Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 BLB] Gokart w Avancie 260KM/500Nm [DTM, gwint Vogtland, BBS 19”, heble S4, custom wydech SLG]


mravel

Rekomendowane odpowiedzi

Falken Azenis. Bardzo dobrze trzyma na mokrym. Polecam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby dobre gumy ale bąbel się zrobił. Też mam od tego roku Azenisy FK520 i póki co zadowolony jestem ale ciekawe po jakim czasie wyjdą wady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie te. Na feldze jest slad od wewnatrz po przetarciu ale qrde z drugiej strony to opona z rantem powinna to wytrzymac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez miałem falkeny, też ta przypadłość, co roku nowy komplet... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też kupiłem 520 na ten sezon letni bo 453 miałem dwa komplety i zero problemów ale  przy myciu po sezonie ….

 

IMG_6438.thumb.jpeg.7efd86cfc59e13ef8359e9bb9e07fc36.jpeg

 

IMG_6440.thumb.jpeg.077112b05c4af2dc64b796966304ef2d.jpeg

Edytowane przez FroS-t
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie to samo. Dobrze trzymaja ale reszta jest z d*py jak widze.

Zeby  bylo smieszniej na jednej zimowce (nowiutkie sztuki), ktore zakladalem w srode, przjechaqlem az 200km. Spadlo cisnienie i opona pewnie do wywalenia bo przejechane na flaku ok 200m. Lezy wlasnie w wodzie w piwnicy i patrze gdzie ida bomble. Najlepsze jest to, ze nie ma sladu po przebiciu i zagadka jest jak to mozliwe ze spadlo tak nagle cisnienie. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do opon polecam kumho ecesta ps71.

Miałem je w 19x8.5 a opona 205x40😁

Noe raz w tyłek dostały po dziurze 😁

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.12.2023 o 19:21, mravel napisał(a):

Najlepsze jest to, ze nie ma sladu po przebiciu i zagadka jest jak to mozliwe ze spadlo tak nagle cisnienie

Takiej zagadki nie widzieli nawet starożytni. Z koła ucieka powietrze TYLKO jeśli jadę więcej niż 140km/h. Zaraz wszyscy wulkanizatorzy rozłożą ręce. To nie wina opony. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

felga ma dziure

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.12.2023 o 19:21, mravel napisał(a):

Dokladnie to samo. Dobrze trzymaja ale reszta jest z d*py jak widze.

Zeby  bylo smieszniej na jednej zimowce (nowiutkie sztuki), ktore zakladalem w srode, przjechaqlem az 200km. Spadlo cisnienie i opona pewnie do wywalenia bo przejechane na flaku ok 200m. Lezy wlasnie w wodzie w piwnicy i patrze gdzie ida bomble. Najlepsze jest to, ze nie ma sladu po przebiciu i zagadka jest jak to mozliwe ze spadlo tak nagle cisnienie. 

 

Ja miesiąc po złożeniu zimowego setu nagle prawa strona zaczęła sp***rzać luft, pojechałem na wulkanizacje, był gwóźdź w jednej ale wbił się jak styczna do okręgu, w kostkę bieżnika a nie do środka. Okazało się, że po prostu wystarczyło zeszlifować ranty i nałożyć tam pasty uszczelniającej i problem z głowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zamówiłem falkeny mówicie że taka lipa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, kris_91 napisał(a):

Właśnie zamówiłem falkeny mówicie że taka lipa?

miałem i sprzedałem szybko.

z tańszych to kumho ecesta ps71 lub wyżej 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie narzekam na te falkeny, trzeba tylko uwazac na dziury. Na marginesie rewelacyjnie kleja na mokrym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie bo też szukam a śmigam po Łodzi gdzie dziur nie brakuje. Widzę, że falkeny to nie jest dobry pomysł, a coś innego oprócz kumho polecicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, mravel napisał(a):

Na marginesie rewelacyjnie kleja na mokrym

Miałem je kilka lat wstecz w 17-tu calach i wtedy były to chyba najlepiej hamujące opony na mokrym. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czeka mnie w majowke 

1. wymiana drzwi pasazera na igla w kolor

2. drmontaz podsufitki i wymiana jego obicia.

jakies tipy? Na co powinienem zwrocic uwage lub jesli ktos ma to za soba - tutoriale co i jak. Wiem ze na forum cos w tych tematach juz bylo i sa diy, czesto juz bez zdjec niestety.

Pytam tez czy ktos reflektuje na jakis material z wymiany dla potomnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, mravel napisał(a):

Czeka mnie w majowke 

1. wymiana drzwi pasazera na igla w kolor

 

Jaki masz kod lakieru??? Ja też byłem mega zadowolony, że udało mi się kupić drzwi igła w kolor. Jak je przykładałem do auta to kolor był super, ale jak je założyłem to się okazało, że kolor jednak słabo pasuje i musiałem się zapylać na boczne elementy (kolor LY7W). Dodam, że zarówno błotnik, tylne drzwi oraz kupione drzwi nie były wcześniej malowane - sprawdzałem czujnikiem. Niestety jak auto stoi na słońcu to z wpasowaniem w kolor używanych elementów jest słabe ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten sam kolor co Ty. Licze sie z roznica mimo, ze moj nie byl malowany. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...