Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BPW] zimny silnik dymi na niebiesko


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Mateusz69. Sprobuj jeszcze regulacji pompowtryskow. U mnie po regulacji silnik zdecydowanie ciszej chodzi. Jakie masz bipy w gr. 23?

Oddałem mechanikowi który mi robił auto i kazałem mu to poprawić nie wdając się w szczegóły. Przed naprawą auto zdecydowanie głośniej chodziło na biegu jałowym, ale podczas dodawania gazu nie było takiego dudnienia jak to miało miejsce po jego złożeniu. Po montażu na nowo głowicy auto zdecydowanie ciszej chodzi ale to dudnienie mnie przeraża :((( Zobaczymy pożyjemy, znów bez auta f*ck :///

Sprawdź broki w wałkach dźwigienek PD-ków, chyba już tylko to zostało do sprawdzenia

Piotrsob1

Winą tego dudnienia na pewno nie są borki w wałkach, w ogóle jeżeli ich nie ma to co się może stać?

u mnie kiedys takie dudnienie powodowaly panewki niestety...po wymianie i delikatnym szlifie panewek aby walek idealnie gladko sie obracal byla cisza jak makiem zasial...tylko ze dudnienie bylo typowo z filtra jakby conajmniej walek byl umarty

Edytowane przez marek89
Opublikowano (edytowane)

Sprawdź broki w wałkach dźwigienek PD-ków, chyba już tylko to zostało do sprawdzenia

Piotrsob1

Winą tego dudnienia na pewno nie są borki w wałkach, w ogóle jeżeli ich nie ma to co się może stać?

Powiedz z kąt ta pewność, sprawdzałeś ich obecność na swoich miejscach ?

Jak jednego lub więcej broków nie ma na swoim miejscu, to spada drastycznie ciśnienie oleju, hydro popychacze zaworów się nie napełniają, zawory się niecałkowicie otwierają , jest problem z opróżnianiem cylindrów i przez to część spalin z nich się cofa do kolektora dolotowego po otwarciu zaworów ssących, a to właśnie objawia się dudnieniem z niego :naughty::hi:

Drugą przyczyną dudnienia może być wytarty wałek rozrządu :whistling:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

u mnie kiedys takie dudnienie powodowaly panewki niestety...po wymianie i delikatnym szlifie panewek aby walek idealnie gladko sie obracal byla cisza jak makiem zasial...tylko ze dudnienie bylo typowo z filtra jakby conajmniej walek byl umarty

Umnie wałek jest nówka sztuka panewski w STD. więc to raczej nie to.

Sprawdzę jeszcze te broki kurde jeszcze raz dokładnie ;/

Opublikowano

Panowie ja u siebie wymieniłem komplet uszczelniaczy pompo wtrysków oraz nowe śruby i do tego nowa uszczelka pokrywy. Przy tym zabiegu wyczyściłem też przepustnice oraz zawór egr. I korekcję na kompie poprawiły się lecz jakieś dymienie na zimnym jest wydaje mi się że na czarny kolor tym razem bo przed wymianą uszczelniaczy kopcił na zimnym na niebiesko i po wyjęciu wtrysków uszczelniacze były w bardzo złym stanie skruszone i popekane. Co teraz może być nie tak z tym dymieniem czy to normalne to jest bardzo mało widoczne i tylko na zimnym miałem zamiar jeszcze wyczyścić wtryski poprzez preparat tec2000 wpiąć aby chodził tylko na tym preparacie przez parę minut może coś pomoże ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...