FrankCadillac Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 (edytowane) Witam. Objawy tak jak w temacie. Silnik po odpaleniu wkręcił się na normalne obroty. Po chwili obroty wzrastają do 1200 a następnie brak reakcji na gaz. Dodatkowo mryga kontrolka świec żarowych. Nastawnik po awarii został wyczyszczony po uprzednim wymienieniu filtra paliwa. Wydawało się że jest zabrudzony. Wszystko poskładane i ustawione jak trzeba. Przejechałem około 40km i pojawiły się te same objawy. W czym może być problem? Jakieś sugestie? Znowu go czyścić? Silnik 1.9 AFN Edytowane 8 Marca 2015 przez FrankCadillac
Bartek221 Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 kolego, jak dla mnie to wygląda mi to na wodę w ECU( nieszczelna obudowa) 2 tyg temu miałem to samo
piotrsob1 Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 Podłącz kompa i sprawdź błędy, myślę że kolega może mieć rację. Kiedyś miałem taką sytuację po ulewie, pokazało błąd potencjometru pedału przyśpieszania, jak przeschło to wszystko wróciło do normy
goldi Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 Na poczatek uzupełnij profil jakie bledy na vagu może potencjometr pedału gazu
FrankCadillac Opublikowano 8 Marca 2015 Autor Opublikowano 8 Marca 2015 To ciekawe rzeczy Panowie, bo po wyczyszczeniu pojechałem na myjkę ;p i po niej objawy wróciły. Podłączę kompa i sprawdzę wasz pomysł. Dzięki wielkie!!
Bartek221 Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 Ja wszystkie kostki od ECU i tą od pedała gazu spryskałem preparatem do czyszczenia styków( koszt 10zł) i uszczelniłem obudowę. Jak na razie problem nie powrócił
FrankCadillac Opublikowano 8 Marca 2015 Autor Opublikowano 8 Marca 2015 Warto wypróbować! ;d Jeszcze raz dzięki
piotrsob1 Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 Coś mi w głowie świta że to 1200 obr/min to tryb awaryjny silnika w przypadku braku sygnału, lub gdy sygnał z potencjometru pedału gazu jest niewiarygodny
MorpheusBE Opublikowano 9 Marca 2015 Opublikowano 9 Marca 2015 (edytowane) Albo podlana wiązka ecu - suszenie, izolacja i smiga dalejAlbo przekaznik pompy - miałem tak.. w ibizie asv.. poluzował sie od jazdy na gwincie xD auto odpalało i nie reagowało na pedał gazuw obu przypadkach powinna mrugac kontrolka swiecaby uniknąc zanania ecu na przyszłość najlepiej sie upewnić ze odpływ z podszybia nie jest zapchany i spinki dobrze dociskają plastik podszybia, tam sie przy ecu woda i wilgoc uwielbia zbierac Edytowane 9 Marca 2015 przez MorpheusBE
FrankCadillac Opublikowano 10 Marca 2015 Autor Opublikowano 10 Marca 2015 Problem rozwiązany, winowajcą okazała się woda pod ecu. Podszybie na błysk, styki wyczyszczone, dodatkowo uszczelniłem otwór na kable z ecu. Wszystko suchutkie i DZIAŁA!! Dziękuję wszystkim za pomoc, miłego dnia ludziska
tomasz 123 Opublikowano 2 Lutego 2017 Opublikowano 2 Lutego 2017 (edytowane) Witam mam problem z audi a4 1,9 tdi 2003 rok po do daniu gazu automatycznie zapalaja sie dwie kontrolki asp oraz miga kontrolka swiec zarowych auto nie reaguje na pedal gazu jedynie obroty podnosza sie do 1100 wszystkie styki komputera przeczyszczone kostki i tp komp uszczelniony pedal gazu nowy z czujnikiem a jednak caly czas ten sam blad co moze jeszcze powodowac taka awarie np: egr ,wtrysk itp Edytowane 2 Lutego 2017 przez tomasz 123
Hezen Opublikowano 2 Lutego 2017 Opublikowano 2 Lutego 2017 Podepnij vaga i sprawdź błędy, bo w ciemno wymienisz pół silnika.
tomasz 123 Opublikowano 2 Lutego 2017 Opublikowano 2 Lutego 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, Hezen napisał: Podepnij vaga i sprawdź błędy, bo w ciemno wymienisz pół silnika. podlaczalem vaga wyskakuje zle polozenie pedalu gazu wczesniej mialem taki sam problem ale wyskakiwal blad P0102 i tez zero reakcji na pedal oraz te same kontrolki i tryb awaryjny i do dam ze w obu przypadkach na chwile zadlawil mie sie samochod i wszedl w tryb awaryjny 28 minut temu, tomasz 123 napisał: Edytowane 2 Lutego 2017 przez tomasz 123
Hezen Opublikowano 2 Lutego 2017 Opublikowano 2 Lutego 2017 Jeśli jesteś pewny że potencjometr pedału gazu jest sprawny to szukaj problemu we wiązce.
tomasz 123 Opublikowano 3 Lutego 2017 Opublikowano 3 Lutego 2017 (edytowane) a czy moze to byc cos z komputerem mechanik mowil ze byl troche wilgotny i go wysuszyl ale mowi tez ze jest jakby ciemna plama z jednej strony Edytowane 3 Lutego 2017 przez tomasz 123
Hezen Opublikowano 3 Lutego 2017 Opublikowano 3 Lutego 2017 (edytowane) Tak jest to możliwe. Ecu silnika sam wyciągnij i wrzuć dobre fotki jak to wygląda, ewentualnie sam go przemyj alkoholem izopropylowym (IPA) Gniazdo i wtyczkę ECU potraktuj jakimś kontakt sprayem. Edytowane 3 Lutego 2017 przez Hezen
tomasz 123 Opublikowano 3 Lutego 2017 Opublikowano 3 Lutego 2017 9 godzin temu, Hezen napisał: Tak jest to możliwe. Ecu silnika sam wyciągnij i wrzuć dobre fotki jak to wygląda, ewentualnie sam go przemyj alkoholem izopropylowym (IPA) Gniazdo i wtyczkę ECU potraktuj jakimś kontakt sprayem. a powiedz mi jeszcze taka zecz mam taki pedal gazu a podlaczylem taki czy ten moze pokazywac ten sam blad bo nie jest od tego auta
Hezen Opublikowano 4 Lutego 2017 Opublikowano 4 Lutego 2017 Najwidoczniej nie są one zamienne i wychodzi błąd.Ten drugi potencjometr był montowany w passatach b6, audi a6 c5, audi a4 b6Podmień na taki sam jaki miałeś, wtedy będzie wiadomo czy musisz szukać problemu w czym innym.
tomasz 123 Opublikowano 6 Lutego 2017 Opublikowano 6 Lutego 2017 ja mam Audi A4 B6 to powinien pasowac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się