Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Montaż podświetlanych kratek nawiewów w modelach A4 przed II liftem


grippen

Rekomendowane odpowiedzi

świecą sie non stop nie zależnie od włączonych czy wyłączonych świateł właśnie w tym rzecz :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powinieneś w kostce oznaczonej jako A podpiąć pod pin 6 i 8:

(+) kolor przewodu w kostce pin 6 (biało-niebieski) podświetlenie możliwość regulacji intensywności podświetlenia z całą dechą]

masa kolor przewodu w kostce pin 8 (brązowy)

iso.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odswieze kotleta :wink4: pany jakie zarownki sa w kratkach do podswietlenia??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tam są diody czerwone nie żarówki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. zamontowałem własnie te kradki. przeciągnełewm ładnie kabelki i chciałem podłączyć pod radio (pod niebiesko-biały+ i brązowy-) ale bezpiecznik 5A mi wyskoczył 7,5 tez. teraz mam 10A i narazie nie wyskakuje ani sie nie zakopci z kabelków przy podłączeniu. tez tak mieliście czy coś jest u mnie nie tak??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. zamontowałem własnie te kradki. przeciągnełewm ładnie kabelki i chciałem podłączyć pod radio (pod niebiesko-biały+ i brązowy-) ale bezpiecznik 5A mi wyskoczył 7,5 tez. teraz mam 10A i narazie nie wyskakuje ani sie nie zakopci z kabelków przy podłączeniu. tez tak mieliście czy coś jest u mnie nie tak??

cos jest nie tak, ja tylko podlaczylem pod radio i wszystko smiga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepraszam juz wszystko ok delikatnie mi sie plusik z minusikiem stykał jedną nitką od kabelka na bezpieczniku 7,5a jest i nic sie nie dzieje:) :good:

jeszcze pytanie do Ciebie Nowal podświetlenie gałki tez pod to podłączyłeś???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a od angola podejdą bez problemu?

tylko trzeba troche przerobic bo inaczej bedą dmuchać

a można konkrety :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proste, by założyć angliki trzeba kratki odwrócić w związku z czym zakres regulacji zamiast być większy w górę (jak w normalnych) jest większy w dół, co przekłada się na to, ża dmuchniesz sobie kratkami na kolana a nie na czoło ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli wsadzając swoje stare kratki w nowe Angolskie, wszystko wraca do normy z jednymmałym "ale" tj. otwieranie/zamykanie jest odwrotnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli wsadzając swoje stare kratki w nowe Angolskie, wszystko wraca do normy z jednymmałym "ale" tj. otwieranie/zamykanie jest odwrotnie.

??? wyciagasz stare i wkladasz "Angolskie" tylko ze do gory nogami i prawa idzie na lewa strone a lewa na prawa, i masz regulacje do gory nogami i dmuchaja po nogach..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak Przemek mówi, szukaj EU, różnica w cenie jest nie wielka a masz tak jak natura przykazała :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wyciągniesz kratkę(samą kratka bez obudowy) z angielskiej i wsadzisz do niej kratkę z EU to wieje normalnie, zakres regulacji masz w górę, a nie w nogi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...