Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Montaż podświetlanych kratek nawiewów w modelach A4 przed II liftem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Można odświeżyć fotki bo się nie ładują :<?? Albo ktoś może wrzucić fote który to ten plus w wiązce radia?

Opublikowano

Dokładnie , można prosić o odświeżenie zdjęć?

Opublikowano

Również prosił bym o foty.

Opublikowano

podpinam się do tego bo też planuje wymianę właśnie u siebie i najbardziej sie zastanawiam jak podłaczyc te boczne bo ze srodkowymi mysle ze nie bedzie problemu :P

Panowie jaki kabel mam kupić żeby przedłużyć podłączenie ?? jak on się nazywa bo nie pamietam :huh:

Opublikowano (edytowane)

ja tez wczoraj zakladalem nawiewy poliftowe, wszystko podlaczylem pod lampke schowka tak jak poprzednicy :)

20151024_212835.jpg

20151024_175705.jpg

Edytowane przez Radekst
Opublikowano

tak a propo orientuje sie ktoś czy da sie zrobić niebieskie podświetlenie tych nawiewów jak i całego panelu bo mam niebieskie podświetlenie nóg i zastanawiam się :eusathink: czy można coś takiego zrobić i ewnetualnie jak to zrobić :D

Opublikowano

to jest podświetlane diodą taką 3 mm bodajże wymieniasz diode na niebieską i tyle

Opublikowano

Witam wszystkich i od razu z miejsca przepraszam za odkop ale może ktoś mógłby mi wyjaśnić pod który kabel konkretnie się podpiąć? Jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o te sprawy i nie wiem czy mam ciąć po prostu ten biało niebieski i czarny czy jak? Ktoś juz wcześniej coś u mnie za radiem podłączał i jest tak, że kabel biało niebieski jest połączony razem z czarnym ;d Dodaje zdjęcia dla ułatwienia. 

1.jpg

2.jpg

Opublikowano
Dnia 30.01.2017 o 19:55, Bereskarn napisał:

Witam wszystkich i od razu z miejsca przepraszam za odkop ale może ktoś mógłby mi wyjaśnić pod który kabel konkretnie się podpiąć? Jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o te sprawy i nie wiem czy mam ciąć po prostu ten biało niebieski i czarny czy jak? Ktoś juz wcześniej coś u mnie za radiem podłączał i jest tak, że kabel biało niebieski jest połączony razem z czarnym ;d Dodaje zdjęcia dla ułatwienia. 

1.jpg

2.jpg

Podepnij się pod żółty kabelek, który wychodzi z wiązki w samochodzie, a nie z radia. Sprawdź go dla pewności przed podpięciem miernikiem czy rzeczywiście przekazuje te 12V po zapłonie.
U mnie w wątku masz opisane co gdzie i pod co podpiąć - sprawdź. ;)

Opublikowano

Ok, w takim razie mam drugie pytanie, trochę głupie ale jak sprawdzić czy ten żółty kabelek ma te 12V? Tzn. da się go jakoś wyjąć czy muszę ciąć?;d Wiem, że wyżej było opisane ale ze wcześniejszych odpowiedzi wywnioskowałem, że mam podłączyć do biało-niebieskiego + do masy.

Opublikowano
10 godzin temu, Bereskarn napisał:

Ok, w takim razie mam drugie pytanie, trochę głupie ale jak sprawdzić czy ten żółty kabelek ma te 12V? Tzn. da się go jakoś wyjąć czy muszę ciąć?;d Wiem, że wyżej było opisane ale ze wcześniejszych odpowiedzi wywnioskowałem, że mam podłączyć do biało-niebieskiego + do masy.

Weź miernik do ręki i przebij się przez izolację do kabla. Przekręć kluczyk i będziesz wiedział. :)

Opublikowano

Kratki z anglika nie pasują. Pasuje tylko srodkowa.

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
18 godzin temu, osa_84 napisał:

Kratki z anglika nie pasują. Pasuje tylko srodkowa.

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
 

Tutaj cytat opisujący jak to jest z Anglikami.

Dnia 13.01.2017 o 23:22, ppatryk napisał:

Na początek kilka bardzo ważnych informacji!
Wszystkie kratki z II liftu pasują do Waszych przedliftów bez żadnej przeróbki oczywiście jeżeli pochodzą z wersji Europejskiej samochodu. Przestrzegam was przed Anglikami. Jest z nimi o wiele więcej pracy, aby je zamontować niż jest to z wersją Europejską, ponieważ wejście kratki do tunelu nawiewu skierowane jest w drugą stronę. O ile nie będziecie mieli problemu z montażem prawej i środkowej kratki to przy lewej musicie już nacinać, piłować i tego typu historie. Poza tym do Anglików będziecie musieli przełożyć środek z waszych starych kratek, ponieważ mają inny zakres regulacji góra - dół. Jakby tego było mało to wasze ukochane, wyczekane podświetlane pokrętła będą skierowane w drugą stronę. Oczywiście to są detale, do których chcący może się przyczepić, ale wolę was przestrzec przed czymś takim. :)

 

Opublikowano

Cześć :) Przepraszam za taki odkop ale chciałem się zapytać czy ktoś ma zdjęcia z pierwszego postu? Tego z opisem jak to zrobić. Ponieważ opis mam normalnie ale niestety nie pokazuje zdjęć. Pozdrawiam

Opublikowano

To jest banalne w wiązsce koło radia masz kabelek szaro niebieski jestam plus po włączeniu swiateł podłączasz go pod kratki nawiewu i tyle a drugi z kratek dajesz na mase 

Opublikowano

Odwieżę temat bo za pół darmo dorwałem podświetlane kratki EU + gumowe uszczelki oraz wiązki min. 15cm długości.

Mógłby mi ktoś napisać jaki przekrój przewodów kupić? Ori wiązka to przewody o przekroju 0.75mm2?

Opublikowano
W dniu 12.11.2018 o 18:45, Hezen napisał:

Odwieżę temat bo za pół darmo dorwałem podświetlane kratki EU + gumowe uszczelki oraz wiązki min. 15cm długości.

Mógłby mi ktoś napisać jaki przekrój przewodów kupić? Ori wiązka to przewody o przekroju 0.75mm2?

Do podświetlenia leci tak niski prąd, że każdy kabelek sobie poradzi. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...