Krystian1987 Opublikowano 15 Października 2008 Opublikowano 15 Października 2008 Witam. Zamierzam wymienic rozrząd i mam pytanie w związku z tym. Problem zaczął sie dzis gdy sprawdzilem w bagażniku nalepkę z kodem VIN itp. No i tam jest napisane, ze mam silnik AHU o mocy 66kW (90KM) , a w dowodzie rejestracyjnym mam napisane, że silnik ma 80kW (110KM) czyli silnik AFN.. Pierwsze moje pytanie brzmi: jaki mam silnik? (jaką ma on moc) <chyba nie bede musiał jechac na hamownię by to sprawdzic> No i najważniejsze pytanie: Czy rozrząd jest jednakowy dla silnika AHU - 90KM oraz AFN - 110KM? Bo znajomemu, ktory miał mi załatwic owy rozrząd podawałem, ze mam silnik 110KM ;/ Mam nadizeje, że nie zamieszałem i wiadomo o co chodzi.
sokolnh Opublikowano 15 Października 2008 Opublikowano 15 Października 2008 daj zdjecie silnika, albo powiedz gdzie masz umiejscowioną turbine: - czy zaraz obok kolektora ssącego, tak u góry - czy na dole, pod kolektorem ssacym ?
mcm Opublikowano 15 Października 2008 Opublikowano 15 Października 2008 rozrząd AHU i AFN jest taki sam
Krystian1987 Opublikowano 15 Października 2008 Autor Opublikowano 15 Października 2008 daj zdjecie silnika, albo powiedz gdzie masz umiejscowioną turbine: - czy zaraz obok kolektora ssącego, tak u góry - czy na dole, pod kolektorem ssacym ? foto silnika dam jutro. rozrząd AHU i AFN jest taki sam tak tez myslalem... ale czy moc ma znaczenie? wg mnie chyba to nie gra roli.
mcm Opublikowano 15 Października 2008 Opublikowano 15 Października 2008 nie ma znaczenia a silnik masz taki czy taki ?? [br]Dopisany: 15 Październik 2008, 20:11_________________________________________________tutrbinka u góry czy na dole ??
spanky Opublikowano 15 Października 2008 Opublikowano 15 Października 2008 AHU .. poza tym masz wlepke na oslonie rozrzadu ...
wojtekce Opublikowano 15 Października 2008 Opublikowano 15 Października 2008 na tej naklejce na pokrywie rozrzadu jest kod silnika chodz z tego co widze to nie AFN
Krystian1987 Opublikowano 15 Października 2008 Autor Opublikowano 15 Października 2008 Ok. Dziękuję i przepraszam za kłopot. temat do zamknięcia
felipe.avant Opublikowano 13 Lipca 2009 Opublikowano 13 Lipca 2009 ciekawe bo ja mam toczka w toczke i mam motor AFN 110km
mcm Opublikowano 13 Lipca 2009 Opublikowano 13 Lipca 2009 ciekawe bo ja mam toczka w toczke i mam motor AFN 110km to masz AHU
Dżej Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 No proszę a wygląda zupełnie jak mój poczciwy 1Z. I też się poci spod gumy na kolektorze :gwizdanie:
grabson765 Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 ciekawe bo ja mam toczka w toczke i mam motor AFN 110km to masz AHU racja Witam. Zamierzam wymienic rozrząd i mam pytanie w związku z tym. Problem zaczął sie dzis gdy sprawdzilem w bagażniku nalepkę z kodem VIN itp. No i tam jest napisane, ze mam silnik AHU o mocy 66kW (90KM) , a w dowodzie rejestracyjnym mam napisane, że silnik ma 80kW (110KM) czyli silnik AFN.. Pierwsze moje pytanie brzmi: jaki mam silnik? (jaką ma on moc) <chyba nie bede musiał jechac na hamownię by to sprawdzic> No i najważniejsze pytanie: Czy rozrząd jest jednakowy dla silnika AHU - 90KM oraz AFN - 110KM? Bo znajomemu, ktory miał mi załatwic owy rozrząd podawałem, ze mam silnik 110KM ;/ Mam nadizeje, że nie zamieszałem i wiadomo o co chodzi. czyli pewnie masz jakiegos chipa i dlatego w dowodzie masz 110km. dziwne ze znajomy sie nie zczail ze to jest 90 a nie 110:)
darkopolo Opublikowano 15 Lipca 2009 Opublikowano 15 Lipca 2009 Proponuje przeczytać ten artykuł:http://tylik.motogrono.pl/otworz-oczy-przy-tdi/ Po chpsie raczej się nie wpisuje do dowodu większej mocy.Mi wygląda to raczej na sytuację jaka jest opisana w tym artykule:http://tylik.motogrono.pl/rodzyn-04-audi-a4/ ale to tylko moje dywagacje.Osobiście nie mógł bym spać jak bym tego nie sprawdził. Albo auto miało zrobiony przeszczep silnika Pozdrawiam.
maicke82 Opublikowano 15 Lipca 2009 Opublikowano 15 Lipca 2009 o tych przekretach handlarzy to ksiazke by mozna napisac.znajomy kupil a3 ktora miala byc 110km a jak sie okazalo gosciu poprostu pomalowal literki "i" na czerwonoa inne slady po 90km zatuszowal i znalazl jelenia a ze auto bylo z wloch to w papierach byl taki balagan ze ciezko sie bylo doszukac prawdy a nie kazdy wie jak po ulozeniu turbiny moc poznac, dopiero podczas rejestrowania wszystko wyszlo...zawsze latwiej sprzedac 110km niz 90km.hehe
Dżej Opublikowano 16 Lipca 2009 Opublikowano 16 Lipca 2009 Nie koniecznie musiał malować literki. Ja mam 90 KM i literki "i" wyglądają na fabrycznie malowane (no chyba, że mam klapę po dzwonie albo silnik po chipie, albo jeszcze Helmut chciał mieć tuning optyczny auta i mu serwis znaczek wkleił i pokrywę wymienił ). W tym artykule są opisane silniki od 90 KM wzwyż, a w A4 były montowane jeszcze słabsze silniki 1,9 - 75 KM. I może przez to kolorystyka znaczków się trochę rozjeżdżać.
f16mysliwiec Opublikowano 16 Lipca 2009 Opublikowano 16 Lipca 2009 Stary ale tobie w tym silniku prawie ze wszystkiego leci ;/
mlodyy Opublikowano 16 Lipca 2009 Opublikowano 16 Lipca 2009 tak spoko ale gosciu ktory ogladal tol audi nie zadal sobie paru pytan, zle spasowany zderzak a moze po wymianie rozrzadu mechanicy zle poskladali czesto tak sie zdarza,szczeliny w drzwiach itp auto ma 10 lat wiec napewno byla robiona regulacja drzwi itp i juz nie da sie tak spasowac jak bylo fabrycznie, dzwon bo byl malowany a moze poprzedni wlascciel mial milego sasiada albo ktos na parkingu lekko zarysowal.
darkopolo Opublikowano 16 Lipca 2009 Opublikowano 16 Lipca 2009 tak spoko ale gosciu ktory ogladal tol audi nie zadal sobie paru pytan, zle spasowany zderzak a moze po wymianie rozrzadu mechanicy zle poskladali czesto tak sie zdarza,szczeliny w drzwiach itp auto ma 10 lat wiec napewno byla robiona regulacja drzwi itp i juz nie da sie tak spasowac jak bylo fabrycznie, dzwon bo byl malowany a moze poprzedni wlascciel mial milego sasiada albo ktos na parkingu lekko zarysowal. Gratuluje optymizmu
grabson765 Opublikowano 16 Lipca 2009 Opublikowano 16 Lipca 2009 Stary ale tobie w tym silniku prawie ze wszystkiego leci ;/ widac ze nie myty ja mialem podobnie w pasku po wymyciu nic nie cieknie i jest czysciutko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się