Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T Mocno czuć paliwo w środku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie, dzisiaj jest 4 dzień już odkąd śmierdzi mi paliwem w samochodzie i to dość mocno. Najgorzej rano jak samochód przez noc stoi w garażu bądź na zewnątrz, podczas jazdy jak chwile otworzę okna to zaraz przechodzi. Sprawdzałem na podnośniku, przewody suche, bak też, patrzyłem rónież do bagażnika pod klapkę pływaka, też sucho i z tamtąd raczej nie czuć.

Auto normalnie jeździ nic się nie dzieje. pali ok 8l średnio.

Co może być przyczyną tego?

Pozdrawiam:)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

filtr paliwa ok? Jest jeszcze pod kanapą jest chyba dekiel od zbiornika. tam patrzyłeś?

Edytowane przez cptolgierd
Opublikowano

Może przy wtryskach leje i zaciąga nawiew do środka.

Opublikowano (edytowane)

filtr jest nowy ma ok 2 miesiące, wtryski raczej nie bo jedździłem z wyłączonem nawiewem, ale nawiew raczej nie ma nic wspólnego bo to nie śmierdzi podczas jazdy ani zaraz po tylko po ok kilku godzinach postoju, ale sprawdze jeszcze pod siedzeniem jutro, nawet nie wiedziałem o tym, że tam coś może być takiego


No niestety pod fotelami na 99% nic nie ma takiego z tego co tam sprawdzałem. Będe szukał dalej, byłem na 2 warsztatach i jak narazie lipa

Edytowane przez kkrzysiekk555
Opublikowano

w ostatecznosci mozesz dolac substancji zapachowej do baku i problem z glowy:):):)

sorka....czasami trzeba sie usmiechnac:D

Opublikowano

dekielek od pompy jest w bagaju. musisz odkrecic dywan i bedziesz dalej widzial

Opublikowano (edytowane)

Witam wiem znalazłem go ale tam sucho i nic raczej z niego nie czuć, zostawiam na noc otwarty dach jak jest w garażu to rano nie jest tak żle no ale z tym dodatkiem zapachowym do paliwa to dobry pomysł, jutro kupie płyn do płukania lenor i wleje hehe:)

Edytowane przez kkrzysiekk555
Opublikowano

U mnie w AEB dawało ostro paliwem okazała się że uszkodzona była odma. Króciec i trójnik do wymiany na nowy i problem znikł

Opublikowano

No ja mniałem problem z uciekającym płynem i okazał się pęknięty kruciec ten w tylnej części silnika to mam wymieniony na nowy ale jak płyn uciekał to w środku było ok zaczęło śmierdzieć jakieś ok 2 miesiące po tej usterce. Chyba, że masz na myśli jakiś inny króciec i trójnik??? Ja już nie mam sił do dego, po prostu co dziennie rano jak wsiadam do auta to jedzie paliwem. Tak jak mówiłem otwieram dach na noc to jest troche lepiej.

Opublikowano (edytowane)

Na zdjęciu poniżej 2 i pozycja 5

poz.2 - rura odpowietrzająca poz. 5 gumowy trójnik.

znajdują się one po prawej stronie silnika patrząc od przodu auta. U mnie ta rura była po prostu dziurawa i rozsypała się przy wyjęciu. Gumowy trójnik dziurawy . Ze starości się posypały. Po wymianie obu elementów na nowe problem znikł. A był uciążliwy.

Spróbuj zbadać to przyłącze.

156103840.png

Edytowane przez switch@23
Opublikowano (edytowane)

Witam dzięki za informacje, właśnie sprawdzałem to w garażu no ale niestety nie znalazłem nic czego mógłbym się doczepić, wszystkie rurki wyglądają, że są w bardzo dobrym stanie, popatrze jeszcze jutro w dzień dokładniej i dam znać


Właśnie sprawdzałem razem z kolegą ten wąż nawet samochód był też na podnośniku no i stwierdzam, że jest sprawny 100% stan igła, może ktoś prędzej go wymieniał bo jak na 15 letnie auto to jest naprawde super, czyli przyczyna jest w czym innym. Dzisiaj samochód stał na noc na dworze ni i rano jak wchodze jedzie paliwam, nic nie ustaje. Podczas jazdy włącze nawiew to chwilka i wywieje i jechałem 100km i nic czyli jest to pewne, że gdzieś dostaje się paliwo podczas dłuższego postoju.

Edytowane przez kkrzysiekk555
Opublikowano

A stan odmy- tego króćca? jest cała? nie dziurawa?

Opublikowano

tak jest w porządku i też potwierdzone przez mechanika:)

Opublikowano

Pozostaje szukać dalej. Przynajmniej jedną z możliwych przyczyn smrodu paliwa w aucie masz potwierdzoną że u ciebie nie występuje.

Opublikowano

No tak, jeszcze raz sprawdzałem tą klapkę pod siedzeniem od baku i pływak pod matą w bagażniku i na 100% tam nic nie czuć

Opublikowano

Może problem jest z odpowietrzaniem baku. Ja mam ten problem, ale jeszcze go nie rozwiązałem z braku czasu. Jeżdżę bez korka wlewu. Po wymianie zaworu evap śmierdzi już tylko trochę latem. Wcześniej nie dało się wytrzymać.

Opublikowano

Kolego spróbuj innego sposobu mówisz że wszystko ok patrz na wężyki paliwowe na zapalonym silniku niech ktoś zacznie deptać an gaz możliwe że obejmy masz do bani ostatnio kumplowi zmieniłem bo tak samo nie wiedział co sie dzieje a jak jechał to mu waliło benzyną w aucie i delikatnie paliwo mu uciekało ... przepatrz jeszcze raz cały układ paliwowy musi być gdzies przyczyna .. ostatnio coś robiłeś przy aucie ? czy tak samo z siebie nagle zaczeło walić benzin ? :eusathink:


Dodatkowo węża od baku przekukaj .. żadnych plam nie pokazuje ?

Opublikowano

No ostatnio jakieś ponad 2 miesiące temu robiłem tylko drążki kierownicze i króciec ten z tyłu silnika bo płyn chłodniczy mi uciekał bo się rozpęknął. czyli nic co by mogło zaszkodzić, a smród pojawił się z niką, pewnego ranka otworzyłem auto no i już tak do dzisiaj. odpowietrzenie raczej ok (nie ma ciśnienia przy odkręcaniu korka)

Filtr paliwa zmieniałem ok 6000km temu razem z olejem. Jak już mówiłem przewody wszystkie są suche, byłem z tym na stacji diagnostycznej i u swojego mechanika na podnośniku. Nie ma ani grama żadnej plamki mokrej pod samochodem i nie dzieje się to podczas jazdy tylko po dłuższym postoju na zgaszonym silniku. Jak rano wsiadam to jest mocny smród i od razu włączam nawiew, otworze okna, chwila i wywiewa to, potem mogę jechać nawet 2 godziny z zamkniętymi szybami i dachem i nic nie czuć do puki nie postoi kilka godzin. Więc przyczyna tkwi w tym, że dzieje się to na zgaszonym silniku co najmniej 3-4h to zaczyna jechać w środku a po całej nocy to efekt jest jakby ktoś wrzucił szmatę nasiąkniętą benzyną do środka

Skończyły mi się już pomysły. Szkoda mi sprzedawać z tego powodu bo bo za tą samą cene nic lepszego nie kupie a tego auta jestem pewny, że wsiadam i zajade, wszystko mam w nim porobione.

Opublikowano

Sprawdź EVAP. Filtr masz za prawym błotnikiem. Po zdjęciu prawego przedniego koła i nadkola masz swobodny dostęp.

Opublikowano (edytowane)

dzięki za kolejną porade ale auto od wczoraj jest na warsztacie i powiedziałem, że jak nie znajdą przyczyny to mogą sobie go wziąć, ja takiego nie chce hehe. Dam znać jutro lub po jutrze jak coś będe wiedział :)


Witam niose złe wieści, 3 dni na warsztacie i lipa! Nikt i nic itp... Wszystko wydaje się dobrze a jedzie paliwem dalej


Panowie wracam do tematu. Przed świętami wymieniłem:

Przewody paliwowe (nowe)

Wtryski (nowe)

Zbiornik paliwa (używany) - odpowietrzenie sprawdzone

Rano w sobote wsiadam do auta a tam smród paliwem jak cholera. Wydaje mi się, że jeszcze gorzej niż było

Brak mi słów po prostu poddaje się.

Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł???

Pozdrawiam:)

Edytowane przez kkrzysiekk555

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...