michcio1985 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Opublikowano 22 Grudnia 2016 na amortyzatorze masz uwypuklenie do osadzenie talerzyka, rozbierzesz to zobaczysz
tobias Opublikowano 22 Grudnia 2016 Opublikowano 22 Grudnia 2016 te uwypuklenie blokuje obracanie talerzyka? przeczytałem cały temat i jeden z kolegów coś pisal, że mu się palcem obraca talerzyk...
kaman Opublikowano 22 Grudnia 2016 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Uwypuklenie blokuje talerzyk, nie ma szans zeby nim obracać. Wyciągasz cały amortyzator, zdejmujesz sprężynę, stukniesz młotkiem w talerzyk i musi Ci in zeskoczyć. Zakładasz nowy i tyle. Zero spawania, klejenia i innego kombinowania [emoji6] Jak masz ori 1BA/BE/BV to wszystko podejdzie jak należy [emoji4] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
.Pablo. Opublikowano 27 Grudnia 2016 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Uwypuklenie blokuje talerzyk, nie ma szans zeby nim obracać. Wyciągasz cały amortyzator, zdejmujesz sprężynę, stukniesz młotkiem w talerzyk i musi Ci in zeskoczyć. Zakładasz nowy i tyle. Zero spawania, klejenia i innego kombinowania [emoji6] Jak masz ori 1BA/BE/BV to wszystko podejdzie jak należy [emoji4] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Nie wprowadzajcie kolegi w błąd na amorkachyba z b7 jest na całym obwodzie pogrubienie i można talerzyk w różnych pozycjach zamontować. Ja mam talerzyk z b5 nic się nie dzieje, nic nie stuka, opon nie tnie. Jak założysz sprężyne talerzyk jest docisniety i nic się nie obraca.
kaman Opublikowano 27 Grudnia 2016 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Mam amorki z B7 i nie zauważyłem żeby pogrubienie było na całym amortyzatorze. Mogłem założyć talerzyk tylko w jednej pozycji [emoji848] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Kornel1989 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Ja potwierdzam że w amorkach 1ba i 1be talerzyk się obraca i ustawia się to jak się chce, ale jak sprężyna dociśnie go to już siedzi i jest ok. Nie ma w tym modzie noc niebezpiecznego i można śmiało wsadzić ten talerzyk aby obniżyć przód auta.
tobias Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 to jak to jest w końcu? chyba z uwagi na bezpieczną jazdę lepiej aby było uwypuklenie aby talerzyk był w swoim miejscu.
kaman Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Ale w zmianie talerzyków nic niebezpiecznego nie ma. Po prostu zakładasz talerzyk w takiej samej pozycji w jakiej miałeś założone wcześniej i tyle. Po skręceniu całego zawieszenia nie ma prawa nic się obracać, bez paniki [emoji16] Także zmieniaj talerzyki i ciesz się niższym przodem o te 1,5 cm [emoji6] Gdybym miał ponownie zmieniać to nawet bym się nie zastawiał bo koszt talerzyków jest niewielki (ja dorwałem za 50 zł dwa amortyzatory z talerzykami z B5), a efekt końcowy jest świetny [emoji4] Aczkolwiek chciałbym jeszcze go obniżyć bo ciagle mi mało, ot takie zboczenie [emoji13] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
tobias Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 zbieżność koniecznie do robienia po tym zabiegu?
kaman Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Jedna szkoła mówi, ze po jakiekolwiek zmianie w zawieszeniu powinno się sprawdzić zbieżność. Inni uważają to za głupotę i brak konieczności. Osobiście się nie wypowiadam na ten temat ponieważ nie mam o tym żadnego pojęcia. Niech się na ten temat wypowie osoba która ma pojęcie [emoji6] Ja miałem zbieżność sprawdzona z tego względu, ze zmieniałem zawieszenie z 1BA na 1BE + były sprawdzane wszystkie elementy zawieszenia. A ze przeglądał to znajomy mechanik to sprawdził przy okazji zbieżność. Ale co tam mu wyszło to Ci nie powiem bo nawet nie dopytywałem. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
tobias Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Osobiście się nie wypowiadam na ten temat ponieważ nie mam o tym żadnego pojęcia. Niech się na ten temat wypowie osoba która ma pojęcie dziwne, w zbieżności nic nie wiesz ale w temacie bezpieczeństwa obracania/nieobracania wymienionych talerzyków tak? wolalbym jednak porozmawiać z Twoim mechanikiem
kaman Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Bo byłem przy tym jak wymieniał talerzyki i mu pomagałem... Resztę sam ogarniał, a ja w centrum załatwiałem swoje sprawy dlatego nie wypowiadam się na temat zbieżności bo nie wiem co mu wyszło. Doszukujesz się niewiadomo czego, wiec z mojej strony EOT, niech wypowie się ktoś ogarniemy w sprawach zbieżności. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
tobias Opublikowano 15 Stycznia 2017 Opublikowano 15 Stycznia 2017 pytanko jeszcze gumy pod sprężynę z b7 podejdą pod ten talerzyk z b5? czy muszę zakładać koniecznie od b5?
zelek2012 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Tak normalnie gumy od b7 wkładasz :-) Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
tobias Opublikowano 16 Stycznia 2017 Opublikowano 16 Stycznia 2017 pytam się bo mam też własnie od b5 i ciekawe które bardziej uklepane -to zawsze troche niżej tych mm hehe
damian92x Opublikowano 2 Lutego 2017 Opublikowano 2 Lutego 2017 Panowie czy ktoś zakładał te talerzyki na amortyzatory KYB?
Dezmond Opublikowano 3 Marca 2017 Opublikowano 3 Marca 2017 (edytowane) Jak coś to mam parę talerzyków 8d0412103b-02 Edytowane 3 Marca 2017 przez Dezmond
byradzio Opublikowano 3 Marca 2017 Opublikowano 3 Marca 2017 Jaka cena? i Jaki stan jak coś to rezerwuję:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się