kalina Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 Witam. Na zimnym silniku temp. zewnętrzna ok 5 oC, klimatronik w kanale 49 pokazuje 30 oC, póżniej w miarę rozgrzewania silnika wartości na szafie i w klimatroniku wyrównują się. Czujnik do wymiany?? [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 27-01-2007, 14:45 ] temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 W kanale 49 na zimnym silniku powinna byc wartość 49. Co się dzieje po rozgrzaniu silnika ? Co pokazuje VAG i wskaźnik na szafie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalina Opublikowano 27 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 Co się dzieje po rozgrzaniu, sprawdzę wieczorem. Ale tak przy 60 oC na szafie to samo było na klimatroniku. Vag`a nie mam. ------------------------------ Właśnie się dokopałem do informacji na ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 Generalnie powinno byc tak: - szafa: wskazówka lezy na lewym boku, 49 - 49, VAG: temperatura otoczenia - szafa: 70 st C, 49 - 70 st C, VAG: 70 st C - szafa:90 st C, 49 - 80 st C, VAG: 80 st C Później wskazanie na szafie nie ulega zmianie. tak jest w B5 AFN `97 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sprinter Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 Generalnie powinno byc tak:- szafa: wskazówka lezy na lewym boku, 49 - 49, VAG: temperatura otoczenia - szafa: 70 st C, 49 - 70 st C, VAG: 70 st C - szafa:90 st C, 49 - 80 st C, VAG: 80 st C Później wskazanie na szafie nie ulega zmianie. tak jest w B5 AFN `97 Oczywiście na koniec wszystkie trzy mają wskazywać 90 Z jednym się nie zgodzę. Na maksymalnie zimnym silniku klimatron zawsze stoi u mnie na 45 i od tej wartości rośnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalina Opublikowano 27 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 No i po nagrzaniu na blacie 90 a na klimatroniku 82-84 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damos Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 - szafa: wskazówka lezy na lewym boku, 49 - 49, VAG: temperatura otoczenia - szafa: 70 st C, 49 - 70 st C, VAG: 70 st C - szafa:90 st C, 49 - 80 st C, VAG: 80 st C Później wskazanie na szafie nie ulega zmianie. tak jest w B5 AFN `97 Zgadza się - tak to wygląda w B5 AFN '97 Quattro :one: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sprinter Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 No i po nagrzaniu na blacie 90 a na klimatroniku 82-84 No jeśli nawet po dłuższym jeżdżeniu trzyma te 82-84, to zakładaj nowy termostat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 No i po nagrzaniu na blacie 90 a na klimatroniku 82-84 Termostat do wymiany. Byle na oryginalny Oczywiście dodam że po nagrzaniu w kanale 49 temp waha się od 90 do 92 st C (przy bocurowaniu dochodzi do 100 st C :diabelek: ) [ Dodano: 28-01-2007, 07:56 ] Generalnie powinno byc tak:- szafa: wskazówka lezy na lewym boku, 49 - 49, VAG: temperatura otoczenia - szafa: 70 st C, 49 - 70 st C, VAG: 70 st C - szafa:90 st C, 49 - 80 st C, VAG: 80 st C Później wskazanie na szafie nie ulega zmianie. tak jest w B5 AFN `97 Oczywiście na koniec wszystkie trzy mają wskazywać 90 Z jednym się nie zgodzę. Na maksymalnie zimnym silniku klimatron zawsze stoi u mnie na 45 i od tej wartości rośnie Popsuty :one: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sprinter Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Popsuty :one: Pfffff, ale jak mu ładnie tył oglądałeś P.S. koniec OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalina Opublikowano 6 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Panowie odświeżam. Zmieniłem dzisiaj termostat na ori(35 zł). Teraz klimatronik pokazuje 90 - 92 czyli jest ok.( może to zasługa nowego G12) będe gotować stary termo i zobaczymy. Najlepsze jest to że za skurczykyka niechce się otworzyć i wpuścić mi wody do chłodnicy - za zimno na dworze. Teraz musze jeżdzić z butlą, bo niewiadomo kiedy to się stanie. P.S - jak ktoś będzie zmieniać to uprzedzam że wiaderko się nie nadaje do łapania wody - łapałem za kołnierz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Co ty gadasz, nie ma nic lepszego od wiadra, no chyba że wysysarka :twisted: ;P Drogawy ten termostat, ja wczoraj za zamiennik 044 121 113 z Wahlera dawałem 25 zeta (z komplecikiem uszczeleczek), a za ori chcieli 28 (tylko że tak na prawdę nie miałem gwarancji, że prawdziwy ori), więc kupiłem Wahlera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zdeniu Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 małe OT odnośnie tych rzekomych ORI termostatów ori to koszt rzędu 70-90zł w serwisie kwesta rabatu tak więc 28-35 to na pewno nie ori Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiki Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 a za ori chcieli 28 :eek: ori AUDI ! tak tanio,przecież coś około 80zł z uszczelką kosztuje :confused: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Popsuty :one: Pfffff, ale jak mu ładnie tył oglądałeś P.S. koniec OT OT: Po wyrównaniu mocy zapraszam na testy na śniegu, zresztą mogę zaprosić na nie i bez chipa. Na zlocie też chyba gorszą średnią czasów miałeś i latałęs po trawnikach [ Dodano: 06-02-2007, 23:39 ] Panowie odświeżam. Zmieniłem dzisiaj termostat na ori(35 zł). Teraz klimatronik pokazuje 90 - 92 czyli jest ok.( może to zasługa nowego G12) będe gotować stary termo i zobaczymy. Najlepsze jest to że za skurczykyka niechce się otworzyć i wpuścić mi wody do chłodnicy - za zimno na dworze. Teraz musze jeżdzić z butlą, bo niewiadomo kiedy to się stanie. P.S - jak ktoś będzie zmieniać to uprzedzam że wiaderko się nie nadaje do łapania wody - łapałem za kołnierz. Za 35 zł to raczej nie był ori , ale widac że kolejny AFN został wyleczony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Panowie odświeżam. Zmieniłem dzisiaj termostat na ori(35 zł) cos nie chce mi sie wierzyc ze to ori .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Witam po małej nieobecności w związku z powiększeniem rodzinki ... W tym czasie zajęłem się troszkę autkiem i wkońcu zajęłem się tematem wskazywania niskiej temperatury na budziku co ciekawe latem wskakiwał na 90st.C przy włączonej klimie bez klimy ok. 80st.C i podejrzewałem czujnik. Od niedawna coś sie pogorszyo bo nagrzewał sie max do 75st.C i dodatkowo zaliczyłem rekordowe spalanie. Wiec zakupiłem termostat OOOO z o-ringiem i płyn G12+ koszty: oryginalny termostat z o-ringiem + przesyłka 36zł (nie podawżajcie że to nie orginał lub odrzut jakiś - jak to ma miesce często w przypadku czujników temp. - bo idetyko jak ten wymontowany - made in Germany (żadne France) - no i pracuje jak ta lala), płyn (koncentrat) 3 lity kupione w ASO Skody. Teraz autko rozgrzewa się do 89-90 choć w zależności od stylu jazdy wskazuje 88-92st.C. Co ważne odczyt z budzika pokrywa się idalnie z odczytem z kanału 49 na klimatroniku. Czyli wskazówka idzie od 60 zgodnie z wskazaniami na klimatroniku. Zauważyłem że i autko jakoś lepiej zaczęło jezdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalina Opublikowano 7 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Apropo ceny - poprosiłem oryginał, jak mi powiedział cenę to się roześmiałem. Towar był bez opakowania, więc podejrzewam że w ASO się komuś rączki lepią. Kupowałem u R.Śmietanki(rs service) - jemu jestem skłonny wierzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Cena wynika ze specyfiki rynku i bardzo wysokich narzutów nakładanych przez ASO. Sprzedaż bez opakowania podyktowana jest niższą ceną i tym, że sklepy inne niż ASO nie mogą sprzedawać produktów ze znakami bez zgody właściciela. Nie sądzę, żeby to było wyniesione na lewo z salonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrl Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Ja dziś wymieniłem płyn i termostat ale wskaźnik na desce dalej wariuje, ale byłem na kompie i wszystko gra, brak poważnych błędów Ale jest ale czujnik z bloku silnika pokazuje 87 stopni ale czujnik w rurce tuz przy silniku pokazuje 70 stopni i na zegarze na desce kłamie o 10 stopni i jak jutro wymienie czujnik (niebieski) to zobaczymy czy ten wskaźnik na zegarze bedzie stał na 90 stopniach bo wczesniej tak było. Termostat kupiłem za 50 zł a płyn G12+ w skodzie po 20 zł za butelke 1l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się