Maniusiek28 Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 (edytowane) W passacie AVB miałem: GTB2260, FIMIC, Pompki Al, sprzęgło BRD, skrzynia DQS, wydech przelot, kolektor ssący AVF/AWX wynik 237km/465Nm i jeździ do dziś i ma sie dobrze, więc AVB nie takie słabe. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/160797-kilka-zmian-mojego-paska-czyli-avb-ze-zdwojona-moca/?hl=%2Bpassata+%2Bavb#entry3205344 Edytowane 9 Marca 2016 przez Maniusiek28
Zieluu Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 Podłączę sie do tematu. Rowniez posiadam AVB, długo sie zastanawiałem nad programem, ale z racji na brak dynamiki ze względu na masę auta, na wiosnę wpada program i jak wyżej planuje wybrać sie do Grześka, poznałem osobiście i na prawde po rozmowie,podejściu i wiedzy,jest on odpowiednia osoba do przeprowadzenia tej operacji [emoji6] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
zadzik Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 (edytowane) Po zebraniu gratów programik i teraz się bardzo przyjemnie jeździ 214 km i 449 Nm http://www.directupload.net/file/d/4292/etljqk2u_jpg.htm Edytowane 13 Marca 2016 przez zadzik
Zieluu Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 Po zebraniu gratów programik i teraz się bardzo przyjemnie jeździ 214 km i 449 Nm http://www.directupload.net/file/d/4292/etljqk2u_jpg.htm Srogi wynik
Blachu Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 Wynik wynikem, ale gdzie jest dół? Do 2400rpm nic się nie dzieje... A auto chyba hamowane na 5 biegu patrząc na opis na wykresie... Turbo gtb1756vk??
zadzik Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 (edytowane) Turbo niestety BRD i tak wstaje co zrobić. Jeśli byłoby gtb1756vk podejrzewam, że byłoby zdecydowanie lepiej. Widocznie taki urok tych sprężarek. Tak auto hamowane na 5 biegu - wrzucona skrzynia hck. Jedyny plus to to, że graty mniej cierpią jeśli moment wyżej. Przed strojeniem było: http://www.directupload.net/file/d/4300/mluvt7zn_jpg.htm Już w tym samochodzie nic więcej nie kombinuje . Edytowane 21 Marca 2016 przez zadzik
Blachu Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 Hmm tak szczerze to dosyć mocno optymistyczny wynik jak na turbo brd... Co tam zmienione prócz turbo?
zadzik Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 (edytowane) Wrzucone pompowtryski AL, Turbo BRD, Fmic, i skrzynia HCK, sprzęgło BRD obite kevlarem, egr zaślepiony i kat wywalony. Hamownia pokazuje dobrze bo robiliśmy u tego gościa 4 auta i wyniki serii wychodziły rozsądnie także to raczej odpada. Z resztą miałem porównanie bo 1 chip był w V-techu także pokazało to samo już u tego tunera. Silnik w serii miał z tego co pamiętam 110 km, więc zdrowy. Może parę km dorzuciło paliwko bo verva I pompki udało misę w miarę w dobrym stanie kupić bo wartości jakie wskazywały bliskie 0 Edytowane 21 Marca 2016 przez zadzik
spanky Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 (edytowane) dwa dni temu robiłem podobny setup z tym , że w silniku AVF ... program bez napinki na maksymalną moc ale BRD wstawało jak głupie ... (turbo po delikatnej korekcie mechanicznej wykonanej przez krzysiek1606) pomiar robiony na 4-tym biegu http://www.facebook.com/edctuning/posts/981650395246254:0 Edytowane 21 Marca 2016 przez spanky
zadzik Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 (edytowane) Ja nie mam spinki na maksymalną moc wyszło jak wyszło i tyle, teraz trzeba jeździć . Już wystarczy dokładania do tego samochodu bo niedługo to koszty gratów przewyższą wartość auta . Spanky z następnym samochodem przyjeżdżam do Ciebie Edytowane 22 Marca 2016 przez zadzik
danwidlo Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Witam, też jestem posiadaczem B6 z silnikiem AVB. Chciałem się zapytać kto w Małopolsce jest w stanie poradzić sobie z montażem nowej turbiny AWX i zrobieniem do tego softa? Będę wdzięczny za sprawdzone kontakty :-) Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Witam, też jestem posiadaczem B6 z silnikiem AVB. Chciałem się zapytać kto w Małopolsce jest w stanie poradzić sobie z montażem nowej turbiny AWX i zrobieniem do tego softa? Będę wdzięczny za sprawdzone kontakty :-) Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Witam, też jestem posiadaczem B6 z silnikiem AVB. Chciałem się zapytać kto w Małopolsce jest w stanie poradzić sobie z montażem nowej turbiny AWX i zrobieniem do tego softa? Będę wdzięczny za sprawdzone kontakty :-) Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Witam, też jestem posiadaczem B6 z silnikiem AVB. Chciałem się zapytać kto w Małopolsce jest w stanie poradzić sobie z montażem nowej turbiny AWX i zrobieniem do tego softa? Będę wdzięczny za sprawdzone kontakty :-) Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Plusa1338 Opublikowano 25 Lipca 2016 Opublikowano 25 Lipca 2016 Witam wszystkich, mam pytanie odnośnie AVF vs AWX. Moje audi tutaj: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/365471-skromne-a4-b6-19tdi/#entry4886899 Co konkretnego polecalibyscie mi na początek przy zwiększaniu rozsądnej mocy? Pozdrawiam
sgn1808 Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 Z tego co wyczytalem to te same turbiny. Sam mysle nad zwiekszeniem mocy w swojej avb. Mysle nad turbem brd,fmic badz ic z 2.5 ale przydalo by sie sprzeglo bo seria raczej nie dzwignie 180 km i moment okolo 400 nm. I tu sie pojawia problem koszta! Odwieczny poblem. Turbo brd okolo 1000 zl fmic to samo a wiec mamy 2000 zl do tego sprzeglo brd 1000 zl program u gregora 1200 zl mamy kwote 4200 zl a co po drodze jeszcze ? Tego nikt nie wie. Dlatego chyba zmienie turbine na awx obije sprzeglo kewlarem i wrzuce program 160 km i moment rzedu 360-380 nm to rownie dobry wynik. Wysłane z mojego LIVE2 przy użyciu Tapatalka
Samsung19 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Ja miałem awx-a i miałem 168 km i 370 niutów robił mi kolega Spanky
Plusa1338 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Chciałbym osiągnąć max 170-180km w moim AVB , jakie modyfikacje musiałbym przeprowadzić aby taki wynik otrzymać ? Pozdrawiam
zadzik Opublikowano 28 Grudnia 2016 Opublikowano 28 Grudnia 2016 (edytowane) Turbina od awxa i powinno byc ok 160 km Edytowane 28 Grudnia 2016 przez zadzik
Plusa1338 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Turbina od awxa i powinno byc ok 160 km Z samej turbiny od AWX az tyle wzrośnie? A jeśli zmienie na turbine GTB1756VK ? co sądzisz ? czy musze do tej zmiany jeszcze cos dokupic ?
zadzik Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Poczytaj to będziesz wiedział, jest opisane co ludzie montują i jakie moce osiągają. Nawet w tym wątku jest o tym. Wszystko zależy od kasy jaką chcesz przeznaczyć na mody. Jeśli turbo gtb to musisz zmienić pompowtryski, założyć fmic, na bank zmienić hamulce na większe co najmniej 320 przód i 288 tył bo na ori to można się bujać jak masz 100 km, i oczywiście sprzęgło na mocniejsze 240mm plus skrzynia.
Plusa1338 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Poczytaj to będziesz wiedział, jest opisane co ludzie montują i jakie moce osiągają. Nawet w tym wątku jest o tym. Wszystko zależy od kasy jaką chcesz przeznaczyć na mody. Jeśli turbo gtb to musisz zmienić pompowtryski, założyć fmic, na bank zmienić hamulce na większe co najmniej 320 przód i 288 tył bo na ori to można się bujać jak masz 100 km, i oczywiście sprzęgło na mocniejsze 240mm plus skrzynia. Czytalem caly watek , chcialem tylko zapytac, ale prędzej pokusze sie o turbo AWX i moze jakis chip . Dzięki za odpowiedź
zadzik Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Po zmianie turbo moc nie wzrosnie musisz zmienic mape jesli chcesz to moj kumpel ma do sprzedania turbo awx ori w bdb stanie po przebiegu 160 tys km musze go zapytac czy jeszcze ja ma.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się