mravel Opublikowano 3 Czerwca Autor Opublikowano 3 Czerwca @Monti masz tutorial DIY: Fog Lights with DTM Bumper WWW.AUDIZINE.COM BUMPER INTEGRATION POSTED Hi Guys, Here is the DIY to finally keep your fog lights with the OEM DTM Bumper. Difficulty: 7 Time: around 10 Hours
mravel Opublikowano 24 Czerwca Autor Opublikowano 24 Czerwca Falken Azenis FK520 - NIE POLECAM! W ciągu 2 lat uzytkowania w 3/4 opon pojawiły się z boku od wewnętrznej strony bąble i opony na śmietnik. Rozmiar 235/35/19. Idą nowe Nokiany Powerproof
Mukade93 Opublikowano 24 Czerwca Opublikowano 24 Czerwca 50 minut temu, mravel napisał(a): Falken Azenis FK520 - NIE POLECAM! W ciągu 2 lat uzytkowania w 3/4 opon pojawiły się z boku od wewnętrznej strony bąble i opony na śmietnik. Rozmiar 235/35/19. Idą nowe Nokiany Powerproof juz na samej tej grupie widze chyba 5/6 post o lipie z falkenami a mi wmawiali zeby nie brac piloty bo pekaja 🙄
DubixPL Opublikowano 24 Czerwca Opublikowano 24 Czerwca Ja też nie polecam Falken Azenis FK520. U mnie 225/35/19 - od samego początku problemy z wyważeniem. Powyżej 100km/h nie dało się utrzymać kierownicy. Finalnie sprawdzone na wyważarce Hunter i wyszło że mają bicie (wada produkcyjna lub źle przechowywane). Na szczęście przeszły reklamację i oddali kasę. Niestety koszty montażu, demontażu, 3x wyważania i sprawdzenia na Hunterze ich nie obchodzą. Za te pieniądze zmarnowane można było kupić oponę premium. Szczerze to teraz latam na Laufennach (podfirma Hankooka) i jestem bardzo zadowolony. Sprawdziłem na kilku autach swoich i znajomych. 1
Gorczyk Opublikowano 24 Czerwca Opublikowano 24 Czerwca A możesz podesłać jak dokładnie sie nazywają... Ja latam teraz na Kumho ecsta sport s i tez mega polecam oponę...
DubixPL Opublikowano 25 Czerwca Opublikowano 25 Czerwca Laufenn Z FIT EQ I to jest ta sama opona co stary dobry Hankook VENTUS S1 EVO K107. Bieżnik ma identyczny wzór i produkowany w tej samej fabryce. 1
przemolll Opublikowano 25 Czerwca Opublikowano 25 Czerwca W dniu 24.06.2025 o 18:41, Gorczyk napisał(a): A możesz podesłać jak dokładnie sie nazywają... Ja latam teraz na Kumho ecsta sport s i tez mega polecam oponę... Teraz też kupiłem kumcho ps72 i mam porównanie do hankooka s1 evo3 k127 i dużo lepiej kleją więc na wiosnę zaś zmiana 😃 1
mravel Opublikowano 26 Czerwca Autor Opublikowano 26 Czerwca (edytowane) Problem w Falkenach to wada fabryczna powodujaca odklejanie sie warstw opony od siebie i o dziwo tylko od wewnętrznej strony Edytowane 26 Czerwca przez mravel
przemolll Opublikowano 26 Czerwca Opublikowano 26 Czerwca 8 godzin temu, mravel napisał(a): Problem w Falkenach to wada fabryczna powodujaca odklejanie sie warstw opony od siebie i o dziwo tylko od wewnętrznej strony W michelinach nie pamiętam których ale chyba w 4s też tak jest przez runflata z resztą w hannkooku miałem tak samo
mravel Opublikowano 8 Lipca Autor Opublikowano 8 Lipca (edytowane) Dziadek we Wloszech 1700km bez zajakniecia Edytowane 10 Lipca przez mravel 2 1
mravel Opublikowano 19 Lipca Autor Opublikowano 19 Lipca (edytowane) Hej sprawa jest. Auto mimo temp 90* na blacie dosc mocno zgrzalo sie na podjezdzie na pewna przelecz. W sensie to moje odczucie bo silnik byl dobrze goracy wraz z chlodnica. Auto wjezdzalo dosc powoli, czesc drogi na jedynce, obroty tak do 2500 obr/min maks. I nie byloby problemu gdyby nie fakt, ze po krotkim postoju na szczycie auto po odpaleniu za chwile zgaslo. Odpalalo normalnie ale obroty spadaly i gasl. Na poczatku jeszcze reagowal na gaz a pozniej nie. Jak postal dluzej to odpalil i szedl normalnie. Pomysly? Na zachete kilka fot Edit - i jest prawdopodobny powod - olej osiagnal temp graniczna ok 115* i wlaczyly sie limitery a ze czlowiek wjechal na 2000mnp to powietrza mniej i cisnienie inne. Limiter scial ustawiona mase powietrza, ktora byla inna niz rzeczywista (wysokosc, powietrze jest rzadsze), i komp dawal za malo tlenu. Auto nie mialo mocy i gaslo. Olej ostygl, auto poszlo. Edytowane 19 Lipca przez mravel 1 1
mravel Opublikowano 24 Lipca Autor Opublikowano 24 Lipca dobra, jest temat - dodatkowa chlodnica oleju. I tu jest pytanie -> szukam adaptera z termostatem pod to. Montuje sie go miedzy obudowa filtra oleju a przychodzącą od spodu chlodniczka oleju. Pomoze ktoś bo to szukanie raczej po zagranicznych sklepach i odesłanie nie pasującego elementu nie wejdzie pewnie w gre. A nie kosztuje to 50 zł. 1
Rob@k Opublikowano 25 Lipca Opublikowano 25 Lipca 15 godzin temu, mravel napisał(a): dobra, jest temat - dodatkowa chlodnica oleju. I tu jest pytanie -> szukam adaptera z termostatem pod to. Montuje sie go miedzy obudowa filtra oleju a przychodzącą od spodu chlodniczka oleju. Pomoze ktoś bo to szukanie raczej po zagranicznych sklepach i odesłanie nie pasującego elementu nie wejdzie pewnie w gre. A nie kosztuje to 50 zł. Kiedyś na Fmic.pl mieli takie żeczy.
mravel Opublikowano Sobota o 07:27 Autor Opublikowano Sobota o 07:27 (edytowane) wyjdzie na to ze bede musial kupic ze szrotu podstawe filtra oleju do BLB i sobie samemu sprawdzac, czy adaptery pasuja czy nie. Nikt nie jest w sklepach w stanie odpowiedziec, czy podejdzie czy nie podejdzie dany produkt. Na marginesie, analizując sytuację mojego samochodu to dziwie się, że nikt z tunerow ktory go miał w ręce nie powiedział, że tego typu chlodnica oleju jest mocno wskazana w moim wypadku. Jedyne co mnie ratuje to fakt, ze wymieniam olej od 12 lat regularnie 2x w roku co nie wiecej niz 10k km. Wychodzi na to, ze podobne rowiazanie trafi do mojego BMW gdzie moc rowniez jest konkretnie podniesiona. TUTAJ film instruktazowy jak montujemy adapter i gdzie Edytowane Sobota o 07:41 przez mravel
Gorczyk Opublikowano Niedziela o 04:11 Opublikowano Niedziela o 04:11 Powiem Ci, że podobnie miałem jak szukałem filtra oleju np. K&N. Niby pasuje do danych silników ale nikt nie umiał tego potwierdzić. Auta niby fajne do grzebania ale wszystko do kupienia za granicą ☹️
george Opublikowano Niedziela o 19:41 Opublikowano Niedziela o 19:41 W 1,8 T w ciepłe dni temperatura oleju mieści się w przedziale 110-120°C bez przesadnego upalania i to z obniżonym set pointem. Każde zmodyfikowane auto chyba cierpi na tą przypadłosć.
mravel Opublikowano Środa o 07:32 Autor Opublikowano Środa o 07:32 Wiec tak, wpadla mi firma BAR-TEK znana w swiecie motorsportu w DE. po krotkiej wymianie inf jedzie do mnie ten zestaw Pasuje pod nasze PD TDI oil cooler-kit WWW.BAR-TEK.COM High-quality oil cooler kit for all TDI engines. Prevents high oil temperatures. This ensures... 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się