Skocz do zawartości
IGNOROWANY

turbina 1.9tdi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chłopaki miał może ktoś z was problem typu ze w momencie dodawania gazu auto przestaje przyspieszać tylko jedzie jak zwykle D. Wywala blad czujnika doładowania turbiny czy jakoś tak możecie mnie na kierować najlepiej zdjeciami gdzie taki czujnik sie znajduje bo słyszałem ze sa niby jakieś dwa przed i zza turbina aha i wspomne ze po ponownym odpaleniu samochód znowu odzyskuje ducha do jazdy . Mowa o 1.9 tdi 115km.

Z góry dzięki za pomoc :)

Opublikowano

Przepływomierz kolego ci się pierdzieli ja u siebie tak miałem to wymiana i latasz dalej :)

Opublikowano

Przeplywka to ostateczność :decayed: sprawdź wężyki podciśnienia najpierw, jak sztanga turbiny się rusza czy w pełnym zakresie, później N75 no i jak posprawdzasz to odepnij przepływke i zobacz czy jest jest tak jak powinno, jeśli tak to przeplywka jesli nie to któraś z rzeczy które wymieniłem :D

Opublikowano

Na kompie wyswietla blad czujnika doladowania turbiny

i dzieje mi sie tak bardzo rzadko i nie jestem wstanie sprawdzic odpinajac przeplywke bo musialbym tak jezdzic cholera wie jak dlugo :)

jak juz tak sie stanie wystarczy ze odpale ponownie silnik i jedzie jak powinna

A to N75 to co to ?

Opublikowano

Zawór regulujący ciśnienie turbiny :)

Opublikowano (edytowane)

e836d1d36df995eadaa44feb0b953321.jpg

I te wszystkie wężyki między nimi posprawdzaj bo się często przecieraja i jayca wychodzą.

A tu co gdzie

http://www.auditimes.pl/topic/811-lokalizacja-czujnik%C3%B3wsterownik%C3%B3w-element%C3%B3w-wykonawczych/

Edytowane przez POWER-KRIS
Opublikowano

Co wy macie z tym przepływomierzem???

Problem leży w nieprawidłowej regulacji ciśnienia doładowania. Błąd jaki wywala na kompie to na pewno 00575.

Na początek zrób Basic Settings w grupie 011 i patrz, czy sztanga turbo prawidłowo się zachowuje.

Opublikowano

skoro 115km to silnik AJM na PD ze zmienna geometrią. Wpada ci w awaryjny i dlatego nie jedzie. Sprawdz czy sztanga turbiny pracuje, robi sie to tak

U ciebie raczej tak nie bedzie chodziło więc musisz sprawdzić podcisnienie i N75 jesli ok to geometria sie zapiekła.

Opublikowano

Blad czujnika ciśnienia doładowania (519) wywala jak ciśnienie doładowania wychodzi poza zakres pomiarowy map sensora(czujnika ciśnienia doładowania) występuje najczęściej z bledem 575. Powodem jest zmienna geometria turbo.

Opublikowano

i tak własnie jest, ani przepływomierz, ani n75 tylko blokują się kierownice zmiennej geometrii.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...