siwek23 Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 Chłopaki miał może ktoś z was problem typu ze w momencie dodawania gazu auto przestaje przyspieszać tylko jedzie jak zwykle D. Wywala blad czujnika doładowania turbiny czy jakoś tak możecie mnie na kierować najlepiej zdjeciami gdzie taki czujnik sie znajduje bo słyszałem ze sa niby jakieś dwa przed i zza turbina aha i wspomne ze po ponownym odpaleniu samochód znowu odzyskuje ducha do jazdy . Mowa o 1.9 tdi 115km. Z góry dzięki za pomoc
Kazek 1.9 Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 Przepływomierz kolego ci się pierdzieli ja u siebie tak miałem to wymiana i latasz dalej
eaglent Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 Przeplywka to ostateczność sprawdź wężyki podciśnienia najpierw, jak sztanga turbiny się rusza czy w pełnym zakresie, później N75 no i jak posprawdzasz to odepnij przepływke i zobacz czy jest jest tak jak powinno, jeśli tak to przeplywka jesli nie to któraś z rzeczy które wymieniłem
siwek23 Opublikowano 19 Marca 2015 Autor Opublikowano 19 Marca 2015 Na kompie wyswietla blad czujnika doladowania turbiny i dzieje mi sie tak bardzo rzadko i nie jestem wstanie sprawdzic odpinajac przeplywke bo musialbym tak jezdzic cholera wie jak dlugo jak juz tak sie stanie wystarczy ze odpale ponownie silnik i jedzie jak powinna A to N75 to co to ?
POWER-KRIS Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 (edytowane) I te wszystkie wężyki między nimi posprawdzaj bo się często przecieraja i jayca wychodzą. A tu co gdzie http://www.auditimes.pl/topic/811-lokalizacja-czujnik%C3%B3wsterownik%C3%B3w-element%C3%B3w-wykonawczych/ Edytowane 20 Marca 2015 przez POWER-KRIS
Lukasz_N Opublikowano 20 Marca 2015 Opublikowano 20 Marca 2015 Co wy macie z tym przepływomierzem??? Problem leży w nieprawidłowej regulacji ciśnienia doładowania. Błąd jaki wywala na kompie to na pewno 00575. Na początek zrób Basic Settings w grupie 011 i patrz, czy sztanga turbo prawidłowo się zachowuje.
lukaszooo Opublikowano 20 Marca 2015 Opublikowano 20 Marca 2015 skoro 115km to silnik AJM na PD ze zmienna geometrią. Wpada ci w awaryjny i dlatego nie jedzie. Sprawdz czy sztanga turbiny pracuje, robi sie to tak U ciebie raczej tak nie bedzie chodziło więc musisz sprawdzić podcisnienie i N75 jesli ok to geometria sie zapiekła.
Bartollo Opublikowano 20 Marca 2015 Opublikowano 20 Marca 2015 Blad czujnika ciśnienia doładowania (519) wywala jak ciśnienie doładowania wychodzi poza zakres pomiarowy map sensora(czujnika ciśnienia doładowania) występuje najczęściej z bledem 575. Powodem jest zmienna geometria turbo.
JacaTouran Opublikowano 20 Marca 2015 Opublikowano 20 Marca 2015 i tak własnie jest, ani przepływomierz, ani n75 tylko blokują się kierownice zmiennej geometrii.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się