Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Obniżenie przodu talerzykami sprężyn od A4 B5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

na amortyzatorze masz uwypuklenie do osadzenie talerzyka, rozbierzesz to zobaczysz

Opublikowano

te uwypuklenie blokuje obracanie talerzyka? przeczytałem cały temat i jeden z kolegów coś pisal, że mu się palcem obraca talerzyk...

Opublikowano

Uwypuklenie blokuje talerzyk, nie ma szans zeby nim obracać. Wyciągasz cały amortyzator, zdejmujesz sprężynę, stukniesz młotkiem w talerzyk i musi Ci in zeskoczyć. Zakładasz nowy i tyle. Zero spawania, klejenia i innego kombinowania [emoji6] Jak masz ori 1BA/BE/BV to wszystko podejdzie jak należy [emoji4]

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Uwypuklenie blokuje talerzyk, nie ma szans zeby nim obracać. Wyciągasz cały amortyzator, zdejmujesz sprężynę, stukniesz młotkiem w talerzyk i musi Ci in zeskoczyć. Zakładasz nowy i tyle. Zero spawania, klejenia i innego kombinowania [emoji6] Jak masz ori 1BA/BE/BV to wszystko podejdzie jak należy [emoji4]

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Nie wprowadzajcie kolegi w błąd na amorkachyba z b7 jest na całym obwodzie pogrubienie i można talerzyk w różnych pozycjach zamontować. Ja mam talerzyk z b5 nic się nie dzieje, nic nie stuka, opon nie tnie. Jak założysz sprężyne talerzyk jest docisniety i nic się nie obraca.

Opublikowano

Mam amorki z B7 i nie zauważyłem żeby pogrubienie było na całym amortyzatorze. Mogłem założyć talerzyk tylko w jednej pozycji [emoji848]

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Ja potwierdzam że w amorkach 1ba i 1be talerzyk się obraca i ustawia się to jak się chce, ale jak sprężyna dociśnie go to już siedzi i jest ok. Nie ma w tym modzie noc niebezpiecznego i można śmiało wsadzić ten talerzyk aby obniżyć przód auta.

Opublikowano

to jak to jest w końcu? chyba z uwagi na bezpieczną jazdę lepiej aby było uwypuklenie aby talerzyk był w swoim miejscu.

Opublikowano

Ale w zmianie talerzyków nic niebezpiecznego nie ma. Po prostu zakładasz talerzyk w takiej samej pozycji w jakiej miałeś założone wcześniej i tyle. Po skręceniu całego zawieszenia nie ma prawa nic się obracać, bez paniki [emoji16] Także zmieniaj talerzyki i ciesz się niższym przodem o te 1,5 cm [emoji6] Gdybym miał ponownie zmieniać to nawet bym się nie zastawiał bo koszt talerzyków jest niewielki (ja dorwałem za 50 zł dwa amortyzatory z talerzykami z B5), a efekt końcowy jest świetny [emoji4] Aczkolwiek chciałbym jeszcze go obniżyć bo ciagle mi mało, ot takie zboczenie [emoji13]

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

zbieżność koniecznie do robienia po tym zabiegu?

Opublikowano

Jedna szkoła mówi, ze po jakiekolwiek zmianie w zawieszeniu powinno się sprawdzić zbieżność. Inni uważają to za głupotę i brak konieczności. Osobiście się nie wypowiadam na ten temat ponieważ nie mam o tym żadnego pojęcia. Niech się na ten temat wypowie osoba która ma pojęcie [emoji6]

Ja miałem zbieżność sprawdzona z tego względu, ze zmieniałem zawieszenie z 1BA na 1BE + były sprawdzane wszystkie elementy zawieszenia. A ze przeglądał to znajomy mechanik to sprawdził przy okazji zbieżność. Ale co tam mu wyszło to Ci nie powiem bo nawet nie dopytywałem.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Osobiście się nie wypowiadam na ten temat ponieważ nie mam o tym żadnego pojęcia. Niech się na ten temat wypowie osoba która ma pojęcie

dziwne, w zbieżności nic nie wiesz ale w temacie bezpieczeństwa obracania/nieobracania wymienionych talerzyków tak? wolalbym jednak porozmawiać z Twoim mechanikiem :)

Opublikowano

Bo byłem przy tym jak wymieniał talerzyki i mu pomagałem... :facepalm: Resztę sam ogarniał, a ja w centrum załatwiałem swoje sprawy dlatego nie wypowiadam się na temat zbieżności bo nie wiem co mu wyszło. Doszukujesz się niewiadomo czego, wiec z mojej strony EOT, niech wypowie się ktoś ogarniemy w sprawach zbieżności.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

z przodu nie trzeba ustawiać

Opublikowano

pytanko jeszcze gumy pod sprężynę z b7 podejdą pod ten talerzyk z b5?  czy muszę zakładać koniecznie od b5? 

Opublikowano

Tak normalnie gumy od b7 wkładasz :-)

Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

pytam się bo mam też własnie od b5 i ciekawe które bardziej uklepane -to zawsze troche niżej tych mm :D hehe

Opublikowano

Panowie czy ktoś zakładał te talerzyki na amortyzatory KYB?

Opublikowano

właśnie pasują od KYB?

Opublikowano (edytowane)

Jak coś to mam parę talerzyków 8d0412103b-02

Edytowane przez Dezmond
Opublikowano

Jaka cena? i Jaki stan :) jak coś to rezerwuję:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...