Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 BLB] Gokart w Avancie 260KM/500Nm [DTM, gwint Vogtland, BBS 19”, heble S4, custom wydech SLG]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Połączyłbym rozwiązania 1 i 2. Przypomnij jaki rozmiar masz coolera? 

Opublikowano

nie pamietam 

Opublikowano
10 minut temu, mravel napisał(a):

nie pamietam 

550x230x65 spokojnie obsłuży takie turbo

Opublikowano

@Ivanek wydaje mi sie ze taka jest. @A4b6quattro ile tego materialu kupiles? mam nadzieje ze 3 mb starcza. @lewiatan1989 wzialem material z Twojej aukcji, wyglada na leoszy jakosciowo niz ten z innych aukcji. Mam nadzieje ze bylo warto. Ile zuzyliscie kleju?

Opublikowano

Patrzę właśnie na historię kupna ,ja kupiłem 4m,ale myślę że 3m starczą .Zmierz mertówką dach🙂 Mojego kleju, miałem 2 puszki ,na sam sufit.

Opublikowano

Ja jestem z mojego materiału mega zadowolony liczę, że też będziesz :)

Opublikowano

Przyjechala rolka, niemiecki klej w spayu rowniez Tylko czasu nie ma. 

  • Lubię to 1
Opublikowano
9 minut temu, mravel napisał(a):

Przyjechala rolka, niemiecki klej w spayu rowniez Tylko czasu nie ma. 

No z czasem niestety zawsze najgorzej... Jak u mnie było... Graty już długo zbierałem, a za robotę zabrałem się w ostatni tydzień wolnego... Ile się od żony nasłuchałem, że tyle dni było wakacji tyle wolnego miałeś to na sam koniec się zabrałeś 🤣😂

  • Lubię to 1
  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)

Odebralem auto od Adriana WWE po 2 tyg grzebaniny i poprawek. Wyglada na to, ze chlopak dokonal cudu i auto na customach HF120 chodzi jak na serii, plynna praca silnika, brak dymienia, brak gryzacego zapachu spalin (katy wtrysku). Nie jest tak narowiste ale i tak gubi trakcje na 4 biegu  mimo nowych Falkenow Azenis. 

Pogody juz chyba nie bezie na grzebanie z podsufitką. Musze przygotowac auto do zimy. 

Edytowane przez mravel
  • Lubię to 1
Opublikowano

Czyli pora zbierać graty na przeszczep quattro :D

Opublikowano (edytowane)

Pojechalem dziś do lasu i taki tego efekt :)

 

DSC_8717_DxO.jpg

 

DSC_8723_DxO.jpg

 

DSC_8743_DxO.jpg

 

DSC_8787_DxO.jpg

 

DSC_8791_DxO.jpg

Edytowane przez mravel
  • Lubię to 1
  • Super 5
Opublikowano
W dniu 22.10.2023 o 12:28, mravel napisał(a):

Odebralem auto od Adriana WWE po 2 tyg grzebaniny i poprawek. Wyglada na to, ze chlopak dokonal cudu i auto na customach HF120 chodzi jak na serii, plynna praca silnika, brak dymienia, brak gryzacego zapachu spalin (katy wtrysku). Nie jest tak narowiste ale i tak gubi trakcje na 4 biegu  mimo nowych Falkenow Azenis. 

Pogody juz chyba nie bezie na grzebanie z podsufitką. Musze przygotowac auto do zimy. 

Bierzesz podsufitke do domu, i działasz jak pogoda do du...y😉

Zawartość dodana 2 minuty później
W dniu 22.10.2023 o 13:10, Ivanek napisał(a):

Czyli pora zbierać graty na przeszczep quattro :D

A ostatnio zestaw Quattro sprzedałem z 2.5 tdi b6  180KM🤣

Opublikowano
16 minut temu, A4b6quattro napisał(a):

Quattro sprzedałem z 2.5 tdi b6  180KM

Mozesz podzielic sie za ile $

Opublikowano
20 minut temu, mravel napisał(a):

Mozesz podzielic sie za ile $

Oddałem za 1500 ziko ,zalegało mi 3 lata w garażu .Skrzynia była AEK dyfer ETS ,wszystko było oprócz wydechu, i mocowania wału.

  • Smutek 1
Opublikowano

Och ty! 

Opublikowano
2 minuty temu, mravel napisał(a):

Och ty! 

Kto to wiedział😁 A miałem wystawione na OLX😉

  • Lubię to 1
Opublikowano (edytowane)

Panowie, zakladal ktos pod kolektor dolotowy tzw spacer’a? Jest to uszczelka termiczna. Chodzi o to ze kolektor dolotowy jest metalowy i nagrzewa sie od bloku a co za tym idzie podgrzewa powietrze z IC wpadajace do silnika. 

Edytowane przez mravel
Opublikowano

Są uszczelki z karbonu lub innego kompozytu, które działają jak izolator cieplny. Nie wiem w jakie moce celujesz ale to nie poprawia za bardzo wyników, a przy jeździe w koło komina zupełnie nie odczujesz różnicy poza chudszym portfelem. Na 1/4 mili czy tor spoko, na ulicę przerost formy ponad treścią.

  • Lubię to 1
Opublikowano
W dniu 10.11.2023 o 00:37, mravel napisał(a):

Panowie, zakladal ktos pod kolektor dolotowy tzw spacer’a? Jest to uszczelka termiczna. Chodzi o to ze kolektor dolotowy jest metalowy i nagrzewa sie od bloku a co za tym idzie podgrzewa powietrze z IC wpadajace do silnika. 

Nie zakładam. Czytałem o tym dużo. Pod moc 260km. Zbędny temat. U mnie IC 180 w zupełności jest wydajny bez żadnych izolatorów przejścia między kolektorem ssącym a głowicą. No ale to u mnie. Amatora.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Zimowa zmiana opon i niespodzianki. Przynajmniej wiem czemu lekko bilo przy dwoch paczkach 

IMG_7022.jpeg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...