą, pewnie dlatego, że nigdy nie byłem ich zwolennikiem.

Na koniec polecam taką jedną modyfikację, generalnie mało kto ją wprowadza, czyli własnej techniki ;)

Masz świetne, szybkie auto, warto było by umieć wykorzystać jego potencjał.

Bez urazy, nie zakładam, że jeździć nie potrafisz, ale zawsze jest coś co można poprawić.

Najbliżej chyba Miedziana Góra, koszt niewielki, a chłopaki szkolący zazwyczaj większości udowadniają jak niewiele większość potrafi ;)

Fajnie było by się wybrać do Ułęża, masz czym, choć nie widać, a ta cichociemność to duża zaleta, jak dla mnie.

Ta Twoja b7 trochę pośmigała po torze w Kielcach za moich czasów ;)

Edytowane przez KmK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myśłałem o kursie i takim na śniegu też na pewno sama frajda nauki czegoś nowego jest warta tego :) dobrze, że poruszasz ten temat bo nie tylko modyfikacje samochodu są ważne ale też i własne umiejętności . :thumbup1:

Kurde ludziska aż fajnie się czyta jak dbacie o autka [ :good:] , własnie dlatego dołączyłem do a4 klub [:a4fan:] kilka detali w zewnątrz i już w ogóle będzie miazga Arek [:good:] co tu duż gadać, podoba mi się i autko i Twoje podejście do tematu, mam nadziej że będzie okazja się kiedyś spotkać na jakimś zlocie [:good:] Oby tak dalej !!!

Jak najbardziej jestem za by się zobaczyć kiedyś na jakimś większym spocie, zobaczymy co czas przyniesie :)

Edytowane przez arek_cccp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik ma prostą konstrukcję i stosunkowo niskie koszty serwisu.

Nie zgodzę się ze 2.0T ma prostą konstrukcje i niskie koszty serwisu to nie 1.8T..

Zapomniałes chyba o układzie wysokiego ciśnienia paliwa który psuje się jak zły, a wkłady pomp są drogie.

Zapomniałeś o tym, że przez układ wysokiego cisnienia benzyna potrafi dostać się do oleju i zatrzeć silnik w moment.

Wycierających się wałkach rozrządu.

Zapomniałeś o klapkach w dolocie które sprawiają problemy, bezpośrednim wtrysku który oprócz zalet ekonomicznych i przyrostu mocy jest awaryjny (czyszczenie dolotu co jakiś czas pomijam).

Pomijając to wszystko silnik jak jest sprawny na k0464 robi robotę ;)

Edytowane przez Imhotet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardziej chodziło o to, że rozrząd jest tani w porównaniu do V8 koszta są śmieszne pewnie też, 4 cewki 4 świece filtry i dostęp do wszystkiego to pierdoła ilość płynów także jest sporo mniejsza jak w V8 co i jest o wiele tańszy w użytkowaniu i porównywalnie do 1.8T . Jeśli chodzi o wycierające wałki to tylko niektóre egzemplarze z początków produkcji miały Rev A i tam trzpień się wycierał. Rev B już nie ma tego problemu i nic się nie wyciera. Pompy oleju też nie są tak dobre jak w 1.8T a reszta tak jak napisałeś chociaż z tym układem paliwa to prędzej pompa w baku tak samo jak w 1.8T po czasie słabnie ;) HPFP ryzyko może być przy mocniejszym wkładzie, na seryjnym raczej te pompy latają bardzo długo.. Koszta akurat pompy HPFP nie są jakieś mega pewnie znajdzie się w 1.8T pare takich rzeczy co kosztuje tyle samo lub nawet więcej.

Nie licząc awarii osprzętu, to koszty eksploatacji są małe tak jak w 1.8T a osprzęt może się wysrać i w 1.8T jak pompa czy inne rzeczy tak jak i w 2.0T, jedynie tutaj bardziej pod tym względem w tfsi częściej się to zdarza ale dramatu nie ma..

Edytowane przez arek_cccp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik ma prostą konstrukcję i stosunkowo niskie koszty serwisu.

Nie zgodzę się ze 2.0T ma prostą konstrukcje i niskie koszty serwisu to nie 1.8T..

Zapomniałes chyba o układzie wysokiego ciśnienia paliwa który psuje się jak zły, a wkłady pomp są drogie.

Zapomniałeś o tym, że przez układ wysokiego cisnienia benzyna potrafi dostać się do oleju i zatrzeć silnik w moment.

Wycierających się wałkach rozrządu.

Zapomniałeś o klapkach w dolocie które sprawiają problemy, bezpośrednim wtrysku który oprócz zalet ekonomicznych i przyrostu mocy jest awaryjny (czyszczenie dolotu co jakiś czas pomijam).

Pomijając to wszystko silnik jak jest sprawny na k0464 robi robotę ;)

Mateusz nie dorobiaj az takiej ideologi :)

Wszystkie problemy, które wymieniłeś nie wynikają z wad konstrukcyjnych (za wyjątkiem nagaru) a zwykłego zużycia. Ludzie kupują przeważnie te auta gdy mają przebieg +200tys (oczywiście na blacie jest mniej :) ) a potem piszą, że to nie działa czy tamto.

Ja też mógłbym napisac, że w 1.8T padają przepływki, DVki i pompy oleju czy pompy paliwa, a napinacze łancucha kosztują fortune ale to wszystki zależy od przebiegu.

Porównując go do nowszej generacji 2.0TFSI z B8 to bardzo dobry silnik. Jakby mi ktoś zaproponował zamianę 1.8T na 2.0T FSI to biore :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robisz mod tłoków z poprawionymi pierscieniami a potem soft i masz pod 300KM z 400Nm które wciąga nosem 1.8T tez z softem.

Cos za cos. Do konca swiata nie beda produkowac 1.8T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dodatku sprawa z tymi pierścieniami jest coraz bardziej znana i za 4k potrafią zrobić a 4k to wydech z ic, a gdzie turbo remont 1.8T sprzegło pompy wtryski i inne pierdoły, żeby zbliżyć się do 300km a tam wystarczy poprawić pierścienie za 4k program 1.5k-2k i jest 300km 400nm bezpieczne :). 1.8T powoli robi się przeżytkiem chcąc nie chcąc..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale pozwala założyć lpg

Napisał ten co nigdy nie jezdził nagazie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na upartego dużym kosztem w tfsi też założysz tylko czy to ma sens ? Zresztą z tego co wiem z gazem i tak jest problem przy mocach 330+ :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...