Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 TDI AVB 101 KM Bezpieczne zwiększenie mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

W passacie AVB miałem: GTB2260, FIMIC, Pompki Al, sprzęgło BRD, skrzynia DQS, wydech przelot, kolektor ssący AVF/AWX wynik 237km/465Nm i jeździ do dziś i ma sie dobrze, więc AVB nie takie słabe.

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/160797-kilka-zmian-mojego-paska-czyli-avb-ze-zdwojona-moca/?hl=%2Bpassata+%2Bavb#entry3205344

Edytowane przez Maniusiek28
Opublikowano

Podłączę sie do tematu. Rowniez posiadam AVB, długo sie zastanawiałem nad programem, ale z racji na brak dynamiki ze względu na masę auta, na wiosnę wpada program i jak wyżej planuje wybrać sie do Grześka, poznałem osobiście i na prawde po rozmowie,podejściu i wiedzy,jest on odpowiednia osoba do przeprowadzenia tej operacji [emoji6]

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Wynik wynikem, ale gdzie jest dół? Do 2400rpm nic się nie dzieje... A auto chyba hamowane na 5 biegu patrząc na opis na wykresie... Turbo gtb1756vk??

Opublikowano (edytowane)

Turbo niestety BRD i tak wstaje co zrobić. Jeśli byłoby gtb1756vk podejrzewam, że byłoby zdecydowanie lepiej. Widocznie taki urok tych sprężarek.

Tak auto hamowane na 5 biegu - wrzucona skrzynia hck.

Jedyny plus to to, że graty mniej cierpią jeśli moment wyżej.

Przed strojeniem było:

http://www.directupload.net/file/d/4300/mluvt7zn_jpg.htm

Już w tym samochodzie nic więcej nie kombinuje :).

Edytowane przez zadzik
Opublikowano

Hmm tak szczerze to dosyć mocno optymistyczny wynik jak na turbo brd... Co tam zmienione prócz turbo?

Opublikowano (edytowane)

Wrzucone pompowtryski AL, Turbo BRD, Fmic, i skrzynia HCK, sprzęgło BRD obite kevlarem, egr zaślepiony i kat wywalony.

Hamownia pokazuje dobrze bo robiliśmy u tego gościa 4 auta i wyniki serii wychodziły rozsądnie także to raczej odpada.

Z resztą miałem porównanie bo 1 chip był w V-techu także pokazało to samo już u tego tunera.

Silnik w serii miał z tego co pamiętam 110 km, więc zdrowy.

Może parę km dorzuciło paliwko bo verva :)


I pompki udało misę w miarę w dobrym stanie kupić bo wartości jakie wskazywały bliskie 0

Edytowane przez zadzik
Opublikowano (edytowane)

dwa dni temu robiłem podobny setup z tym , że w silniku AVF ... program bez napinki na maksymalną moc

ale BRD wstawało jak głupie ... :grin: (turbo po delikatnej korekcie mechanicznej wykonanej przez krzysiek1606) :wink:

pomiar robiony na 4-tym biegu

http://www.facebook.com/edctuning/posts/981650395246254:0

Edytowane przez spanky
Opublikowano (edytowane)

Ja nie mam spinki na maksymalną moc wyszło jak wyszło i tyle, teraz trzeba jeździć :). Już wystarczy dokładania do tego samochodu bo niedługo to koszty gratów przewyższą wartość auta :).

Spanky z następnym samochodem przyjeżdżam do Ciebie ;)

Edytowane przez zadzik
Opublikowano

Witam, też jestem posiadaczem B6 z silnikiem AVB. Chciałem się zapytać kto w Małopolsce jest w stanie poradzić sobie z montażem nowej turbiny AWX i zrobieniem do tego softa?

Będę wdzięczny za sprawdzone kontakty :-)

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Witam, też jestem posiadaczem B6 z silnikiem AVB. Chciałem się zapytać kto w Małopolsce jest w stanie poradzić sobie z montażem nowej turbiny AWX i zrobieniem do tego softa?

Będę wdzięczny za sprawdzone kontakty :-)

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Witam, też jestem posiadaczem B6 z silnikiem AVB. Chciałem się zapytać kto w Małopolsce jest w stanie poradzić sobie z montażem nowej turbiny AWX i zrobieniem do tego softa?

Będę wdzięczny za sprawdzone kontakty :-)

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Witam, też jestem posiadaczem B6 z silnikiem AVB. Chciałem się zapytać kto w Małopolsce jest w stanie poradzić sobie z montażem nowej turbiny AWX i zrobieniem do tego softa?

Będę wdzięczny za sprawdzone kontakty :-)

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Z tego co wyczytalem to te same turbiny. Sam mysle nad zwiekszeniem mocy w swojej avb. Mysle nad turbem brd,fmic badz ic z 2.5 ale przydalo by sie sprzeglo bo seria raczej nie dzwignie 180 km i moment okolo 400 nm. I tu sie pojawia problem koszta! Odwieczny poblem. Turbo brd okolo 1000 zl fmic to samo a wiec mamy 2000 zl do tego sprzeglo brd 1000 zl program u gregora 1200 zl mamy kwote 4200 zl a co po drodze jeszcze ? Tego nikt nie wie. Dlatego chyba zmienie turbine na awx obije sprzeglo kewlarem i wrzuce program 160 km i moment rzedu 360-380 nm to rownie dobry wynik.

Wysłane z mojego LIVE2 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ja miałem awx-a i miałem 168 km i 370 niutów robił mi kolega Spanky :hi:

Opublikowano

Chciałbym osiągnąć max 170-180km w moim AVB , jakie modyfikacje musiałbym przeprowadzić aby taki wynik otrzymać ?

Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Turbina od awxa i powinno byc ok 160 km

Edytowane przez zadzik
Opublikowano

Turbina od awxa i powinno byc ok 160 km

Z samej turbiny od AWX az tyle wzrośnie?

A jeśli zmienie na turbine GTB1756VK ? co sądzisz ? czy musze do tej zmiany jeszcze cos dokupic ?

Opublikowano

Poczytaj to będziesz wiedział, jest opisane co ludzie montują i jakie moce osiągają. Nawet w tym wątku jest o tym. Wszystko zależy od kasy jaką chcesz przeznaczyć na mody. Jeśli turbo gtb to musisz zmienić pompowtryski, założyć fmic, na bank zmienić hamulce na większe co najmniej 320 przód i 288 tył bo na ori to można się bujać jak masz 100 km, i oczywiście sprzęgło na mocniejsze 240mm plus skrzynia.

Opublikowano

Poczytaj to będziesz wiedział, jest opisane co ludzie montują i jakie moce osiągają. Nawet w tym wątku jest o tym. Wszystko zależy od kasy jaką chcesz przeznaczyć na mody. Jeśli turbo gtb to musisz zmienić pompowtryski, założyć fmic, na bank zmienić hamulce na większe co najmniej 320 przód i 288 tył bo na ori to można się bujać jak masz 100 km, i oczywiście sprzęgło na mocniejsze 240mm plus skrzynia.

Czytalem caly watek , chcialem tylko zapytac, ale prędzej pokusze sie o turbo AWX i moze jakis chip .

Dzięki za odpowiedź

Opublikowano

Po zmianie turbo moc nie wzrosnie musisz zmienic mape jesli chcesz to moj kumpel ma do sprzedania turbo awx ori w bdb stanie po przebiegu 160 tys km musze go zapytac czy jeszcze ja ma.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...