pawlopwl Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 I ja wymieniłem kratki na podświetlane Efekt bardzo sympatyczny. Moje spostrzeżenia to: spaliła mi się jedna z diud, wymieniłem na inna, i tu zaskoczenie, po wymianie, moje diody świecą żywym i mocniejszym kolorem niż orginały!!!! ale że nie chciałem wszystkich rozbierać, to musiałem dac kilka oporników żeby słabiej świeciło bo sie bardoz rózniło. Ale jakbym miał czas i chęci to wysztkie bym zmienił na takie Jeszcze jedna moja uwaga, zakładałem kratki od anglika, i wsyzscy piszą że regulacja się odwaraca wtedy, bardziej można na nogi niż do góry, a ja przypadkiem założyłem sam ten środek kratki od moich ori kratek, i mam regulacje jak w kratkach EU Polecam ta zmianę :>
pawlopwl Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Tu na forum były do sprzedania. A dokładnie stąd http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=173058.0
marek123_ms Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Pawlopwl zawinales mi je sprzed nosa ale spoko ze ci fajnie spasowaly do autka Teraz jest komplet z anglika za 75 z allegro i juz sam nie wiem czy brac to czy poszukac EU???
Reniu Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Jeszcze jedna moja uwaga, zakładałem kratki od anglika, i wsyzscy piszą że regulacja się odwaraca wtedy, bardziej można na nogi niż do góry, a ja przypadkiem założyłem sam ten środek kratki od moich ori kratek, i mam regulacje jak w kratkach EU Tak sobie myślę... te ograniczniki pozostają odwrócone, więc zakres będzie nadal większy w dół, możliwe że pozycja środkowa kratki się poprawi
marek123_ms Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Reniu widze ze zajawka na kratki wrocila po roku Mam pytanie czy wszystkie kratki z anglika jak sa juz zamontowane maja ta podswietlana regulacje ustawiona tak samo (z gory na dol) czy ktoras z nich wychodzi odwrotnie (z dolu do gory) Bo teraz to juz sam nie wiem :gwizdanie: Raczej wszystkie tak samo... Tylko podswietlaniem zamiast od zewnetrznej strony to od wewnetrznej strony kokpitu...Chyba Bo jesli to wyjdzie symetrycznie (nie wazne czy strona podswietlania bedzie na odwrot niz w wersji EU) to rezam na angolach a jak jakos krzywo (brak symetrii) to poczekam na EU. Czekam na odpowiedz rezacza na angolach :>
Reniu Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 No kratki za mną chodziły od początku, w końcu udało się założyć EU Podświetlenie w GB jest po tej samej stronie bo kratki trzeba odwrócić, kierunek będzie odwrotny ale to oczywiste. Różnica jest jeszcze z tyłu kratki w chwycie powietrza, nie jestem pewien czy ze względu na odwórcenie ich przepływ powietrza nie jest zmniejszony. Ja polecam EU lepiej dołożyć parę groszy i mieć jak bozia przykazała
pawlopwl Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Jeszcze jedna moja uwaga, zakładałem kratki od anglika, i wsyzscy piszą że regulacja się odwaraca wtedy, bardziej można na nogi niż do góry, a ja przypadkiem założyłem sam ten środek kratki od moich ori kratek, i mam regulacje jak w kratkach EU Tak sobie myślę... te ograniczniki pozostają odwrócone, więc zakres będzie nadal większy w dół, możliwe że pozycja środkowa kratki się poprawi Tak jak mówię, ja w sumie zmieniłem tylko boczne kratki na GB i tam zakładając swój środek tych kratek od EU, mam regulację jak w orgnale EU. moge sobie je ustawić bez problemu do góry tak żeby wiały po bocznych szybach. Jak masz te kratki jeszcze to sobie je obejżyj, one są naczej zbudowane jedne są grubsze od dołu drugie nie. I niewiem jak to jest z tymi kratkami w srodkowym wlocie, bo miałem tam wbudowaną nawigacje, żeby ich nie zmieniać, to wymieniłem same kółka świecące, więc reszta została moja EU.
Reniu Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Mam ale już nie tykam tematu Możliwe że taka hybryda zadziała ale czy jest sens się bawić? Za ~100 kupisz od angola i przełożysz środki ze swoich, kupisz za 150 EU a swoje stare sprzedasz za ~50 wyjdziesz na to samo
slepy Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Mam ale już nie tykam tematu Możliwe że taka hybryda zadziała ale czy jest sens się bawić? Za ~100 kupisz od angola i przełożysz środki ze swoich, kupisz za 150 EU a swoje stare sprzedasz za ~50 wyjdziesz na to samo gdzie sprzedasz stare kratki za 50zł, znajdz mi kupca a postawię flachę , moje wiszą za 20zł i nikt nie chce wziąść
Reniu Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 dodaj do nich flachę to pójdą za 50 Na forum to za 10 by poszły ale z przesyłką
slepy Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 dodaj do nich flachę to pójdą za 50 Na forum to za 10 by poszły ale z przesyłką to bym musiał chyba litrową finlandie dorzucić
pawlopwl Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 dodaj do nich flachę to pójdą za 50 Na forum to za 10 by poszły ale z przesyłką to bym musiał chyba litrową finlandie dorzucić Mam ale już nie tykam tematu Możliwe że taka hybryda zadziała ale czy jest sens się bawić? Za ~100 kupisz od angola i przełożysz środki ze swoich, kupisz za 150 EU a swoje stare sprzedasz za ~50 wyjdziesz na to samo Dlatego chyba warto się pobawić w taką zamianę, a raptem trwa ona hmmm, 30 sekudnwprawnych rączek A co do ceny, po allegro wiszą kratki po 150zł .... i też są z Anglika!! i to do tego nie czarne, jak się trafiają to bardzo rzadko,więc jeśli komuś się trafiają od GB w dobrym kolorze i cenie, to chyba warto...
Reniu Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Nic mi nie mów o allegro i ściemie sprzedawców pierwsze też kupiłem jako EU, później się okazało że były od GB. Ogólnie to można wyrwać EU ~100 ale schodzą szybciej niż ruski szampan na sylwestra 150 za EU to normalna cena, żadna okazja
slepy Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Nic mi nie mów o allegro i ściemie sprzedawców pierwsze też kupiłem jako EU, później się okazało że były od GB. Ogólnie to można wyrwać EU ~100 ale schodzą szybciej niż ruski szampan na sylwestra 150 za EU to normalna cena, żadna okazja dokładnie, ja moje EU wyrwałem za 70zł z przesyłką, ale czaiłem się na nie 1,5 roku
przemciotorun Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 zeby jeszcze szlo pogonic te stare co zostana...
slepy Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 zeby jeszcze szlo pogonic te stare co zostana... o tym właśnie mowa
RafuZG Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 te kratki też pasują oczywiście do audicy przed I liftem 1995 r?
przemciotorun Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 te kratki też pasują oczywiście do audicy przed I liftem 1995 r? pasuja, wlasnie o to chodzi ze pasuja.... i mozna je przelozyc od polifta
RafuZG Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 to dobrze bo właśnie będę montował za 2 tygodnie, bo auto jeszcze nie jest u mnie , a już sie doczekać nie mogę, wrzucę foty z montażu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się