Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Montaż podświetlanych kratek nawiewów w modelach A4 przed II liftem


grippen

Rekomendowane odpowiedzi

Tak trzeba szlifować boczne kratki..na samym dole przy kablach(uwaga na kable) na całej długości i pasują bez problemów.Jak dobrze pamiętam to szlifowałem tylko kratkę od kierowcy bo od pasażera pasowało elegancko.. Tylko sobie przełóż same krateczki z EU do UK bo regulacja będzie odwrotnie w UK.Ja mam problem z środkową kratką mam strzałki grube skierowane do dołu. bo gdy chce dać żeby były do góry to się nie da bo ten tunel trzyma co jest na kratkach miedzy pojedyncza kratka a podwójną.Da sie to jakoś zmienić zeby było tak jak w EU?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Panowie warto brać kratki z angola i rezać czy lepiej szukać UE

( kratki z angola mam za 50 zeta. kpl. )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz angole, przekładasz środki ze starych i masz normalny zakres nawiewu góra-dół. Dobra cena.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz angole, przekładasz środki ze starych i masz normalny zakres nawiewu góra-dół. Dobra cena.

z podziękowaniem !!!

Ps. to właśnie chciałem usłyszeć.:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, i ja zakupilem sobie kratki za 50 zl. z tym ze porownujac je z kratkami kolegi autora postu jak to przedstawia fotka sa one inne pomijajac kolor. Glownie to mi chodzi o te male kratki. i malejace kropki. Zwroccie uwage ze jest to odwrotnosc.

3016439298.jpg

Przypuszczam ze jednak sa to kratki od angola. Gdyby tak bylo to doczytalem ze mozna zamontowac nowe ramki z kratkami wlozyc je w deske i bedzie ok ale regulacja bedzie skierowana bardziej w dol przez co dmuchac bedzie na nogi. Dlatego tez by trzeba bylo sciagnac same kratki czyli te srodki, i przelozyc od tych moich starych. I bedzie wtedy cacy. Pozostaje jednak kwestia pokretla otwierania zamykania "przepustnicy". By otworzyc nawiew w starych kratkach musialem pokretlem krecic do gory a aby zamknac to w dol. Tutaj wychodzic bedzie na to ze ze regulujac pokretlem do gory owszem przepustnica bedzie otwarta ale kropki beda sygnalizowac zamkniecie (male kropki beda widoczne), natomiast gdy bede pokretlo regulowal w dol to przepustnica bedzie zamknieta ale kropki beda sygnalizowac otwarcie (duze kropki beda widoczne). Z tego co widzialem to pokretla da rade wyciagnac, ale czy da rade je obrocic w kratce o 180 stopni lub moze zamienic prawa na lewa i lewa na prawa by kropki wlasciwie swiadczyly o otwarciu "przepustnicy"??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze odnośnie montażu kratek, nie wiem czy któryś z kolegów wspominał o podobnej metodzie, ale ja np. wpiąłem się przewodami przed wtyczkami do lampki podświetlającej schowek pasażera, jak na zdjęciu poniżej. Prz okazji widać którędy poszły przewody na stronę kierowcy - za tunelem nad radiem. To jest metoda dla bardziej leniwych z mniejszą ilością czasu :-P. Jedyny minus to, że w takiej instalacji regulacja natężenia podświetlenia nie obejmuje kratek, a świecą one normalnie po włączeniu świateł postojowych.

image.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:whistling: ja mam dokładnie tak samo. i tak chyba jeszcze ani razu tego ściemniacza nie używałem....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, wiem że mogę wpiąć się w lampkę schowka itp ale jaki kolor ma label od radia gdzie pojawia się napięcie po włączeniu świateł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czerwony/różowy, u mnie bardzo cienki

Wpisałem sie w lampkę schowka, i tak sciemniacza nigdy nie użyłem ponoć dziala :)

Wysłane z iJablka 4s za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sory Panowie ze tak pozno ale coz praca ...itd ;d

najpierw wyjmujemy kratke i doprowadzamy kratke i koleczko do takiej postaci

image.jpg

image.jpg

image.jpg

a oto efekt koncowy ;d

20131028_184809.jpg

20131028_184816.jpg

20131029_170950.jpg

ja uzylem 3 diod led do podswietlenia tego srednica okolo 6mm plus przyklejone na klej oprawki do kratek na ledy podlaczylem pod stacyjke oczywiscie dalem odpowiednie oporniki zeby ledy dlugo swiecily i jak przekrecam kluczyk to sie zapalaja juz niedlugo koncze srodkowa kratke to bedzie efekt ;p na ostatnim zdjeciu widac jak led jest przymocowany do tych drucikow trzeba odpowiednio podlaczyc plus i minus i odpowiedni zestaw opornikow ;p

myk na plus czy na minus ? ;p prosze o oceny ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogolnie fajnie ze masz checi grzebac cos w aucie i to cos innego czego jeszcze nikt nie robil... ale po pierwsze podepnij to sobie pod oswietlenie, zeby zapalaly sie razem z podswietleniem zegarow/przyciskow/itp, a podrugie niestety ale efekt jest nie porownywalny z podswietleniem kratek poliftowych :/ to zupelnie cos innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...