marek89 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 (edytowane) Mateusz69. Sprobuj jeszcze regulacji pompowtryskow. U mnie po regulacji silnik zdecydowanie ciszej chodzi. Jakie masz bipy w gr. 23? Oddałem mechanikowi który mi robił auto i kazałem mu to poprawić nie wdając się w szczegóły. Przed naprawą auto zdecydowanie głośniej chodziło na biegu jałowym, ale podczas dodawania gazu nie było takiego dudnienia jak to miało miejsce po jego złożeniu. Po montażu na nowo głowicy auto zdecydowanie ciszej chodzi ale to dudnienie mnie przeraża (( Zobaczymy pożyjemy, znów bez auta f*ck :/// Sprawdź broki w wałkach dźwigienek PD-ków, chyba już tylko to zostało do sprawdzenia Piotrsob1 Winą tego dudnienia na pewno nie są borki w wałkach, w ogóle jeżeli ich nie ma to co się może stać? u mnie kiedys takie dudnienie powodowaly panewki niestety...po wymianie i delikatnym szlifie panewek aby walek idealnie gladko sie obracal byla cisza jak makiem zasial...tylko ze dudnienie bylo typowo z filtra jakby conajmniej walek byl umarty Edytowane 22 Kwietnia 2015 przez marek89
piotrsob1 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 (edytowane) Sprawdź broki w wałkach dźwigienek PD-ków, chyba już tylko to zostało do sprawdzenia Piotrsob1 Winą tego dudnienia na pewno nie są borki w wałkach, w ogóle jeżeli ich nie ma to co się może stać? Powiedz z kąt ta pewność, sprawdzałeś ich obecność na swoich miejscach ? Jak jednego lub więcej broków nie ma na swoim miejscu, to spada drastycznie ciśnienie oleju, hydro popychacze zaworów się nie napełniają, zawory się niecałkowicie otwierają , jest problem z opróżnianiem cylindrów i przez to część spalin z nich się cofa do kolektora dolotowego po otwarciu zaworów ssących, a to właśnie objawia się dudnieniem z niego Drugą przyczyną dudnienia może być wytarty wałek rozrządu Edytowane 22 Kwietnia 2015 przez piotrsob1
Mateusz69 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2015 u mnie kiedys takie dudnienie powodowaly panewki niestety...po wymianie i delikatnym szlifie panewek aby walek idealnie gladko sie obracal byla cisza jak makiem zasial...tylko ze dudnienie bylo typowo z filtra jakby conajmniej walek byl umarty Umnie wałek jest nówka sztuka panewski w STD. więc to raczej nie to. Sprawdzę jeszcze te broki kurde jeszcze raz dokładnie ;/
xXPiotrekXx19 Opublikowano 17 Lipca 2020 Opublikowano 17 Lipca 2020 Panowie ja u siebie wymieniłem komplet uszczelniaczy pompo wtrysków oraz nowe śruby i do tego nowa uszczelka pokrywy. Przy tym zabiegu wyczyściłem też przepustnice oraz zawór egr. I korekcję na kompie poprawiły się lecz jakieś dymienie na zimnym jest wydaje mi się że na czarny kolor tym razem bo przed wymianą uszczelniaczy kopcił na zimnym na niebiesko i po wyjęciu wtrysków uszczelniacze były w bardzo złym stanie skruszone i popekane. Co teraz może być nie tak z tym dymieniem czy to normalne to jest bardzo mało widoczne i tylko na zimnym miałem zamiar jeszcze wyczyścić wtryski poprzez preparat tec2000 wpiąć aby chodził tylko na tym preparacie przez parę minut może coś pomoże ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się