kotlegamarek Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Witam. Od niedawna stalem sie posiadaczem audi a4 b7 z silnikiem 1.6 benzyna. Na desce rozdzielczej mam huzik z opisem esp ale po naduszeniu nic sie nie dzieje zadna kontrolka sie nie zapala, po przekreceniu kluczyka na zegarach tez nie pojawia sie zadna kontrolka. Jest jeszcze jeden problem mianowicie wskaznik poziomu paliwa nie dziala wskazówka ani drgnie nie dziala nawet podświetlenie owego wskaznika. Dodam jeszcze ze zasieg wyświetlana fisie. 1
Kazek 1.9 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Sprawdź błędy na vagu .. jak masz przycisk od ESP to masz ta funkcję bankowo tylko jest jakis problem z tym więc tylko vag ci prawde powie
bin85 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 ESP było w standardzie więc musi być, ale masz coś pomieszanie bo powinna się zapalać kontrolka po przekręceniu kluczyka, gdyby były błędy to powinna się ona świecić cały czas, może ktoś coś kombinował aby ukryć awarię przy sprzedaży, no ale jak kolega wyżej napisał podłącz kompa to wtedy będzie coś wiadomo
Robero321 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Może wypięła Ci się wtyczka od przycisku ESP wtedy nie będzie żadnych błędów. Wyjmij przycisk i sprawdź ewentualnie dopchnij mocniej wtyczkę
KluBB Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Po wciśnięciu guzika powinna zapalić się pomarańczowa kontrolka na desce, że ESP masz wyłączone. Także jak wyżej chłopaki piszą masz coś nie styka u Ciebie pewnie.
bin85 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Może wypięła Ci się wtyczka od przycisku ESP wtedy nie będzie żadnych błędów. Wyjmij przycisk i sprawdź ewentualnie dopchnij mocniej wtyczkę Może być, ale w dalszym ciągu pozostaje problem czemu nie zapala się kontrolka po przekręceniu kluczyka
KluBB Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Mi się w poprzednim b5 nie paliła kontrolka od grzania świec, powód przepalona żarówka. Nie wiem jak tam z dostępem w b6/b7 ale może i u Ciebie się przepaliła.
bin85 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Tam niema żarówek tylko diody i prawdopodobieństwo spalenia praktycznie zerowe
Lukasz_mk2 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 najprościej to chyba podpiąć vaga do zegarów i zrobić output test i wyjdzie czy "żarówka" świeci czy nie. Przy okazji podpięcia vaga wypadało by też zbadać ABS/ESP bo to chyba jedna grupa i odczytać błędy.
Robero321 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 to jak nie wiesz to nie spsmuj tu żarówkami
kotlegamarek Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Tylko taki błąd wyskoczył
bin85 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Połącz się z modułem ABS i tam odczytaj błędy i zrób test zegarów jak kolega wyżej proponował, to co podałeś są z silnika ponadto nie widać ich numerów i raczej nie są przyczyną problemu. Czujnik stopu masz do wymiany
Lukasz_mk2 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 (edytowane) kolego Roberto321 ta żarówka to była w cudzysłowu, a co do wymiany czujnika stopu to jak kolega go kupi to niech przeczyta instrukcje montażu, bo były dwa typy tych czujników i można je zepsuć przy błędnym montażu Edytowane 10 Kwietnia 2015 przez Lukasz_mk2
kotlegamarek Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Wie ktos jaki to nr części? Lepiej kupić oryginał czy zamiennik?
edekxp Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 oryginał może być używany nr. 1K2 945 511 http://motoplatforma.com/index.php?p3900,wylacznik-automat-swiatel-stop-oryginal-1k2-945-511-rdw-audi-seat-skoda-vw
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się