dawajrapa Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 (edytowane) ----Temat do zamkniecia---- coby nie zasmiecac... oznaczenia sprezyn sa OK wg Etki, pogrzebalem na forum i widze, ze nie tylko ja mam taki problem z 1bv... doloze podkladke na zle drogi z 1br i licze ze zrobi robote. ----------- mam mala zaglostke... kupilem niedawno BFB w avancie. oska. We wklejce ma 1BV czyli sportowe zawieszenie by Quattro GmbH. Faktycznie, siedzi nizej, mega trzyma sie gleby, amory sa odczuwalnie twardsze (wczesniej mialem AWXa z 1BA, kolega ma 1BE i czuje zdecydowana roznice do obecnego 1BV). Problem jest taki, ze tyl siedzi nizej od przodu. Wlasnie zmienilem buty na lato i wyglada to przy felgach ori S-line 17 cala tragicznie, tj. dystans pomiedzy opona a krawedzia blotnika. Z tylu jest zaden, az sie prosi o wieksze buty za to z przodu moge wsadzic ze 3 palce. Podepne pozniej zdjecie. W miedzyczasie pytanie- jakie powinny byc oznaczenia sprezyn przy 1BV przy silniku 1.8T oska? ja mam takie: przod- 1 prostokat niebieski i 2 zielone; tyl - 1 niebieski i 3 rozowe. Zastanawiam sie, czy przypadkiem poprzedni wlasciciel czegos nie zmienil, czy sa to fabryczne sprezyny? PS. po zdjeciu kola tylna sprezyna wyglada dobrze, zdrowo, auto ma rozsadny przebieg 140k (potwierdzony w ASO), amor ma dobra sprawnosc, nie jest wylany, a ta guma /baranek/ na gorze amora tez wyglada OK. Wiec opcja, ze ktos wozil cos ciezkiego i od tego d*pa usiadla raczej odpada... bede wdzieczny za info ws. oznaczen sprezyn. Edytowane 27 Marca 2015 przez dawajrapa
elmer80 Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 Piszesz że masz dobre sprężyny w/g ETKI a za chwilę pytasz jakie być powinny... Te co podałeś na tył to 0YK. Sprawdź czy zgadza się kategoria wagowa na wlepie. wysłane z Commodore 64
dawajrapa Opublikowano 30 Marca 2015 Autor Opublikowano 30 Marca 2015 Piszesz że masz dobre sprężyny w/g ETKI a za chwilę pytasz jakie być powinny... Te co podałeś na tył to 0YK. Sprawdź czy zgadza się kategoria wagowa na wlepie. wysłane z Commodore 64 tak, bo gorny akapit dopisalem nad wczesniejszym postem, z info ze w miedzyczasie sprawdzilemw etce (do ktorej wczesniej nie moglem zajrzec) i ze temat mozna zamknac... btw, dzieki za kat wagowa, potwierdzam mam 0yk we wlepie. takze zostaja podkladki na zle drogi z 1br i przy okazja wymiana podkladek gumowych pod sprezynami.
elmer80 Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 Jakieś to rozwiązanie jest ale chyba jednak sprężyna siedzi. Nie lepiej wsadzić sprężyny z wyższej kat. wag. żeby unieść d*pę? wysłane z Commodore 64
dawajrapa Opublikowano 30 Marca 2015 Autor Opublikowano 30 Marca 2015 moze i tak, ale znalazlem kilka innych watkow, gdzie posiadacze 1BV claimowali ten sam problem, czyli tylek nizej niz przod... a od jakiego ciezszego tyl podejdzie? nie ma roznicy tylko w przodzie, tj masa silnika? a tyl taki sam przy 1bv i 1be? pozatym kupujac uzywki od tej ciezszej klasy wagowej nie mam pewnosci czy nie beda klekniete.... pozdro
Kornetpl Opublikowano 17 Lipca 2016 Opublikowano 17 Lipca 2016 jeśli można odświeżyć temat to mam ten sam problem co opisywany w pierwszym poscie... przód jest ok a tył siedzi na ciasno... oznaczenia zawieszeń OYJ OJF (przód: niebieski zielony zielony, tył: niebieski różowy różowy). Moje pytanie jakie sprężyny włożyć do tyłu żeby go podnieść na taką samą wysokość jak przód i żeby nie stracić na trakcji pojazdu? Proszę o pomoc bo wygląda to jak samochód załadowany kartoflami po sufit...
Tomasz Jońca Opublikowano 25 Lipca 2016 Opublikowano 25 Lipca 2016 Podpinam sie pod posta. Chętnie i ja się dowiem jak podnieść tył na równi z przodem.
Kornel1989 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 (edytowane) http://images75.fotosik.pl/791/dcafc62a80d0e367.jpg Daj to na tył pomiędzy sprężyną i budę auta. Edytowane 4 Sierpnia 2016 przez Kornel1989
Qbazulu Opublikowano 20 Października 2016 Opublikowano 20 Października 2016 taka postać no norma,samochód siedzi równo tylko wizualnie przód ma wiekszy przeswit, poczytaj o tym w dziale o zawieszeniu i kolorach oznaczenia
tom5151 Opublikowano 29 Listopada 2016 Opublikowano 29 Listopada 2016 (edytowane) Cześć wszystkim Ostatnio zahaczyłem przewodami od gazu przy wyjeździe z parkingu i zacząłem się interesować jak siedzi tył mojego samochodu W aucie 4 osoby 70-80kg plus 3 torby w bagażniku + koło zapasowe no i butla LPG duża. I tak się zastanawiam czy butla mocno dociążą i sprężyny już są ubite czy jak to jest? Miedzy kołem a błotnikiem nie jest tak ciekawie jak z dziewczyną z Erasmusa, bo z przodu wchodzą tylko 3 palce a z tyłu dwa :/ Wrzucam fotkę przy załadowaniu które opisałem powyżej.Znalazłem wpis o podkładce z ASO która podnosi dupe, czy warto ją zastosować? Edytowane 29 Listopada 2016 przez tom5151
Klawisz-84 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Ja mam podobną sytuację i zamówiłem sprężyny od quattro eibach na 1150 by tył podnieść + kupiłem podkładki pod sprężyny które dają 1cm w górę.
tom5151 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Ja mam podobną sytuację i zamówiłem sprężyny od quattro eibach na 1150 by tył podnieść + kupiłem podkładki pod sprężyny które dają 1cm w górę. Jak zamontujesz, wrzuć proszę fotke Ja kupiłem te podkładki ale chyba je oddam i po prostu kupie sprężyny o jedną klase nacisku wyżej. Podkładki dadzą tylko efekt wizualny a jak załaduje ludzi to nadal będzie słabo :/
roba4b6 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Ze względu na lpg u mnie d*pa też siedziała niżej. Podjechalem na stacje diagnostyczną i zmierzyli mi nacick na tylna oś i pod to dobralem sprężyny. Założyłem sprężyny o dwie kat. wagowe wyższe i teraz przód z tyłem mam równo. Jak ktoś chce to podesle zdjecie jak to teraz wygląda.
tom5151 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Ze względu na lpg u mnie d*pa też siedziała niżej. Podjechalem na stacje diagnostyczną i zmierzyli mi nacick na tylna oś i pod to dobralem sprężyny. Założyłem sprężyny o dwie kat. wagowe wyższe i teraz przód z tyłem mam równo. Jak ktoś chce to podesle zdjecie jak to teraz wygląda. podeślij prosze fotki po zmianie spreżyn i jesli masz to też sprzed operacji moj mail [email protected]
reganajax Opublikowano 7 Marca 2017 Opublikowano 7 Marca 2017 1BA zawieszenie z tyłu butla LPG, przód mam 68cm a tył 65cm... Wygląda to masakrycznie, jak to naprawić? Ten przód wygląda jakby zaraz auto miało polecieć w góre ;/
elmo814 Opublikowano 8 Marca 2017 Opublikowano 8 Marca 2017 roba4b6 wrzuc tutaj 1 zdjecie jak to sie podniosło u ciebie
roba4b6 Opublikowano 9 Marca 2017 Opublikowano 9 Marca 2017 (edytowane) Witam Przed zmianą sprężyn: Zdjęcia Po zmianie sprężyn: Zdjęcia Edytowane 9 Marca 2017 przez roba4b6
egolan Opublikowano 6 Marca 2018 Opublikowano 6 Marca 2018 Witam Panowie mógł bym prosić o pomoc w doborze sprężyn podanie koloru sprężyn 1be z waszych A4 do wersji sline 2.0 tdi manual FWD B7 Moje auto przód 1ba jest za wysoko w stosunku do tyłu i dosyć przechyla się na zakrętach za to komfort na nierównościach bez stuków i hałasów. Ale na zakrętach zdecydowanie za miękko. U mnie z nalepki serwisowej trochę słabo bo auto miało przez wcześniejszego właścicela zmienianą skrzynie z automat na manual tak że te kategorie wagowe z wlepki mogą się różnić. Przód kolor sprężyn (niebieski zielony fiolet fiolet) amortor nowy KYB czarny Wysokość przód od ośki koła 39,5 cm potrzebuje uzyskać a potrzebuje uzyskać ok 37cm tak jak tył. Przód Tył Możecie pomóc jakie macie kolory sprężyn w 2.0 tdi maual fwd aby było ok 37cm Z góry dzieki
greg2505 Opublikowano 7 Marca 2018 Opublikowano 7 Marca 2018 kolego ten pomiar zrób od ziemi do błotnika ,bo tak się to mierzy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się