Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Montaż podświetlanych kratek nawiewów w modelach A4 przed II liftem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a spróbój przełożyć same te kratki ze starych do nowych może to coś pomoże [br]Dopisany: 01 Luty 2009, 09:31_________________________________________________w kratkach masz też taką blaszkę może jakby ją odwrócić było by dobrze cholerka nie mam tych kratek przed sobą więc nie bardzo widzę wydaje mi się że to musi chodzić spróbój zamienić kratki

Opublikowano

Mi osobiscie to nie przeszkadza ale jesli komus tak to proponowal bym kupic kratki w wersji europejskiej ale trzeba sie liczyc ze sporym kosztem zakupu ja szukalem i ceny byly okolo 200 zl

bez przesady ceny sa takie same ja za swoje dalem 100 wersja euro na alllegro

Opublikowano

Mi osobiscie to nie przeszkadza ale jesli komus tak to proponowal bym kupic kratki w wersji europejskiej ale trzeba sie liczyc ze sporym kosztem zakupu ja szukalem i ceny byly okolo 200 zl

bez przesady ceny sa takie same ja za swoje dalem 100 wersja euro na alllegro

a ja mam pytanie z innej beczki czy w starych kratkach przedliftowych ten piktogram w pokretle jest jakos przezroczysty tak by moc go podswielic dioda czerwona? Czy tylko na zewnatrz jest bialy ale nie siega do wnetrza pokretla?

Moze ktos mi to sprawdzic? Bylbym wdzieczny :hi:

Opublikowano

sprawdzilem i niestety nie da sie go podswietlic jest on tylko na zewnatrz i nie przechodzi do srodka

Opublikowano

sprawdzilem i niestety nie da sie go podswietlic jest on tylko na zewnatrz i nie przechodzi do srodka

no szkoda...

Opublikowano

Odświeżę temat bo podoba mi się to podświetlenie kratek nawiewu.

Skoro przed liftem nie da się włożyć diody bo nie bedzie prześwietlać, to może by tak nawiercić kilka otworów (na wylot), włożyć jakiś pasek białego lub bezbarwnego plastiku i oczywiście diodę.

Chodzi mi o zbliżony efekt do tego:

sprawdzeniewszystkiegocdz3.jpg

Wiadomo otwory bedą okrągłe, ale podświetlone

Trochę zabawy ale może warto i tanio.

Opublikowano

Moim zdaniem to będzie druciarstwo :thumbdown:

Opublikowano

wrazie jak by Ci nie wyszlo to za 40zl mam do sprzedania komplet (3 sztuki) kratek przedliftowych...

Opublikowano

Odświeżę temat bo podoba mi się to podświetlenie kratek nawiewu.

Skoro przed liftem nie da się włożyć diody bo nie bedzie prześwietlać, to może by tak nawiercić kilka otworów (na wylot), włożyć jakiś pasek białego lub bezbarwnego plastiku i oczywiście diodę.

Wiadomo otwory bedą okrągłe, ale podświetlone

Trochę zabawy ale może warto i tanio.

według mnie wyjdzie nie ładnie za dużo z tym roboty jest i jeszcze to takie druciartwo wyjdzie nie lepiej kupić ori na allegro chodzo po 120 zł

Opublikowano

Bylem dzisiaj u goscia ktory ma angliki.... patrze, polift :D Wiec raz dwa za krateczki... i odrazu mowie, efekt fajny jednak nie pasuja p&p :(

Zaplacilem 40PLN wiec nie zaluje ale napisze roznice:

kratka od kierowcy (w europie) wchodzi po scieciu kawalka plastiku (z tylu, nie widac tego), inaczej sie nie zatrzasnie - w oryginale mozna regulowac nawiew do gory, na dol tylko delikatnie, jak zalozymy od angola jest odwrotnie - mozna zapomniec o ciezkich odswiezaczach powietrza.

kratka pasazera (europa) wchodzi bez problemu i tak jak z drugiej strony, mozna regulowac w dol a nie w gore jak jest w ori... niestety trzeba obrocic ja o 180stopni przez co kropki na kolko od regulacji sa odwrotne do tych zewnetrznytch kratek

kratka srodkowa - od angola jest chyba taka sama bo po montazu mozna regulowac strumien powietrza do gory, tak jak w oryginale

Niestety jest jeszcze jeden problem... w zwiazku z tym ze te skrajne kratki sa odwrocone to zamkniecie kratki nastepuje po przekreceniu kolka w gore (im wyzej tym szersze 'kropki') natomiast w srodkowej kratce zamkniecie kratek nastepuje po przekreceniu w dol (im wyzej tym mniejsze kropki)... po zapaleniu jesli ktos sie nie zna wogole nie rzuca sie to w oczy a swieci naprawde przyjemnie.

Takze jesli ktos ma okazje kupic za symboliczne pieniadze kratki od angola mozna sie skusic ale nie bedzie tak jak w fabryce.

Opublikowano

:no: mi najbardziej przeszkadza zakres regulacji kratek, w normalnych kratkach większy zakres jest ku górze (na twarz) a po założeniu od anglika (trzeba odwrócić) można sobie skierować bardziej na kolanka i co najwyżej na klate :thumbdown:

Jak ktoś lubi siedzieć nisko to nie powinno mu to przeszkadzać :good:

Opublikowano

A ja z chęcia nabędę takie kratki - moga byc i z Angola :)

Pozdrawiam.

Krzysiek

Opublikowano

Ja zdecydowalem sie je zalozyc a nie wystawiac na allegro bo przez rok uzytkowania nigdy nie ustawilem kratek zewnetrznych w innej pozycji niz srodkowa i nigdy nie wieszalem zapachu ambi pur czy innych wiszacych, efekt wizualny kosa :D

Opublikowano

A ja z chęcia nabędę takie kratki - moga byc i z Angola :)

Pozdrawiam.

Krzysiek

pisz do Renia on ma takie z angola

Opublikowano

No i przyszly od Renia kratki :kox: Jutro zaczynam walkę . Mi odpowiadają w 100% . Dla tych którzy sie wachają - do dzieła .

Opublikowano

Szybka ta poczta jest :kox: jak zamontujesz, pochwal się efektem :good:

Opublikowano

Musowo :) Zresztą będę musiał cyknąć kilka fotek wnętrza bo coraz ładniej wygląda :)

Dzieki :good:[br]Dopisany: 09 Grudzień 2009, 21:52_________________________________________________Oto kratki :)

4PTjS.jpg

1S0yLr.jpg

1S0GeS.jpg

4QjLr.jpg

R56Nr.jpg

4QyJi.jpg

Opublikowano

fajnie ci to wyszło :cool1:

Opublikowano

z anglika tez pasuja tylko z kratka lewa jest problem !!! trzeba w dywuzorze powietrza wyciac dziure niewielka z lewej strony bo kratka ma inny kat

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...